cebula 0 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Mam problem i nie wiem co to jest podczas skrętu w prawo lub w lewo jadąc powoli jest uczucie jakby miała spaść opona z felgi przenosząc drgania na kierownicę. Czy to jest normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Tez coś takiego mam. Coś jak luzy szczegolnie na małych nierównościach podczas w miare wolnej jazdy w lewo lub w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 do sprawdzenia pod kątem luzów zawieszenie oraz końcówki drążków kierowniczych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki-m Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Podjedźcie na szarpaki i sprawdźcie zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Mialem 2 razy szarpaki robione i nic nie wyszło - (przeglady techniczne) ale drążkom sie przyjrze. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 sprawdź geometrię a konkretnie zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zbieznosc idealna ustawiana kamerami. Po puszczeniu kiery auto jedzie prosto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
white2858 0 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Mam podobne objawy. Uczucie przy skręcaniu jest okropne (jakby opona miała spaść z felgi + dziwne stukanie). Do tego wszystkiego potrafi zakołysać autem przy skręcaniu lewo, prawo i odwrotnie. Sprawdzałem zawieszenie u mechaników i niby jest ok, ale jakoś im nie ufam! Sprawdze jeszcze końcówki drążków kierowniczych. Jak macie jakieś pomysły co to może być to proszę o informacje. Dzięki i pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirefire 0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jak tylko przy skręcaniu to może na feldze zalegać błoto lub felga minimalnie jest skrzywiona >proponował bym wulkanizatora..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samaelos 0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 wypadałoby też sprawdzić stan przegubów zewnętrznych - najpierw zaczynają stukać przy skręcaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 u mnie problem był , a mianowicie był ale znikł, nie wiem od czego to ale po wymianie tarcz na nowki (tamte były krzywe) problem znikł podczas skrecania na prawo lub w lewo kołysa autem nic nie stuka ani nie puka tylko kołysa , przy hamowaniu na autostradzie jadac około 160 km/h drgania kierownicy ale założyłem nowe tarcze i klocki i spokój nie wiem czy to od tego ale przypadkowo pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasiu500 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 zmien przeguby na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 zmien przeguby na 100% gdyby to byly przeguby byloby chrobotanie na skreconych kolach, a nie drgania bez zadnych stukow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Odświeże. U mnie podczas postoju gdy skręce koła maksymalnie w lewo lub maksymalnie w prawo słychać właśnie takie chrobotanie. Dzieje sie o tylko gdy kierownica jest skręcona i trzymana ręką do końca. Minimalne cofnięcie kiery i ustaje. Ostatnio miałem przegląd ale nic nei wyszło. Co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bollo 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 mlodyabc chyba pompa wspomagania juz niedomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się