Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Czy to dobra konfiguracja LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sterownik :good: , Wtryski Magic Jet lub Matrixy, Zadne Valteki!!! :thumbdown: , Reduktor bym wzioł Zavolli N

Butla w ZAPAS!!!!!!,niech ci wymierzy tak zeby ci nie wystawała!!!

Wtryski najlepiej zeby Były Pionowo!!!, A jak nie bedzie chciał tak dac to jak najkrótsze Węzyki i jednakowej długosci!!!!, Oczywiscie schowane pod pokrywą(da sie)

Opublikowano

Wtryski najlepiej zeby Były Pionowo!!!,

w jaki sposób to trzeba zrobić, ma ktoś może fotki jak zrobić albo jak ktoś ma wtryski pionowo??

Opublikowano

Czy ktoś może poratować fotkami instalacji lpg w 1.8ADR?Gdzie wchodzą wężyki od wtrysków lpg?Czy wierci się kolektor aluminiowy?[br]Dopisany: 20 Luty 2010, 19:48_________________________________________________Więc wyszły dwie możliwośći:

-Stag 4+Valtek wtrysk i reduktor Zavoli za 2100.- (wtryski MagicJet-cena 2400.-)

-Lub Stag4 (i jeszcze jakaś inna do wyboru)+wtryski MagicJet i reduktor MagicJet za 2300.-.I przy tej opcji chyba zostanę. :wink4:

Opublikowano

Jak do wyboru to 2 zdecydowanie lepsza.

Po kosztach mozna zrobić:

Stag 4 plus

zavoli zeta N

Magic jet

Coś mi sie wydaję ze ten reduktor magic jet będzie za duży do tego motoru i będzie przegrzewał gaz w upały.

Opublikowano

Ostatnio na forum lpg-forum.pl jest sporo złych opinii o wtryskach Magic Jetach. Zastanów się nad Matrix HD544-z tego co pisza ludzie to bardzo dobre i bardzo odporne na syf w gazie.

Opublikowano

Więc chyba będzie Stag300+(bo Stag 4 odradzają do 1.8),wtryski MagicJet,reduktor MagicJet.Co forum i forumowicz,to opinia.Jedni chwalą,drudzy narzekają.We wtorek wstawiam-zobaczymy co wyjdzie. :)

Opublikowano

Audi zasługuje na bardzo dobre wtryski, a nie da się ukryć, że między MJ a Matrixami jest bardzo duża różnica. Zrobisz jak chcesz, ale akurat tu bym nie oszczędzał :gwizdanie:

Opublikowano

A magic jety da się rozebrać i ewentualnie wyczyścić tak jak Valteki???

Oczywiście.[br]Dopisany: 28 Luty 2010, 09:28_________________________________________________

Więc chyba będzie Stag300+(bo Stag 4 odradzają do 1.8),wtryski MagicJet,reduktor MagicJet.Co forum i forumowicz,to opinia.Jedni chwalą,drudzy narzekają.We wtorek wstawiam-zobaczymy co wyjdzie. :)

Weź sie zapytaj czym sie różni Stag 4 od Stag 300+ i czy te różnice wykorzystają, ciekawe co Ci powiedzą.

Opublikowano

dokładnie a nawet jak cos wymienią to pewnie i tak nie benda wiedzieli do czego to służy.

Opublikowano

Chciałem Staga 300+ zamiast 400,bo według forum lpg:"1.8 ADR ma zmienną geometrię dolotu i tam przydają się korekty po obrotach".Dziś założyłem 300+ i wtryski MJ,red. MJ i póki co lata jak trzeba.I oby jak najdłużej.

PS.Żeby założyć instalację polecaną przez znawców,to musiałaby kosztować więcej niż różnica silników w PB a ON. :wink4:

A więc jest to:

-reduktor:Magic

-zawór gazowy:Valtek

-wielozawór:Tomasetto

-obudowa wielozaw.:Irene

-zawór tankowania:Tomasetto

-przełącznik G/B:Stag300 6 Plus

-ECU:Stag300 6 Plus

-wtryskiwacze:Magic

-przew. elast.:Fagumit

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...