przemik Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Poskąpiłes tych logów ale lepszy rydz niz nic. Polecam tydzien dynamicznej jazdy ze zmianą biegow w okolicy 3500-3800 obr oraz masowaniem pedalu gazu. Prawdopodobnie syfex juz zaczyna zbierac sie w mechanizmie VTG - co spowodowalo powyzszy blad W logach poki co wszystko gra. Pozdrawiam
letallec Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Moge tylko zgodzic sie z przedmówcą Ten mechanizm trzeba rozruszać.
Tombik Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 Teraz zrobiłem już pełne logi i prosiłbym o ich ocenę z góry serdecznie dziękuje statyczne basic settings dynamiczne
letallec Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Ja tu widze tylko delikatne zasyfienie kierownic. Nie ma dużego przeładowania, wiec troche dynamicznej jazdy i turbo wróci do formy. Reszta (Przeplywomierz, termostat, kat synchronizacji) w normie
Tombik Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 okej , to bede probowal cos działać :>[br]Dopisany: 25 Marzec 2010, 23:40_________________________________________________z opisu logowaniu i ich ocenach wynika: "2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość." z tego co ja widze to u mnie przy 100% ciśnienie spada a przy 0% wzrasta... to jak to wkoncu ma być?
Sztomel Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 z tego co ja widze to u mnie przy 100% ciśnienie spada a przy 0% wzrasta... to jak to wkoncu ma być? dla silnika 1.9 TDI ma być tak jak jest u Ciebie, tamtem opis dotyczy silników 2.5 TDI gdzie jest odwrotnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się