Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] Avant 3.0 TDI Tiptronic 2006r.


dominbr

Rekomendowane odpowiedzi

Super się prezentuje. :good:

Ale tego zewnętrznego S-line musisz skończyć. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opinie, też jestem zadowolony :decayed:

Brakujące graty do s-line postaram sie pozbierać (może ktoś ma jakiś dobry dostęp czy zostaje allegro?), na wydech tez pewnie jeszcze troche czasu. Troche poszło na opony, ubezpieczenie itd, no i miałem też w planach wymianę oleju w skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Startowałeś z S-port czy z D-rive ?

przeciez ma na liczniku zaznaczone S hehehe :tongue4::wink4:

a ja mysle o programie na pewno bo jak widac na filmie auto traci ciag w okolicach 80km/h zwlaszcza na S bo wtedy wkreca sie na oborty gdzie juz brakuje mu mocy . na D wczesniej przewala na wyzszy bieg i az tak tego nie widac...

poprogramie podobno widocznie poprawia sie praca na wysokich obrotach i na pewno filmik bylby ladniejszy...

o wlasnie niech ktos z chipem i tiptronikiem zrobi identyczny filmik , porownamy. bo ja mam taki sam jak tutaj nagrany , ale tak szczerze to nie robi to duzego wrazenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Startowałeś z S-port czy z D-rive ?

przeciez ma na liczniku zaznaczone S hehehe :tongue4::wink4:

a ja mysle o programie na pewno bo jak widac na filmie auto traci ciag w okolicach 80km/h zwlaszcza na S bo wtedy wkreca sie na oborty gdzie juz brakuje mu mocy . na D wczesniej przewala na wyzszy bieg i az tak tego nie widac...

poprogramie podobno widocznie poprawia sie praca na wysokich obrotach i na pewno filmik bylby ladniejszy...

o wlasnie niech ktos z chipem i tiptronikiem zrobi identyczny filmik , porownamy. bo ja mam taki sam jak tutaj nagrany , ale tak szczerze to nie robi to duzego wrazenia.

No tak oczy mi przymuliło :wallbash:

@olo_gda mam dokładnie takie same odczucia, mnie dodatkowo bardzo wkoorwia, że na D-rive praktycznie nie wykorzystuje biegów 2,3 i od razu przechodzi do 4 przy czym silnik ma już wysokie obroty a skrzynia nie nadąża z przejściem. Przez co powstaje wrażenie, jakby sprzęgło się ślizgało na 2,3 i 4 :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym wyjściem byłaby ponowna, porządnie wykonana procedura adaptacji sterownika tiptronika, ale nie wiem kto może dobrze to zrobić w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładny oT robimy koledze w temacie :decayed:

ja mam teorie ze ten słaby ciag powyzej pewnych obrotow to wynik jakiejs normy emisji spalin czy innej ekologicznej pierdoly. po prostu nie leje tyle ropy ile by moglo bo albo by zle wyniki byly albo spalanie by wzroslo i zle wygladalo w katalogu :gwizdanie:

z tego co wiem przy chipie mozna podniesc wlasnie wartosci w gornych zakresach i auto od razu lepiej idzie na gorze. pewnie bez DPFa mozna poszalec jeszcze wiecej.

co do slizgania to moze subiektywnie jest srednio przyjemne ale auto wtedy porzadnie ciagnie i jedynie lock-up ktory probuje zrownac obrosty silnika i skrzyni daje ten efekt.

a dzieje sie tak do 4tego biegu poniewaz biegi 4 5 i 6 pracuja na drugiej przekladni a do tego maja stale zapiety naped. dlatego tez hamowanie silnikiem jest duzo bardziej odczuwalne na biegach wysokich niz niskich. generalnie biegi 1 2 3 przelaczaja sie na rozpietym napedzie (tak jakby wcisnietym sprzegle) a pozniej lock-up spina naped , a biegi 4 5 6 i sa zeminiane tylko z elkkim poslizgiem (tak jakby na polsprzegle) a lockup jest praktyznie caly czas zapiety. dzieki temu skrzynia zachowuje podobne parametry jak manual na tych biegach - zarowno poprawia to spalania jak i osiagi - nie ma takich strat energii.

