variocustoms 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Stary poczciwy Lexus którego dostałem w spadku po kradzieży mojej B7. Silnik 2JZ-GE z Supry non turbo Pojemność 3000 Moc ok 250 KM RWD Moment ok 300 Nm Spalanie 13-18 V Power Rok prod 1994 Przebieg 179 tmls Wyposażenie: Skórka, pełna elektryka, kierownica el. z pamięcią ustawienia i automatycznym cofaniem, klima, automat + PWR ESC mode, kontrola trakcji - brak, 2 x Air Bag, podświetlenie na nogi, automatyczny włącznik świateł, halogeny, szyberdach, Premium sound Pioneera (kaseta) 7 głośników - 250 Watt, podłokietnik, alu 16'' ori, kolor biała perła + srebrne listwy Auto dostało wszystkie nowe płyny, tarcze i klocki + gwint BC Racing z reg. twardości, naprawiłem brakujące podświetlenie kokpitu, HID 6000k, zimny dolot zakupiony i zamontowany, dystanse 25 mm koło Eibach - zamówione. Marzenie co do moda to wydech cat back Top Speed. BTW auto na dystansach będzie miało tak kółka bo są z super negatywie Lepsze foty przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 No w końcu pokazałeś Lexa ... widziałem na żywo jak był czysty i prezentuje sie super do tego extra wyposażony ... po zmianie zawieszenia jeszcze nie widziałem ale pewnie teraz na spocie niedzielnym zobaczę .... polecam zmianę felg i umycie auta :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Driftowóz dla bogaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Lepsze fotki będą jak będzie pogoda + środek oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 no jeszcze jakieś szerokie koło i będzie kox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 dużo nie brakuje , moim zdaniem fela 18" i kapeć conajmniej 235 poka zdjęcie "dópy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Fela na razie zostaje, latem śmigałem na 245 i było ok, jak będzie czysta pupa to pstryknę foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Lex miazga - miałem latem na wekend IS250 i śmiało mogę powiedzieć że nie jedno chciałbym w mojej A4 z tego lexa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Byłem ciekaw tego samochodu i ... jestem nadal Zrób nam prezent na dzień Babci/Dziadka, umyj furę i wrzuć więcej fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Spox, będzie update po montażu zimnego dolotu i po myjce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 sprawdzony ten CAI, że daje przyrosty ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Injen podaje, że 16,5 PS, ja robię kopię Injena, Injen bez frahtu 650 PLN a mnie rury i złączki 200 wyszły, jedynie osłonę muszę skombinować, średnica rur ta sama tj 77,5 mm http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Injen-Short-Ram-Air-Intake-01-02-03-Lexus-SC430-IS2095P_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad63ddc42QQitemZ390141434946QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob_USA 0 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Bardzo ladnie lac i jezdzic , a co do kradziezy tych samochodow w polsce to szkoda slow... ja swoje auto zostawilem z kluczykami w samochodzie wiele razy i jeszcze nikt nie odjechal ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Moc ok 250 KM RWD Ja bym pomalował te srebrne listwy w kolor reszty A tak to fajna furka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Injen podaje, że 16,5 PS, ja robię kopię Injena, Injen bez frahtu 650 PLN a mnie rury i złączki 200 wyszły, jedynie osłonę muszę skombinować, średnica rur ta sama tj 77,5 mm http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Injen-Short-Ram-Air-Intake-01-02-03-Lexus-SC430-IS2095P_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad63ddc42QQitemZ390141434946QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories a jaki filtr do tego bedzie założony ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 dzisiaj zamontowałem tzw. zimny dolot, wyleciał rezonator przed przepustnicą i stare gumowe rury zastąpione alu + nowe łączniki średnica 77,5 mm, stożek został, gang silnika , reakcja na gaz taka jaka powinna być, wyeliminowane zamulenie od 1000 do 4000 obr, testowane na sliskim, ciekawe jak będzie w normalnych warunkach drogowych. Tutaj na LED postojach http://www.youtube.com/watch?v=4Tahx8MuSV4 Krótki test, trochę cicho bo kręciłem sam {komórką} ale z zewnątrz nieźle grzmi to R6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Vario nie obraź się ale do silnika 3.0L to ten stożek powinien być 2 razy większy to raz dwa kup sobie jedyny w miarę znośny filtr gąbkowy ITG w www.re5pect.pl bo to co masz to jest bibuła przepuszczająca cały syf z powietrza o obudowie tego CAI nie muszę wspominać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex 0 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ile to waży? Strzelam: 1600-1700? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Vario nie obraź się ale do silnika 3.0L to ten stożek powinien być 2 razy większy to raz dwa kup sobie jedyny w miarę znośny filtr gąbkowy ITG w www.re5pect.pl bo to co masz to jest bibuła przepuszczająca cały syf z powietrza o obudowie tego CAI nie muszę wspominać dokładnie proponuje taki stożek : http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=803 olejek do niego : http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1589 bariera termiczna do zabudowy : http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=853 taki zestaw ma jakiś sens , w tej chwili ta popierdółka którą masz zamontowaną ciągnie ci gorące powietrze z silnika + cały syf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Poziek/moskal osłona będzie na 1000% a co do stożka to macie rację, myślałem nad Blitzem ale sprawdzę ten co mi polecacie Na razie się cieszę, że upchnąłem to badziewie na 5 st mrozie[br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 11:34_________________________________________________rex waga auta ok 1700 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi