grzesiek2104994 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 W wolnej chwili zobacze jak to u mnie bedzie i dam znac. A wiec sprawdzilem czy chrobotanie ustepuje przy zdjeciu wezyka z gruszki i okazalo sie ze tak, co wskazywalo by wine w zaworku N75 lecz podmienilem ten zaworek z zaworkiem N18 ( wyczytalem na forum ze sa blizniacze) i jakby troszeczke ucichlo ale nadal jest ten dzwiek. Jeszcze zauwazylem ze on lubi wystepowac przy obrotach mniejszych niz 2k. Obydwa zawory sa oryginalne byc moze obydwa sa zanieczyszczone a nie mam od kogo podmienic w 100% dobrego. kupowac tez na oslep nie ma chyba sensu po jeszcze z pol silnika wymienie... wyciagac turbo i dawac do kogos kto sie zna czy czysccic zaworek moze ktos cos wie jak to zrobic? I czy sie da wogule.
CzarekJ Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 A wiec sprawdzilem czy chrobotanie ustepuje przy zdjeciu wezyka z gruszki i okazalo sie ze tak, co wskazywalo by wine w zaworku N75 lecz podmienilem ten zaworek z zaworkiem N18 ( wyczytalem na forum ze sa blizniacze) i jakby troszeczke ucichlo ale nadal jest ten dzwiek. Jeszcze zauwazylem ze on lubi wystepowac przy obrotach mniejszych niz 2k. Obydwa zawory sa oryginalne byc moze obydwa sa zanieczyszczone a nie mam od kogo podmienic w 100% dobrego. Zawory tylko z zewnątrz wyglądają identycznie. W środku mają inne średnice i NIE SĄ ZAMIENNE. U mnie wystarczyło wyczyszczenie.
grzesiek2104994 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Ale jesli chce go wyczyscic musze ten pierscien metalowy rozwalic a potem go skleic czy jak? Skleic zaworek nie chodzilo tu oczywicie o piercien.
Hezen Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Tak, metal musisz rozciąć a po wyczyszczeniu i nasmarowaniu kleisz plastik i spowrotem nakładasz pierscień o ile będzie się nadawał Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
grzesiek2104994 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) W sobote kozystajac z chwili wolnego czasu zabralem sie do wyczyszczenia zaworu N75. Chwile dlubania wd 40 i zaworek wyczyszczony. troche brudu bylo w srodku. Zlozylem wszystko.zrobilem juz okolo 40 km i jest elegancko bo chrobotania nie ma:D zobaczymy jeszcze dalej co bedzie ale rzed czyszczeniem caly czas charczalo a wiec mysle ze problem bedzie juz rozwiazany:) dzieki CzarekJ za przekazanie niezbednych wskazowek:)Panowie, po przejechaniu okolo 120 km dzwiek powrocil. Ale zauwazylem ze u mnie jest on rowniez slyszalny przy przyspieszaniu. Tak okolo 1500-1700obr. Wydrlem turbo moze jutro nagram film jak tam wygladja luzy na wirnikach i ocenicie to. O zapomnial bym dodac zalozylem inny n75 te same nr i wszystko poprostu nowy uzywnany i nic nie pomoglo. Auto ma moc nie wbija trybu awaryjnego na vagu czysciutko nie pokazuje zadnego bledu. Mam film. Edytowane 26 Maja 2016 przez grzesiek2104994
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się