a sie rozpisalem.. a jednynie chcialem popraosic o filmik kogos po chipie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładny oT robimy koledze w temacie :decayed:

ja mam teorie ze ten słaby ciag powyzej pewnych obrotow to wynik jakiejs normy emisji spalin czy innej ekologicznej pierdoly. po prostu nie leje tyle ropy ile by moglo bo albo by zle wyniki byly albo spalanie by wzroslo i zle wygladalo w katalogu :gwizdanie:

z tego co wiem przy chipie mozna podniesc wlasnie wartosci w gornych zakresach i auto od razu lepiej idzie na gorze. pewnie bez DPFa mozna poszalec jeszcze wiecej.

co do slizgania to moze subiektywnie jest srednio przyjemne ale auto wtedy porzadnie ciagnie i jedynie lock-up ktory probuje zrownac obrosty silnika i skrzyni daje ten efekt.

a dzieje sie tak do 4tego biegu poniewaz biegi 4 5 i 6 pracuja na drugiej przekladni a do tego maja stale zapiety naped. dlatego tez hamowanie silnikiem jest duzo bardziej odczuwalne na biegach wysokich niz niskich. generalnie biegi 1 2 3 przelaczaja sie na rozpietym napedzie (tak jakby wcisnietym sprzegle) a pozniej lock-up spina naped , a biegi 4 5 6 i sa zeminiane tylko z elkkim poslizgiem (tak jakby na polsprzegle) a lockup jest praktyznie caly czas zapiety. dzieki temu skrzynia zachowuje podobne parametry jak manual na tych biegach - zarowno poprawia to spalania jak i osiagi - nie ma takich strat energii.

a sie rozpisalem.. a jednynie chcialem popraosic o filmik kogos po chipie ;]

Co do OT to w sumie dotyczy to również skrzyni kolegi @domimbr :wink4:

Nie pozostaje nic innego niż jednak zapodać dobrego wirusa :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając takie posty coraz bardziej przekonuję się do tego, że wirusik jest wręcz koniecznością. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy robienie jakiegoś mocnego programu w tipie ma sens...

Idzie ładnie. Chętnie bym się ścignął :)

Oczywiście na suchym. bo dla mnie inna nawierzchnia niestety nie istnieje. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy robienie jakiegoś mocnego programu w tipie ma sens...

Idzie ładnie. Chętnie bym się ścignął :)

Oczywiście na suchym. bo dla mnie inna nawierzchnia niestety nie istnieje. :decayed:

Idzie ładnie na S-port, to fakt :good: dlatego jeśli chodzi o moc to by mi styknęło, tylko ta praca tipa mnie denerwuje.

Skrzynia jest zaprojektowana do przeniesienia 600 niutków a to i tak pewnie z zapasem :mysli: więc delikatny program na 270/560 nie zaszkodzi na pewno, a wręcz, tak jak kolega @olo_gda pisze, może uprzyjemnić jazdę :mysli:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polsce zrobisz wydech za 50-60% ceny tej co zapłacisz za supersprint cyz miltek plus musisy liczyć do tego montaż. Ale czy jest sens wydac 3,5-4 tyś w polsce lub 6 tyś za firmówkę dla dzwięku. I dowiedz się czy miltek daje sportowy DPF czy wydech jest dopiero za DPF bo jak tak to mija się z celem montaż takiego wydechu. GEneralnie autko fajne, fotele też choć dla mnie osobiście są za twarde. Chciałem kupic do siebie recaro ale posiedziałem na takich jak ty u kolegi i odkochałem się. Półskóra s-line jest znacznie przyjemniejsza. Gratki zakupu i zachęcam do programu( banan z twarzy nie zejdzie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...