Redrick Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 Witam mam problem a mianowicie autko mi pali około 20 litrów na stówke pojemność A4 to tradycyjna 1.8 z 1995 roku ostatnio wymieniałem termostat bo miał za małą temperature i podobno przez to tez wiecej pali. Myślałem że to sonda ale po podłączeniu pod komputer diagnostyczny nic nie wykazał więc nie wiem co zrobić
RafQ Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 No to dużo, ale powodów może być cała masa. Jakie robisz przebiegi Krótkie długie? autko chodzi równo, zbiera sie dobrze ? Zbyt mało informacji aby konstruktywnie odpowiedzieć. I pytanie VAG nic nie pokazał czy nie pokazał błędu lambdy?
Redrick Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Opublikowano 31 Maja 2007 Jeżdże na zimówkach to tez moze miec jakieś znaczenie ale nie tak duze. A przebiegi robie raczej krótkie z tym ze nie mam cieżkiej nogi. A auto chodzi równo troche wolno sie zbiera i stosunkowo wolno chodzi obrotomierz przy przygazowaniu swierzo kupiłem te auto i trudno mi powiedzieć czy tak powinno chodzić. a komputer nie wykazał żadnych błędów i był sprawdzany na dwóch komputerach uzupełnij profil
Cuguarek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 A uszkodzony katalizator nie moze miec wplywu, tak sobie gdybam. Kiedys w scorpio poszedl mi kat, to samochod ciezko sie wkrecal i wiecej palil.
Redrick Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 nie mam wcale katalizatora uzupełnij profil
Gość spedyt Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 autko mi pali około 20 litrów na stówke Straszny wynik, sprawdź czy nie masz wycieków paliwa na uruchomionym silniku
Redrick Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 jak mam uzupełnic ten profil [br]Dopisany: 01 Czerwiec 2007, 15:20 _________________________________________________a te wycieki gdzie mogły by być
cayenne Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Może ssanie automatyczne się nie wyłącza...? Może być też czujnik temperatury silnika walnięty. A obroty? Nie falują? Zazwyczaj, gdy zaczyna dużo palić to oznacza,że sonda padła...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 wyczyść przepustnicę, wyczyść przepływomierz, wymień filtr powietrza i paliwa. Sprawdź temp. silnika (licznik, klimatronik, vag)
Redrick Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 auto falowało na obrotach i osiągało temperature 70 stopni ale wymieniłem termostat i wyczyściłem przepływomierz i przepustnice obroty sa dobre ssanie sie wyłaancza temperatura dochodzi teraz do 90 czyli norma ale nadal dużo pali została by wymiana filtrów i sprawdzenie tego klimatronika i temp. silnika ale jak to sprawdzić
Gość spedyt Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 a te wycieki gdzie mogły by być Przeglądnij rurki zasilające od zbiornika do silnika.
Redrick Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2007 jak sprawdzić temperatyre na klimatroniku bo za bardzo nie umiem sie nim posługiwac w sumie to traktuje go jak by go nie było
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 naciskasz naraz guzik obiegu zamkniętego i guzik nawiewu na górną strefę. Potem + lub - przełączasz między kanałami, po wybraniu odpowiedniego naciskasz znowu obieg zamknięty i wyświetla ci dane. Temp silnika powinna być na 52 (jeśli nie trafisz tam na nią to poszukaj w sąsiednich kanałach, łatwo skumasz który to).
Redrick Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2007 sory ale tak troszeczke jaśniej. i robić to na rozgrzanym silniku czy na zimnym i postoju i jaka miała by być temperatura jak by sie rozgrzał 90 tak jak na liczniku
schiller Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 sory ale tak troszeczke jaśniej. i robić to na rozgrzanym silniku czy na zimnym i postoju i jaka miała by być temperatura jak by sie rozgrzał 90 tak jak na liczniku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 tak ma byc 90 stopni...
Blade50 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Opublikowano 23 Czerwca 2007 WLASNIE KOLEGO MAM TEN SAM PROBLEM.TYLKO JA MAM GAZ ZAMONTOWANY JAKIS TYDZIEN TEMU,WYMIENILEM WSZYSTKIE FILTRY,SWIECE,TEMO SILNIKA JEST U MNIE OK ALE PALI MI 17 L/100. TYLKO DZISIAJ OBROTY COS MI ZACZELY SKAKAC JAK PRZEGAZUJE GO TAK DO 4TYS I PUSZCZE GAZ TO OBROTY SPADAJA MI DO 500 ,700 POTEM SKACZA DO 1500 TAK ZE CZTERY RAZY I WRACA WSZYSTKO DO NORMY.WLASNIE SIE ZASTANAWIAM CO ROBIC??????? duże litery = krzyk przepisz to proszę...
Furio Opublikowano 23 Czerwca 2007 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Miałem podobny problem. pomogło hamowanie biegami, zmana oleju i swiec. Palił 16 w miescie,a terqx jest 11-12 Nie depcz go powyżej 4 k, na zimym, a jak jest ciepły daj mu żyć się ,z tym, ze jak wdepniesz to chwilowe daje około 22 l. NIe rób akcji tp. 1-50, 2-100, 3-150, 4-190, -5-220 Ten silnik nie lubi takich opcji. Masz inne potrzeby to zmień a4 na S4 elo
Blade50 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Tak kolego.Moze faktycznie jak bym jezdzil tak jak piszesz (1-50, 2-100, 3-150, 4-190, -5-220) to bym sie wcale niedziwil.A staram sie jezdzic ekonomicznie czyli max 3tys i max predkosc to 100km/h po miescie. I dlatego wlasnie dziwi mnie to spalanie. Tyle to mi palila mi Omega 2,5l !!!!!!!!!!!!!! Moze w pon pojade gdzies na komp to moze cos wyjdzie.Pozdrawaim
Redrick Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2007 mi tez auto falowało i mechanik wyczyścił mi przepustnice i obroty sa ok. co do spalania to wymieniłem świece wszystkie filtry olej.troche pomogło ale nadal pali w trasie 12 przy ekonomicznej jezdzie a w miescie lepiej nie pisac[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2007, 21:01 _________________________________________________co do kompa to nic nie wykazał w moim przypadku a był sprawdzany na dwóch kompach koledzy poradzili mi sprawdzic sonde bo ponoc nie zawsze moze wykryc błąd komputer ale jeszcze nie sprawdzałem bo i tak nie mam siana narazie na jej wymiane [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2007, 21:04 _________________________________________________jeszcze co do mojego spalania to jak ruszam lub stoje w miejscu i gazuje to nie normalnie śmierdzi paliwem normalnie jak by było czuc że auto więcej pali bo wycieków żadnych nie ma
golab24 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 A temperatura silnika nie jest czasem na 51?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się