Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Czy to sonda a może coś innego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W której grupie to logować?

Ja znalazłem w grupie 2 wartość "Mass air flow" i wydaje mi się że to jest dokładnie pomiar masy powietrze - czyli wartość z przepływomierza, ale tam jest napisane, że wartość powinna wachać się od 2 do 4 ( u mnie na biegu jałowym jest od 3.19 do 3.75 ) a Ty podajesz że powinna być wartosc około 100?

Chyba czegoś tutaj nie rozumiem - bardzo bym prosił o wyjaśnienie :)

Bo Ty sprawdzasz tą grupę "statycznie" a masz zlogować ją "dynamicznie" , a jak to zrobić >>> :szukaj:

Teraz w taką pogodę będzie ciężko. Trzeci bieg i przynajmniej do 5000RPM (lepiej aż do odcięcia) wtedy w Twoim przypadku "mass air flow" powinno wynosić ~100g/s

Opublikowano

Na 3 biegu do odcięcia to będzie ciężko - to będzie jakieś 150km/h.

No i ztego co się orientuję, to opis na forum jest do silników TDI, do benzyniaka bez turbiny jakoś nie znalazłem, jakby kolega był tak miły i podrzucił mi linka, bo ja poprostu nie znalazłem :(

Opublikowano

Na 3 biegu do odcięcia to będzie ciężko - to będzie jakieś 150km/h

Jak mówiłem najlepiej byłoby do odcięcia, jak nie to co najmniej do 5000RPM,wtedy będziesz miał pogląd ile mniej więcej ta wartość w [g/s] jeszcze by wzrosła. Dodam jeszcze,że niektórzy robią logi nawet na czwartym biegu :gwizdanie:

Opublikowano

No i ztego co się orientuję, to opis na forum jest do silników TDI, do benzyniaka bez turbiny jakoś nie znalazłem, jakby kolega był tak miły i podrzucił mi linka, bo ja poprostu nie znalazłem :(

Robisz tak samo jak dla diesla, tylko niektórych grup nie będziesz miał. Wiadomo że np. turbiny nie będziesz logować bo jej po prostu nie masz.

Opublikowano

Postanowiłem zresetować kompa i w rezultacie czasy wtrysków PB zmalały do 3.8 i chodzi równiutko :>

Tylko, że z drugiej strony sonda dalej nie działa :confused4:

A teraz pozostaje tylko zrobić poprawną regulacje LPG tylko, że teraz po kalibracji strasznie duży mnożnik wychodzi ok 1.59 (początkowo) może to nie ten dział odnośnie LPG ale nie chce zakładać nowego wątku.

Może ktoś mi powiedzieć jaki zastosować rozmiar dysz, żeby zejść z tym ciśnieniem niżej?(listwa Valtek czerwona, reduktor zavoli zeta S)

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 00:30_________________________________________________jeszcze zrobiłem coś takiego, że podłączyłem sygnał z sondy za wtyczką i postanowiłem odpiąć w czasie pracy silnika i co zauważyłem po odpięciu sondy nic się nie zmieniło dalej pokazuje napięcie tylko, że po zresetowaniu ECU jest teraz 1.10 dla mnie to trochę dziwne

Opublikowano

Po zresetowaniu ECU i odpieciu sondy komputer wział sobie wartosc zastepcza mimo pokazywania napiecia sondy ponad 1,1V regulacja jest w pozycji OFF

Opublikowano

Ale jak podłączyłem sonde to tez pokazywalo 1.10 to chyba cos nie tak? :shocked:

Opublikowano

Ale jak podłączyłem sonde to tez pokazywalo 1.10 to chyba cos nie tak? :shocked:

Sprawdzałeś na Pb czy LPG?

Opublikowano

Na PB i LPG jest teraz tak samo

Opublikowano

Na PB i LPG jest teraz tak samo

Dla mnie sonda jest do wymiany

Opublikowano

Też o tym właśnie myśle i coraz bardziej jestem pewien tego, że przepływka jest ok a sonda niestety już nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...