jarek_smardz Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam, od roku jeżdzę A4 Avantem z 2002r. Kupiłem z komisu z niemiec i nie bardzo znam jego historię. Mam nieodparte wrażenie że na 99% jest lekko ztuningowany- tj. obniżony, bo stoi dość nisko, a przy tym jest bardzo twardy i strasznie niewygodny na naszych szosach. Owszem, na nielicznych autostradach, a szczególnie w zakrętach prowadzi się super, ale mnie generalnie zależy na komforcie, gdyż jest to auto rodzinne i jeździ głównie po mieście i dziurach. Chciałbym coś z tym zrobić, ale się za bardzo nie znam- wydaje mi się że wypada wymienić sprężyny (pewnie najlepiej na fabryczne) jednak nie znam się na tych oznaczeniach (różne kolory itp.) Czy zatem ktoś z szanownych kolegów może podpowiedzieć czego mam szukać i co z tym zrobić? Będę bardzo wdzięczny za pomoc pozdrawiam Jarek
_Solar_ Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 jak chcesz podniesć auto to wymiana samych spręzyn Ci nie pomoże , bedziesz musiał wymienic amory na seryjne, no chyba ze któs załozył na zwykłe amory obnizajace sprezyny to wtedy wymienisz same spręzyny
soolek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Przede wszystkim znajdź wlepkę z kodami wyposażenia (książka serwisowa, wnęka koła zapasowego lub pod tylną kanapą w B6 - chyba, że coś pomyliłem). Tam będzie oznaczenie 1BA lub 1BE lub 1BV - rodzaj Twojej zawiechy (od najbardziej komfortowej do najbardziej sportowej - w wolnym tłumaczeniu). Może się też zdarzyć, że Franz sam coś grzebał przy aucie, więc powinno być jakieś info w briefie (możesz wrzucić skan). Wrzuć fotkę auta z boku, to na oko będzie można ocenić obniżenie. Jeżeli się okaże, że faktycznie masz auto uglebione, to bez problemu na forum znajdziesz chętnych do zamiany na zwykłe/komfortowe - wtedy przekładasz komplet.
jarek_smardz Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 Bardzo dzięki za podpowiedzi, będę drążył temat, zacznę od sprawdzenia w oznaczeniach fabrycznych pozdro
Gość majki-m Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Może się też zdarzyć, że Franz sam coś grzebał przy aucie, więc powinno być jakieś info w briefie (możesz wrzucić skan). Wrzuć fotkę auta z boku, to na oko będzie można ocenić obniżenie. W Briefie moze być adnotacja ale nie musi. Zdejmij koło i zobacz co tam siedzi, na spręzynach powinno byc jakieś oznaczenie. Wrzuć fotkę auta, lookniemy jak to wygląda.
henio Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 zakladaj zawieszenie 1ba sam tak zrobilem mialem 1be
MAGIC87 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 06 Styczeń 2010, 12:51 » ostatni post... odgrzałes niezłego kotleciora
Konradgiee Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 No u mnie jest 1BV jak narazie mi sie podoba ale pewnie kiedys zmienie bo to jest stanowczo zatwarde jak na polskie drogi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się