Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Proszę o opinie na temat opisanego w wątku zestawu


bakuś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie. Nie znam się i chciałbym poznać opinie obeznanych w instalacjach podtlenku LPG... hehe :tongue4::wink4:

Reduktor: Magic Jet (bezmembranowy ?!) do 250KM

Zawór odcinający: Tomasetto

Wielozawór: Tomasetto

Centralka: Stag 300

Wtryski: OMVL (z możliwością czyszczenia)

Filtry: Olix (?!)

Tak to mniej więcej wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to widział tak

reduktor: scorpion St lub jak napisałeś magicjet - jest to nowy reduktor i nie wiadomo jak na dłższa metę bedzie pracowal.

wtryski: matrix HD544 lub tańsza wersja magic jet pojedyncze montowane w pionie

sterownik: stag 4

miedź: 8mm

Na tym zestawie na 100% bedzie śmigał super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za radę, ale ja chciałbym znać opinie na temat podanych przeze mnie wyżej elementów, a nie co można wsadzić w zamian... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba musisz do jakiegoś speca podjechac od gazu co się bardzo dobrze na tym zna żeby to ogarnął, albo znaleźć kogoś kto ma taki zestaw, jęśli chcesz konkretna opinie na temat tego zestawu :gwizdanie:

tak mi sie wydaje :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak w temacie. Nie znam się i chciałbym poznać opinie obeznanych w instalacjach podtlenku LPG... hehe :tongue4::wink4:

Reduktor: Magic Jet (bezmembranowy ?!) do 250KM

Zawór odcinający: Tomasetto

Wielozawór: Tomasetto

Centralka: Stag 300

Wtryski: OMVL (z możliwością czyszczenia)

Filtry: Olix (?!)

Tak to mniej więcej wygląda.

Reduktor - Nie miałem styczności ale wiem, że są problemy z synchronizowaniem czujnika temp i sterownika. Długo sie rozgrzewa, natomiast latem lubi przegrzewać gaz - przy tak małym silniku możesz mieć z tym problem latem.