Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Intercooler od A6 2,5 TDI


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

tukan2000

ale w jakiej budzie B5 nie ma ale B6 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden, jeden.... w A4 2.5tdi jest jeden mały kulerek w nadkolu

W b5 i w B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden, jeden.... w A4 2.5tdi jest jeden mały kulerek w nadkolu

To by bylo sprzeczne z tymi rysunkami , które wkleiłeś w swoim poście tego tematu na pierwszej stronie.

BTW, wczoraj patrzyłem u mnie w 2,5 tdi są 2 coolerki, 1 z prawej i 2 z lewej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by bylo sprzeczne z tymi rysunkami , które wkleiłeś w swoim poście tego tematu na pierwszej stronie.

a widzisz... teraz pisałem o B6 z silnikiem BDG (zresztą i AKE ma jeden, tam był opisany 2.5TDI taki jak jest w temacie (czyli od A6)

Zmodyfikuje pierwszego posta, bo moze wprawadzac w błąd[br]Dopisany: 30 Maj 2007, 16:33 _________________________________________________a nie, cos mi się miesza :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziwne co mówicie A4 B6 2,5 TDI wystarczy jeden coolerek gdy w tym samym cilniku ale A6 C5 już jest sporej wielkości FMIC ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w A6 starym mamy fmic,w b6 zawsze 2xsmic.

a tak pozatym te wasze fmic nie maja czasem za maly boczków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjdzie w praniu - zobaczymy jak będą chłodzić - boczki po 4,5 cm na strone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ctv

to da się wcisnąć do B6 FMIC z C5 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to da się wcisnąć do B6 FMIC z C5

alvaro, przecież juz na pierwszych stronach pisaliśmy, że to nie ma sensu...

Lepiej zrobić customowy FMIC za 2000zł.

I tak najwięcej kasy pochłonie przeróbka. Z tego co widziałem, do A4B6 nie wciśniesz fmica z A6.

Choć to tylko było oglądane (na oko).

Moooże by się zmieściło coś w prawe nadkole, ale coraz mniej w to wierzę (tak jak oglądałem wczoraj jak to wygląa przy zdjętym zderzaku :wink: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ciezko a raczej nie ma szans

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zwykle ctv wypowiedziałsię tak że nie wiadomo o co chodzi (komu odpowiada...) :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alvaro jak będę miał okazje to puszcze ci fotke Adasia. Nic nie widać, żadnego rezania a FMIC ma i na hamowni tak jak pisałem podskoczyło od razu 8KM i kilkanaście Nm. Jak zdecydujesz się w końcu na ten krok to się odezwij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano jadąc do pracy, pomierzyłem sobie temperaturkę w dolocie. Mierzone było w godzinach 6:30-7:00,

myślałem, że będzie trochę więcej luzu i mocniej pocisnę. Temperatura początkowo na zewnątrz to około 18stopni C, potem przejeżdzałem przez las (16st), następnie wzrosło do 22-24 stopni.

Na pierwszym wykresie próbowałem wszystko załączyć, słabo wartości temperatury, ale za to ładnie widać wzrost temperatury w dolocie (czarna linia, tendencja). Wartości zmienne temp. w dolocie są kreślone kolorem granatowym.

Żółtym kolorem jest oznaczone ciśnienie w dolocie (ile pompowałem, hyhyhy), oś Y po prawej stronie.

Kolor różowy (yhm), to prędkość - oś Y po lewej stronie (do Sopotu jakoś jechałem, w Gdańsku widać więcej stałem - druga połówka)

Oś X to sekundy (2000 sekund, czyli około 33 minuty)

t1rt6.png

I jeszcze zależność temperatury w dolocie od ciśnienia (w dolocie, czyli jak cisnąłem):

t2pq9.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano jadąc do pracy, pomierzyłem sobie temperaturkę w dolocie

jak można zmierzyć temp. w dolocie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano jadąc do pracy, pomierzyłem sobie temperaturkę w dolocie

jak można zmierzyć temp. w dolocie??

jest to w wielu grupach (001, 007 itd), najczęściej używa się 007. Mowa o dizlu oczywiście.

Do ściągniecia csv z moimi logami (006,007,011):

http://ultrashare.net/hosting/fl/1da303ced6

EDIT, sorki... intake temp to 007, pokićkało mi się z temperaturą płynu chłodzącego.

Fajnie jakby jeszcze jakiś koralgol z AWXem zrobił coś takiego, może przesłać do mnie 007 i 011, ja to już obrobię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alvaro widzę, że idziesz cos za ciosem :-) i bardzo dobrze... Jeżeli w takim razie planujesz większe turbo skoncentruj sie na założeniu coolera z przodu. Jeden z przodu jest lepiej usytuowany, będzie powierzchnią i grubością rdzenia większy.. generalnie będzie miał większą wydajność. Przy zakupie coolerka pamietaj że ważna jest takze jego grubość (kup taki 6-8cm grubości)Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam A6 2.5 TDI i jest tam jeden "duży" IC pomiędzy chłodnicami. Powyżej 25*C jednak nie daje już rady moim 185 PS

uzupełnij profil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...