Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Czujnik predkości podłączony i szarpie auto, czyszczony nastawnik


jarek3251

Rekomendowane odpowiedzi

witam zakładam nowy wątek bo nic na ten temat nie mogę znaleźć. mój przypadek wygląda tak ze auto na 4 i 5 biegu od 1000 do 2000 trzęsie autem doszedłem do tego ze jak wyłączę (odłączę) w skrzyni biegów czujnik prędkości to przestaje trząść autem( jak ręka odjął ustają objawy) wszyscy tu piszą ze jeśli tak sie dzieje to nastawnik jest do czyszczenia wiec go juz 2 raz wyczyściłem ( czyt. mechanik) i nic jak było tak i jest. wymieniłem nawet sam czujnik prędkości na inny i to samo podmieniłem tez wtrysk sterujący i tez to samo nie mam więcej pomysłów co z tym zrobić błędów w vagu nie ma nastawnik chodzi dobrze chodź tylko sprawdzany był na postoju. jednym słowem: POMOCY!!! błagam!!!

zaczynam zastanawiać sie czy nie odciąć kabla idącego do ecu z tego impulsatora prędkości i mieć święty spokój[br]Dopisany: 14 Styczeń 2010, 16:10_________________________________________________ponawiam apel o pomoc jutro bym cos zrobil przy nim ale bez waszej podpowiedzi nie dam rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez dwóch mechaników było to robione jeden rozumiem mógł by zle zrobić ale przy drugim byłem i widziałem zresztą wszystko wydaje sie być poustawiane jak należy a on wraz trzęsie sie tak jak przed czyszczeniem

a czy może to być wina przepływki??? mam możliwość podmiany???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy może to być wina przepływki??? mam możliwość podmiany???

żeby to stwierdzić przydadzą się logi, ale jeżeli trzęsie autem to wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobię logi i wstawię zobaczymy[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 09:06_________________________________________________srw ustawione na 0.780 miligramy na 4.8 przed chilą sprawdzałem zaraz wrzuce logi z tego jak mam podłaczony czujnik predkosci i trzęsie autem

7044172b290819f2m.jpg tutaj jest jak trzęsie trzeba patrzeć w przedziale obrotów od 1000 do 2000 tys wiem ze to nie jest za specjalnie zrobione ale u mnie główne drogi sa bardzo śliskie i nie jestem w stanie zrobić to idealnie

97f4ab0b353c0438m.jpg a to jest na wyłączonym czujniku prędkości jazdy jak to sie zachowuje wtedy juz wcale nie trzesie autem jak juz mówiłem na wyłączonym silniku srw jest na 0.780v a dawka na 4.8mg czyli wszystko ok by sie wydalało a jednak cos jest nie tak[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 12:05_________________________________________________dzięki k**wa wszystkim znawcom za pomoc w tej sprawie juz sobie poradziłem BEZ WAS !!! ludziom z innych forum bardziej chciało sie mi pomóc jak wam :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładasz temat i liczysz, że w ciągu 5 minut ktoś odpowie ci na twój problem i trafi w 100%.

Przynajmniej kilka przyczyn może być związane z twoimi objawami, ale już sobie poradziłeś.

Skoro problem rozwiązany to warto by zakończyć temat jakimś podsumwaniem/ wskazaniem co było przyczyną tych objawów.

Jest spore grono ludzi, którym się na pewno przyda twoja wiedza, którą posiadłeś czytając inne fora...

Szerokiej i bezproblemowej jazdy! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładasz temat i liczysz, że w ciągu 5 minut ktoś odpowie ci na twój problem i trafi w 100%.

Przynajmniej kilka przyczyn może być związane z twoimi objawami, ale już sobie poradziłeś.

Skoro problem rozwiązany to warto by zakończyć temat jakimś podsumwaniem/ wskazaniem co było przyczyną tych objawów.

Jest spore grono ludzi, którym się na pewno przyda twoja wiedza, którą posiadłeś czytając inne fora...

Szerokiej i bezproblemowej jazdy! :)

odkopałeś posta na maxa problemu jako tako nie rozwiązałem do dnia dzisiejszego wyeliminowałem tylko skutki nie przyczynę.poprostu oślepiłem sterownik komputera odcinając mu przewód od sygnału prędkości auta i wszystko ustało minusem tego jest ze nie moge dołożyć sobie tempomatu bo sie najzwyczajniej na swiecie nie włączy.moze to wina pompy ale była czyszczona (nastawnik) chyba ze to sie przycina na suwaku ale kolega z innego forum mial identycznie i podmieniał pompe od sprawnego auta i nie pomogło ja kombinowałem tez z licznikiami podmieniłem parę i bez efektu wiec jeżdżę narazie tak z odłączonym przewodem :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja ci podpowiem, że winna może być sekcja tłocząca pompy wtryskowej (ta wysokiego ciśnienia). :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia sprężania , potem wtryskiwacze ,następnie zaworek N108 a przede wszystkim komplet logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia sprężania , potem wtryskiwacze ,następnie zaworek N108 a przede wszystkim komplet logów

wszystko sprawdzone kolego i w normie [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 10:35_________________________________________________

to ja ci podpowiem, że winna może być sekcja tłocząca pompy wtryskowej (ta wysokiego ciśnienia). :wink4:

no ale trzeba by ja na stół wziąć żeby to sprawdzić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić pompę--> Wystarczy zdjąć nastawnik... :naughty:

Wymyślacie jakieś tam ciśnienia sprężania, wtryski... Co to ma do szarpania! Trochę rozsądku :tongue4:

Gdyby to było lipne to byłyby problemy w mocą i odpalaniem, dymieniem, itp. a tu jest czyste szarpanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...