turdzi Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 to jest żart, ale wracając do tematu jak zdejmiesz pokrywę to sam zobaczysz jaka to prosta sprawa, też chciałem jechać do mechanika, ale mówię najpierw sam zobaczę jak to wygląda no i wymieniłem bez większych problemów może , ale ja sam na pewno tego nie zrobię , nie mam za bardzo jak , garaż mam ciemny , na zewnątrz -20 ktoś pisał ze potrzebne jakiś narzadko od odpięcia wtyczek z pompek piezo a jak cos sie zerwie czy beknie to nie mogę sobie pozwolić na unieruchomienie auta...... I jaki rezultat? to nie piekarnia , jestem umówiony na 18tego
karp Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zwracałem się do Patryka czy była różnica po wymianie?
turdzi Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 a to sorry , pewnie nie bo tak to by pewnie cos napisal
audiomaniak Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 I jaki rezultat? u mnie jednak były to PD a nie wiązka. Na pompkach są wsuwki a nie jakieś specjalne wtyczki
turdzi Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 Nic nie trzeba wiecej demontować. Wypinasz wtyczkę, ściągasz pokrywę i ściągasz wtyczki z pompek, (jest dedykowany ściągacz do wtyczek z pompek piezo - będziesz musiał pokombinować), lulek pamieta ze to nie jest bosch i wiazka i pompki sa troche inne
audiomaniak Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Nic nie trzeba wiecej demontować. Wypinasz wtyczkę, ściągasz pokrywę i ściągasz wtyczki z pompek, (jest dedykowany ściągacz do wtyczek z pompek piezo - będziesz musiał pokombinować), lulek pamieta ze to nie jest bosch i wiazka i pompki sa troche inne a tego to nie wiem ja mówię o BLB być może w Twoim przypadku jest inaczej
turdzi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 I d*pa wiązka wymieniona tak jak i pokrywa zaworów z uszczelka i niestety różnicy nie ma żadnej delikatne drgawki sa jak były i turbo niestety dalej wstaje w okolicach 2000-2200 w zależności jaki ma humor
audiomaniak Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 I pupa wiązka wymieniona tak jak i pokrywa zaworów z uszczelka i niestety różnicy nie ma żadnej delikatne drgawki sa jak były i turbo niestety dalej wstaje w okolicach 2000-2200 w zależności jaki ma humor o masakra z tymi audi w każdym silniku coś nie tak co tu kupić
turdzi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 I pupa wiązka wymieniona tak jak i pokrywa zaworów z uszczelka i niestety różnicy nie ma żadnej delikatne drgawki sa jak były i turbo niestety dalej wstaje w okolicach 2000-2200 w zależności jaki ma humor o masakra z tymi audi w każdym silniku coś nie tak co tu kupić tragedi jakejs nie ma ale do idealu tez dalko
the_naturat_com Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Witam. Odgrzebuję stary temat, ale dla mnie właśnie stał się aktualny. Pod koniec kwietnia na 3 cylindrze zaczął wyskakiwać błąd P1266 i P1267. Oczywiście jazda na 3 cylindrach. Mechanik dał pompki do sprawdzenia i wymienił świece (i tak były już do wymiany). Pompowtryskiwacze były w miarę dobrym stanie, wymiana uszczelnień i tłoczka. Po zmontowaniu jeszcze raz wyskoczył błąd, ale zamienił pompkę 3 z 2 cylindrem i 3 tygodnie spokoju. Dziś ponownie 3 cylinder, błędy P1266 i P1267. Noszę się z zamiarem samodzielnej wymiany listwy zasilającej pompowtryskiwaczy, nie mogę czekać tygodnia bez samochodu. Poproszę o jakieś komentarze, uwagi, pomysły..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się