grzanek85 Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Witam wszystkich proszę znawców tematu o analizę logów pozdrawiam Group A:,'003, Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle ,0.80, 1575, 850.0, 608.5, 4.8, ,2.08, 1869, 850.0, 808.0, 4.8, ,3.36 2226, 850.0, 847.9, 4.8, ,4.63, 2562, 850.0, 847.9, 4.8, ,5.91, 2877, 850.0, 847.9, 4.8, ,7.18, 3192, 850.0, 808.0, 4.8, ,8.45, 3465, 850.0, 798.0, 4.8, ,9.73, 3717, 850.0, 768.1, 4.8, ,11.00, 3969, 850.0, 744.8, 4.8, ,12.28, 4137, 850.0, 718.2, 4.8, ,13.55, 4284, 850.0, 685.0, 4.8, ,14.83, 4368, 850.0, 571.9, 4.8, ,16.10, 4221, 850.0, 462.2, 4.8, Group B:,'009 Engine speed Injection Quantity Inj limit 0.00, 1449, 0.0, 51.0, 1.23, 1659, 0.0, 51.0, 1.23, 1659, 0.0, 51.0, 2.50, 1995, 0.0, 51.0, 3.78, 2331, 0.0, 51.0, 5.06, 2667, 0.0, 51.0, 6.33, 2982, 0.0, 51.0, 7.60, 3297, 0.0, 51.0, 8.88, 3570, 0.0, 51.0, 10.15, 3801, 0.0, 51.0 11.43, 3990, 0.0, 51.0, 12.70, 4200, 0.0, 51.0, 13.98, 4326, 0.0, 51.0, 15.25, 4347, 0.0, 51.0, Group C:,'011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle 0.38, 1512, 1774.8, 1071.0, 35.1 1.65, 1764, 1876.8, 1417.8, 35.5 1.65, 1764, 1876.8, 1417.8, 35.5 2.93, 2121, 1866.6, 1856.4, 35.9 2.93, 2121, 1866.6, 1856.4, 35.9 4.21, 2457, 1846.2, 1968.6, 49.0 5.48, 2793, 1836.0, 1876.8, 57.4 6.75, 3087, 1836.0, 1856.4, 62.2 8.03, 3381, 1825.8, 1846.2, 64.1 9.30, 3654, 1825.8, 1825.8, 64.1 10.58, 3885, 1805.4, 1815.6, 64.9 11.85, 4074, 1795.2, 1815.6, 66.5 13.13, 4242, 1785.0, 1795.2, 68.5 14.40, 4389, 1734.0, 1764.6, 70.9 15.68, 4284, 1173.0, 1326.0, 91.6
pre_pl Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 tak jakby przepływomierz, ale brakuje jeszcze grupy 008 (009 zrobiłeś chyba przez pomyłkę ? )
grzanek85 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Dokładnie przez pomyłkę zrobie jutro jeszcze 08. Ale czekam na więcej opini na ten temat
Gość Murzyn Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 nie chce tu wróżyć, ale mozna by postarac sie wyczyscic przeplywke. Patrzac na logi nie jest drastycznie zle.
spanky Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Dokładnie przez pomyłkę zrobie jutro jeszcze 08. Ale czekam na więcej opini na ten temat opinie beda jak zrobisz porzadnie logi .... 003,004,008,010,011 z wiekszym czasem probkowania .... p.s z tym co do tej pory zrobiles to zawracasz tylko głowe ....
grzanek85 Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 ,Group A:,'008,,,,Group B:, Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty ,0.55, 1974, 36.2, 35.4, 34.2 ,0.95, 2058, 36.6, 35.2, 37.8 ,1.38, 2163, 36.8, 35.2, 38.0 ,1.80, 2247, 36.6, 35.2, 38.2 ,2.23, 2352, 36.4, 35.2, 38.0 ,2.65, 2457, 36.2, 35.2, 38.0 ,3.06, 2541, 36.0, 35.2, 37.8 ,3.49, 2625, 36.0, 35.2, 37.6 ,3.91, 2730, 35.8, 35.2, 37.4 ,4.34, 2814, 35.6, 35.2, 37.2 ,4.76, 2898, 35.4, 35.2, 37.2 ,5.17, 2982, 35.2, 35.2, 36.6 ,5.58, 3066, 35.2, 35.2, 36.6 ,5.98, 3150, 35.0, 35.2, 36.0 ,6.41, 3213, 35.0, 35.2, 35.8 ,6.83, 3318, 34.8, 35.0, 35.6 ,7.26, 3381, 34.8, 34.6, 35.8 ,7.67, 3465, 34.6, 34.4, 35.6 ,8.08, 3528, 34.4, 34.2, 35.6 ,8.48, 3591, 34.4, 34.2, 35.6 ,8.91, 3549, 0.2, 34.2, 25.6 ,9.33, 3528, 0.2, 34.2, 23.0 ,9.76, 3528, 32.6, 34.2, 34.0 ,10.18, 3612, 34.0, 34.2, 36.2 ,10.59, 3675, 34.4, 34.2, 35.8 ,11.00, 3738, 34.4, 34.2, 36.0 ,11.41, 3801, 34.2, 34.2, 36.2 ,11.83, 3885, 34.2, 34.2, 35.8 ,12.26, 3927, 34.0, 34.2, 35.6 ,12.68, 3990, 33.8, 34.4, 35.2 ,13.11, 4074, 33.6, 34.2, 34.6 ,13.51, 4137, 33.4, 33.6, 33.6 ,13.94, 4179, 33.2, 32.8, 33.4 ,14.36, 4221, 26.6, 32.2, 32.2 ,14.79, 4263, 26.4, 31.8, 31.4 ,15.21, 4305, 24.8, 31.0, 30.2 A jak zwiększyć czas próbkowania?? Pozdrawiam
Rogalotti Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Jedyna rzecz która budzi zastrzeżenia to wskazania przepływomierza, ale blok 08 potwierdza że nie powoduje on jeszcze obcinania dawek. Generalnie z doświadczenia powiem Ci wymyj przepływkę poprawa będzie. Kup w IC zmywacz taki klasyczny zmywacz w sprayu i "wypsikaj" przepływkę. Ogólnie auto sprawia jakieś problemy ? Pozdrawiam
grzanek85 Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Opublikowano 30 Maja 2007 Witam problem usunięty rozebrałem przepływkę i okazało się że na dole śruba która ją mocuje wyszła razem z gwintem z plastiku docisnąłem i wszystko znów super auto chodzi nie przycina się wcale . a jeśli chodzi o filtr to ok 2 miesiące temu ale chyba też czas na zmianę jeszcze raz wielki dzięki pozdrawiam ps. a jak dokładnie nazywa się ten spray co o nim mówisz??
pre_pl Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 ps. a jak dokładnie nazywa się ten spray co o nim mówisz?? a ja polecam to : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4465.msg59255#msg59255
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się