anders-jin Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam serdecznie . 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-10 - - - Intermittent 16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low P0332 - 35-00 - - 16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 35-00 - - Sprawa przedstawia się tak, że błędu ROM nie można wykasować bo po chwili powraca. Zaś błędy związane z czujnikami stuku da radę wykasować ale po jakimś czasie pojawiają się ponownie jest to kwestia kilku odpaleń auta. Generalnie wydaje mi się, że z autem nic złego się nie dzieję oprócz tego, że czasami zamula przy niskich obrotach jak jest zimny i mam wrażenie jakby brakowało mu mocy jak wspinam się pod górę o nachyleniu powiedzmy 30 stopni. Nadmienię, że jakieś 3 miechy wcześniej wymieniłem sam pasek rozrządu bez napinacza i rolki i pytanie czy może to mieć wpływ na błąd pojawiający się w pamięci ROM? Czy czujniki stuku mogą mieć związek z błędem pamięci ROM? Charakterystyka silnika zmieniła się na lepsze po wymianie paska. W związku z tym jeśli chciałbym wymienić sterownik to muszę znależć z numerem 8D0 907 557 S taki jaki jest, czy moze byc inny. I jak rozwiązać kwestię adaptacji immobilizera jesli do takiej wymiany doszłoby. Rocznik auta to 11/96 i nie mam w całej dokumentacji żadnej zawieszki z numerem czy pinem do immo. Dzięki z góry za wszystkie podpowiedzi. Przypomniało mi się jeszcze o problemach z blokami pomiarowymi w Vag. Wskazania są pomieszane tzn. np. tam gdzie powinna być temperatura silnika to są obroty. Oczywiście to jest tylko przykład a wskazania są pomieszane w każdym bloku pomiarowym. W związku z tym nie mogę zrobić logów.
sajmon8526 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 a wiesz gdzie u ciebie znajduje sie czujnik spalania stukowego?
kkrawat Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 czujniki atuków są dwa - z zieloną i niebieską wtyczką - masz je na prawym boku silnika jak otworzysz maske pod kolektorami gdzieś musisz je zlokalizować - dojście dość trudne. Może wystarczy je dokręcić ale ja u siebie musiałem jeden wymienić. Od błędów z czujników spalania może autko wpadać w tryb awaryjny i stąd te przymulenia.
grzesu3 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Ostatnio mój kumpel miał ROM Error. Autko odpalało i gasło po 2s Wymienił sterownik, holował brykę do magika. Ta przyjemność kosztowała go 500zł. Kupił A4 jakieś 3 tyg temu z 95r. Miała flis od polifta i wywalony immo. I ktos wkładał wcześniej łapki do ECU.
anders-jin Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 Dzięki za podpowiedzi. . Naturalnie wiem gdzie znajdują się poszczególne podzespoły silnika. Jesli pogoda pozwoli to odkręcę czujniki.Tylko zastanawiam się co da samo odkręcenie czujników. Podejrzewam, że bez zdjęcia dolotu nie obejdzie się. Co do sterownika to jak napisałem wczesniej, że nic z autem nadzwyczajnego się nie dzieje. Sprawdzę jeszcze napięcie jakie dochodzi do sterownika. Być może jest za niskie bo wydaję mi się ze łożysko siada w alternatorze. Vag pokazuję napięcie poniżej 14.
Namiot_N1 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie mam pytanie czy w 2.5tdi V6 180km sa czujniki spalania stykowego ? Jeśli tak , to jak poznać jego uszkodzenie ?? Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez Namiot_N1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się