Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Lexus GS300 1st gen. JZS147 umyte fotki 1sza str.


variocustoms

Rekomendowane odpowiedzi

Stary poczciwy Lexus którego dostałem w spadku po kradzieży mojej B7.

Silnik 2JZ-GE z Supry non turbo

Pojemność 3000

Moc ok 250 KM RWD

Moment ok 300 Nm

Spalanie 13-18 V Power

Rok prod 1994

Przebieg 179 tmls

Wyposażenie:

Skórka, pełna elektryka, kierownica el. z pamięcią ustawienia i automatycznym cofaniem, klima, automat + PWR ESC mode, kontrola trakcji - brak, 2 x Air Bag, podświetlenie na nogi, automatyczny włącznik świateł, halogeny, szyberdach, Premium sound Pioneera (kaseta) 7 głośników - 250 Watt, podłokietnik, alu 16'' ori, kolor biała perła + srebrne listwy

Auto dostało wszystkie nowe płyny, tarcze i klocki + gwint BC Racing z reg. twardości, naprawiłem brakujące podświetlenie kokpitu, HID 6000k, zimny dolot zakupiony i zamontowany, dystanse 25 mm koło Eibach - zamówione. Marzenie co do moda to wydech cat back Top Speed.

0cc59731ed7a8189.jpg

15ba9a6f76c0b3ec.jpg

4364da2d33256b44.jpg

442fc633ce438902.jpg

7b9facbf2d2d43c4.jpg

a5ff70d42e2394ee.jpg

d119aaa37b87b584.jpg

BTW auto na dystansach będzie miało tak kółka bo są z super negatywie :)

df9e2abc3024c278.jpg

Lepsze foty przy okazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu pokazałeś Lexa ... widziałem na żywo jak był czysty i prezentuje sie super do tego extra wyposażony ... po zmianie zawieszenia jeszcze nie widziałem ale pewnie teraz na spocie niedzielnym zobaczę ....

polecam zmianę felg i umycie auta :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo nie brakuje , moim zdaniem fela 18" i kapeć conajmniej 235

poka zdjęcie "dópy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lex miazga - miałem latem na wekend IS250 i śmiało mogę powiedzieć że nie jedno chciałbym w mojej A4 z tego lexa :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem ciekaw tego samochodu i ... jestem nadal :cool1:

Zrób nam prezent na dzień Babci/Dziadka, umyj furę i wrzuć więcej fotek :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Injen podaje, że 16,5 PS, ja robię kopię Injena, Injen bez frahtu 650 PLN a mnie rury i złączki 200 wyszły, jedynie osłonę muszę skombinować, średnica rur ta sama tj 77,5 mm

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Injen-Short-Ram-Air-Intake-01-02-03-Lexus-SC430-IS2095P_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad63ddc42QQitemZ390141434946QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc ok 250 KM RWD

:kox:

Ja bym pomalował te srebrne listwy w kolor reszty :wink4:

A tak to fajna furka :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Injen podaje, że 16,5 PS, ja robię kopię Injena, Injen bez frahtu 650 PLN a mnie rury i złączki 200 wyszły, jedynie osłonę muszę skombinować, średnica rur ta sama tj 77,5 mm

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Injen-Short-Ram-Air-Intake-01-02-03-Lexus-SC430-IS2095P_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad63ddc42QQitemZ390141434946QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

a jaki filtr do tego bedzie założony ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) dzisiaj zamontowałem tzw. zimny dolot, wyleciał rezonator przed przepustnicą i stare gumowe rury zastąpione alu + nowe łączniki średnica 77,5 mm, stożek został, gang silnika :kox:, reakcja na gaz taka jaka powinna być, wyeliminowane zamulenie od 1000 do 4000 obr, testowane na sliskim, ciekawe jak będzie w normalnych warunkach drogowych.

110cc59cfa32bade.jpg

e8ceedcd4e66f4c5.jpg

Tutaj na LED postojach :)

710d20f3b976e21e.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=4Tahx8MuSV4

Krótki test, trochę cicho bo kręciłem sam {komórką} ale z zewnątrz nieźle grzmi to R6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vario nie obraź się ale do silnika 3.0L to ten stożek powinien być 2 razy większy to raz

dwa kup sobie jedyny w miarę znośny filtr gąbkowy ITG w www.re5pect.pl

bo to co masz to jest bibuła przepuszczająca cały syf z powietrza

o obudowie tego CAI nie muszę wspominać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vario nie obraź się ale do silnika 3.0L to ten stożek powinien być 2 razy większy to raz

dwa kup sobie jedyny w miarę znośny filtr gąbkowy ITG w www.re5pect.pl

bo to co masz to jest bibuła przepuszczająca cały syf z powietrza

o obudowie tego CAI nie muszę wspominać :wink4:

dokładnie :good:

proponuje taki stożek :

http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=803

olejek do niego :

http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1589

bariera termiczna do zabudowy :

http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=853

taki zestaw ma jakiś sens , w tej chwili ta popierdółka którą masz zamontowaną ciągnie ci gorące powietrze z silnika + cały syf :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek/moskal osłona będzie na 1000% a co do stożka to macie rację, myślałem nad Blitzem ale sprawdzę ten co mi polecacie :)

Na razie się cieszę, że upchnąłem to badziewie na 5 st mrozie[br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 11:34_________________________________________________rex waga auta ok 1700 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...