klysek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Odkrylem dzisiaj ze w moim Audi mam 3 paski wiem ze jeden napedza alternator drugi jest od klimatyzacji i nie mam zielonego pojecia od czego jest trzeci prosze o pomoc??????
klysek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 tzn. ze pasek rozrzadu jest na wierzchu czy pompa wody nie jest na rozrzadzie i ma oddzielny pasek???
mech15 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 pompa wody nie jest na rozrzadzie i ma oddzielny pasek??? tak
MATIUS Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Kolego jeden pasek napędza KLIME ,drugi napędza alternator ,wentylator i daje moc na pompe wspomagania na której jest jeszcze jeden pasek ten najkrótszy i on idzie z pompy wspomagania do pompy wody. Koszty przy wymianie : pasek do klimy bosch ok 25zł do alternatora 40-50zł w zależności od producenta do pompy wody i wspomagania ok 20żł sam przerabiałem to dziśiaj ponieważ wszystkie powymieniałem je w moim autku niewiem jak w 1.6 ale w 1.8 adr z klimą dostęp jest tragiczny...... a pasek rozrządu masz pod plastikową obudową z przodu pozdrawiam Łodziaka
ROBERT Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 tzn. ze pasek rozrzadu jest na wierzchu czy pompa wody nie jest na rozrzadzie i ma oddzielny pasek??? Jeżeli tak masz to na pewno nie masz silnika [ANA]98-01r., najprawdopodobniej masz [ADP]95-97r.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2010, 19:10_________________________________________________[ANA] , [ARM] , [ALZ] i chyba końcówka produkcji [AHL] mają 2 paski wielorowkowe + pasek rozrządu 138 ząbkowy-na nim jest też pompa wody, a [ADP] i chyba początek produkcji [AHL] mają 3 paski wielorowkowe (najkrótszy od pompy wody) + pasek rozrządu 121 ząbkowy
Raftik Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Czyli Panowie ADR 1.8 ma pasek na pompie wody osobno ? Pompa wody nie jest wspólnie z rozrządem na jednym pasku ?
wojtek26 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Tak ADR-y maja 3 paski dopiero nowsze wersje maja 2 paski i pompe napedzana paskiem rozrzadu.
Raftik Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 z drugie strony to wydaje mi się to lepsze rozwiązanie bo w wielu silnikach jak jak pompa zaszwankowała to rozwalało rozrząd, a w tym przypadku w ADR są niezależne
ROBERT Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 z drugie strony to wydaje mi się to lepsze rozwiązanie bo w wielu silnikach jak jak pompa zaszwankowała to rozwalało rozrząd, a w tym przypadku w ADR są niezależne Dokładnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się