Kuba77 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam, Dzisiaj mialem nieciekawą przygode z centralnym. Wyszedlem z pracy, odpalilem auto na parkingu i oddalem sie odsniezaniu. Po odsniezeniu chcialem wrocic do samochodu, przy czym okazalo sie, ze auto jest zamkniete - zamkniete z chodzacym silnikiem, a pilot centralego przyczepiony do kluczykow.... godzine stalem na parkingu i czekalem az przyjedzie zapasowy zestaw kluczykow.... Do rzeczy. problem wyglada na stepujaco: - centralny przestal reagowac na pilota - nie otwiera nie zamyka nic, co ciekawe pilotem moge dalej otworzyc/zamknac okna. - podczas jazdy i postoju z wlaczonym silniekiem centralny wariuje - zamyka / otwiera sie - nie zawsze na przemian , czasami probuje zamknac zamkniete drzwi/ otworzyc otwarte , slychac jak pompka chodzi - podczas "zdarzen elektrycznych" czyt. zapala sie kierunek, swiatlo stop, etc. czasami centralny ozywa, przy czym na swiatlo stop za kazdym razem. To tyle co dzisiaj sie wydarzylo, jednak moze z tym byc powiazane takze: - wczoraj zauwazylem ze oswietlenie bagaznika (po otwarciu) przerywa - jakby bylo jakies zwarcie - wczesniej nie mialo miejsca - wczesniej za kazdym razem jak otwieralem/zamykalem auto pilotem reagowala tylko jedna strona kierunkowskazow - raz jeden, po ktoryms myciu samochodu zdarzylo sie ze zareagowaly obie strony. Czy spotkal sie ktos wczesniej z takim problemem? przekopalem FAQ elektryki i skorzystalem z szukania, nic nie znalazlem, wiec postanowilem zalozyc nowy temat - sorry jesli przeoczylem cos i powieliłem watek. Dodam ze podjechalem dzisiaj do Norauto, Panowie rozlozyli rece... Zaproponowalem podlaczenie do pod kompa - obsługa stwierdzila ze to raczej nic nie da, a kosztuje samo podlaczenie 70 cos zloty... Dzieki z gory za kazde wskazowki/pomoc Pozdro, Kuba
mcm Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 zajrzyj do bagażnika za tylnym prawym kołem jest wnęka a w niej siedzi pompka centralnego zamka zobacz czy nie jest zalana
_Solar_ Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 napewno przyczyna jest uszkodzona pompka bo co innego mogło by powodowac warjacje zamykania/otwierania drzwi.Wyjmij ja i zobacz czy nie jest zalana tak jak kolega wyzej pisał.Rozbierz wysusz wsadz z powrotem i zobacz czy cos pomogło
domjenick Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 ja i tak podpiąłbym Vaga-przynajmniej pokaze co jest nie tak
_Solar_ Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 no niestety nie każdy ma dostep do VAG'a wiadomo ze bardziej naprowadzi nas do usterki.Bez vaga równiez mozna cos popróbowac zadziałac
domjenick Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 no niestety nie każdy ma dostep do VAG'a wiadomo ze bardziej naprowadzi nas do usterki.Bez vaga równiez mozna cos popróbowac zadziałac jasne,ze można,ale po Vagu wiadomo więcej,a tak to grzebanie i tropienie po kablach,można powiedzieć,ze po omacku...
Kuba77 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 dzieki za sugestie! dzisiaj oblookam jak sie ta pompka ma. wczoraj w nocy jeszcze zauwazylem ze cale wariowanie centralnego zamka odbywa sie tylko wtedy gdy mam wylaczone ogrzewanie tylnej szyby. przy wlaczonym ogrzewaniu wszystko jest ok i bez problemu moge sterowac centralnym z poziomu pilota i drzwi kierowcy
krupskim Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Może być coś związane z wiązką kabli od klapy bagażnika. Jesli są przełamane poszczególne kabelki to gdzieś dochodzi do zwarcia i są takie figle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się