Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] 3 paski w audi -do czego slużą???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkrylem dzisiaj ze w moim Audi mam 3 paski wiem ze jeden napedza alternator drugi jest od klimatyzacji i nie mam zielonego pojecia od czego jest trzeci prosze o pomoc?????? :cool1:

Opublikowano

tzn. ze pasek rozrzadu jest na wierzchu czy pompa wody nie jest na rozrzadzie i ma oddzielny pasek???

Opublikowano

pompa wody nie jest na rozrzadzie i ma oddzielny pasek???

tak

Opublikowano

Kolego jeden pasek napędza KLIME ,drugi napędza alternator ,wentylator i daje moc na pompe wspomagania na której jest jeszcze jeden pasek ten najkrótszy i on idzie z pompy wspomagania do pompy wody.

Koszty przy wymianie :

pasek do klimy bosch ok 25zł

do alternatora 40-50zł w zależności od producenta

do pompy wody i wspomagania ok 20żł sam przerabiałem to dziśiaj ponieważ wszystkie powymieniałem je w moim autku :)

niewiem jak w 1.6 ale w 1.8 adr z klimą dostęp jest tragiczny...... :wallbash:

a pasek rozrządu masz pod plastikową obudową z przodu :)

pozdrawiam Łodziaka :):hi:

Opublikowano

tzn. ze pasek rozrzadu jest na wierzchu czy pompa wody nie jest na rozrzadzie i ma oddzielny pasek???

Jeżeli tak masz to na pewno nie masz silnika [ANA]98-01r., najprawdopodobniej masz [ADP]95-97r.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2010, 19:10_________________________________________________[ANA] , [ARM] , [ALZ] i chyba końcówka produkcji [AHL] mają 2 paski wielorowkowe + pasek rozrządu 138 ząbkowy-na nim jest też pompa wody, a [ADP] i chyba początek produkcji [AHL] mają 3 paski wielorowkowe (najkrótszy od pompy wody) + pasek rozrządu 121 ząbkowy

Opublikowano

Czyli Panowie ADR 1.8 ma pasek na pompie wody osobno ? Pompa wody nie jest wspólnie z rozrządem na jednym pasku ?

Opublikowano

Tak ADR-y maja 3 paski dopiero nowsze wersje maja 2 paski i pompe napedzana paskiem rozrzadu.

Opublikowano

z drugie strony to wydaje mi się to lepsze rozwiązanie bo w wielu silnikach jak jak pompa zaszwankowała to rozwalało rozrząd, a w tym przypadku w ADR są niezależne

Opublikowano

z drugie strony to wydaje mi się to lepsze rozwiązanie bo w wielu silnikach jak jak pompa zaszwankowała to rozwalało rozrząd, a w tym przypadku w ADR są niezależne

Dokładnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...