andriu23 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam!!! Panowie posiadam Audi A4 B5 1.9TDI AVG. Problem mam tego typu że spada mi temperatura silnika przy włączonym klimatroniku. A to wygląda tak: nagrzeje silnik do 90 stopni, włączę nagrzewanie temperatura stopniowo spada do zera, wyłączę wzrasta do 90stopni, czy na postoju czy podczas jazdy, nie zależnie od ustawionej temperatury ogrzewania. Termostat miałem wymieniany. Czy to może być wina czujnika??? Z góry dziękuję za podpowiedź!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andegrand 0 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 ja jak jade to mam 90 ale na postoju spada do zera termostat wymieniony 3 dni temu . CZUJNIK? CZY MA TAK BYC ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 ja jak jade to mam 90 ale na postoju spada do zera termostat wymieniony 3 dni temu . CZUJNIK? CZY MA TAK BYC ?? Z własnych doświadczeń z termostatem w a4 to mogę stwierdzić, że w obu autach swoim i ojca zostały nie potrzebnie wymienione ponieważ w moim aucie jak i w tym drugim wina była po stronie czujnika temperatury. Objawy wskazujące na rzekomą awarię termostatu dotyczą problemów z czujnikiem. Ja kupiłem czujnik w ASO i szczęśliwie działa prawidłowo ale do drugiego auta został kupiony niby oryginalny na allegro i niestety wadliwy był już od samego początku co pokazał pomiar jego rezystancji ale wcześniej wymieniliśmy termostat. Przeważnie każdy kupując nową część w przypadku dalszych problemów nie bierze pod uwagę wymienionej części a to ona może źle działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 ja jak jade to mam 90 ale na postoju spada do zera termostat wymieniony 3 dni temu . CZUJNIK? CZY MA TAK BYC ?? to raczej wina czujnika gdy by był to termostat było by odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Podłącz Vag-a zobaczysz gdzie tkwi problem,być może czujnik temperatury G-62. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 powtórzę jeszcze raz tak jak to pisałem w innym watku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_jak_dobrze_odpowietrzyc_uklad_chlodzenia-t110487.0.html Zysk ciepła = strata ciepła w zimie w wiekszosci aut to jest normalneJeśli zetkniemy ze sobą dwa ciała o różnej temperaturze, to następuje między nimi wymiana ciepła. ciało o wyższej temperaturze oddaje (traci) ciepło, a ciało o niższej temperaturze pobiera (zyskuje) ciepło. Wymiana ciepła kończy się, gdy temperatury obu ciał wyrównają się. W Twoim przypadku nagrzewnica działa jak mała chłodniczka A czy po przejechaniu 20 - 30 km auto łapie normalna temp czy dalej temp spada/rosnie jeśli ogrzewanie działa Ci poprawnie to nie jest to na pewno wina nagrzewnicy szukał bym przyczyny w czujniku temperatury tak jak kolega pisał wyżej. Myśle ze bez VAG'a sie nie obejdzie, podlacz pod auto i sprawdz co sie dzieje, powinien cos wykazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irvine 0 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 hej, moje autko tez ma problemy z temp. silnika, mianowicie, gdy odpalam auto no i troszke pochodzi, potem zrobie 10-15km temperatura sie zwieksza do 70, 80 lub 90stopni poczym spada do 60 i sie waha tak przewaznie okolo 75. sprawdzalem na wagu i mi wykrylo jakis bląd chyba g11, nie wiem co to oznacza, może ktoś mi pomoże? aha, juz kilka miesięcy tak mam[br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 16:45_________________________________________________aha podejrzewam ze to moze byc czujnik temperatury cieczy chłodzącej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 raczej termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 temperatura sie zwieksza do 70, 80 lub 90stopni poczym spada do 60 i sie waha tak przewaznie okolo 75. objawy walnietego czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 daj znać co to było bo jestem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irvine 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 narazie tego nie bede robic, (mam powazniejsze, typu np. wyciek oleju pod glowica), ale jak juz zrobie to dam znac[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 14:40_________________________________________________ale mysle, że to nie bedzie termostat, poniewaz w srodku autko ladnie nagrzewa i juz po kilku minutach jest cieplo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Irvine jesli silnik nie bedzie ci sie dobrze dogrzewal to dopiero moga sie zaczac problemy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andegrand 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 termostat wymieniony jak jade temp 90 jak stoje spada a ogrzewanie i tak nie jest takie jakie powinno byc nawet przy 90 stopniach czy to wina czujnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 a dobrze odpowietrzyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu23 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 ja bym proponował odpowietrzyć nagrzewnicę, u mnie to zdało egzamin i jak na razie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 to ze gruchotowi spada temperatura na postoju przy minus 10 to norma u mnie tez tak jest :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: takie OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej88 0 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Spadająca temperatura na postoju to norma przy obecnych temperaturach. Nagrzewnica "zabiera" więcej ciepła niż silnik pracujący bez obciążenia na biegu jałowym zdąży wytworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolowoj 0 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 z temperaturą nie ma jaj jak za to się nie weźmiesz od samego początku poźniej mogą pojawić się poważniejsze kłopoty. Nie wiem jak to wypada z audi ale w przypadku innego auta które posiadam w rodzinie naprawde od tego wszystko się zaczęło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irvine 0 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 niedawno wymieniłem czujnik i autko trzyma swoje 90 stopni C, jezdze tak kilka dni i jest ok, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się