GRYFI Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam, mam pytanie do kolegów z v8 pod maseczką. Moja v8 pali 1l/700km oleju Dodatkowo czasami podczas odpalania lub hamowania silnikiem puszcza olejowego bąka Zrobiłem już uszczelniacze , kompresję, próbę olejową i wszystko wygląda ok( ciśnienie na wszystkich cylindrach 12,5-13) Nie mogę na to patrzeć we wstecznym lusterku i szukam rad. Auto jeździ na pełnym syntetyku 5w40 i ma ori przebieg 199 tyś. Czy wy też tak macie i jest to normalne? [br]Dopisany: 09 Styczeń 2010, 15:04_________________________________________________widzę że wśród klubowiczów nie jest zbyt wielu użytkowników v8?
bartek213 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 jezeli po0dasz odpalania puszcza baka to jest cos ewidetnie nie tak . zdarza sie czasami ze zapiekaja sie pierscienie olejowe na tłoku i wtedy kompresja bedzie ok a olej bedzie palił
stempel72 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Niestety pierścienie zgarniajace olej zużyte. Koszt naprawy zapewne kosmos, a używki raczej lepszej nie znajdziesz.
GRYFI Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2010 Niestety pierścienie zgarniajace olej zużyte. Koszt naprawy zapewne kosmos, a używki raczej lepszej nie znajdziesz. ale czy przy pierścieniach nie kopciłąby cały czas?bo moja kopci tylko przy rozruchu albo jak dłubo silnikiem hamuję.
stempel72 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Trudno powiedzieć. Może zdejmij odmę i zobacz czy będzie to samo.
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 mógł byc przegrzany silnik, cisnienie bedzie trzymał ale będzie żarl olej
GRYFI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 mógł byc przegrzany silnik, cisnienie bedzie trzymał ale będzie żarl olej pocieszające ;([br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 18:16_________________________________________________ Trudno powiedzieć. Może zdejmij odmę i zobacz czy będzie to samo. odmy czyste- już sprawdzałemIle może kosztować wymiana pierścionków w tym motorze?
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 jutro sprawdze za ile mozna "wyrwac" pierścienie do ABH uszczelniacze tez wartałoby wymienic :>
GRYFI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 jutro sprawdze za ile mozna "wyrwac" pierścienie do ABH uszczelniacze tez wartałoby wymienic :> uszczelniacze mam wymienione.to była pierwsza rzecz jaką zrobiłem.
GRYFI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 i tak zmienię bo syntetyk jest za drogi żeby go ciągle dolewać
GRYFI Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 Zachciało Ci się V8... no to ucz się na moich błędach bo tobie też sie chce.
bakuś Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Za błąd to uważasz? Chce, chce, bo wystarczy raz wsiąść do auta z V8 żeby nie chcieć już nic innego.
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 sprawdzałem.... do ABH Goetze nie robi pierścieni ;( ;( ;( chyba że sie dopasuje od innego 4.2 V8 bo srednica jest taka sama fi 84.5mm koszt na jeden tłok to ok 60 zł
GRYFI Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 to trzeba by mieć najpierw pierścień w ręce a dopiero potem szukać...trochę lipa
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 pierscienie będą tez pasowac od 3.7 ta sam srednica ale niestety najpierw trzeba rozebrac konia i szukac do niego pierścionków
GRYFI Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 zobaczę co będzie się działo po wymianie oliwy na 10w40
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się