marcin9680 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam , mam pytanie dotyczace wentylatora chlodnicy tego , ktory jest napedzany za pomoca paska wielorowkowego , tego samego co napedza alternator i pompe wspomagania. Mianowicie od paru dni slysze z wnetrza auta dosc dziwny dzwiek , buczenie czy tez wycie , po otwarciu maski dzwiek ten dochodzi z krecacego sie wentylatora. Po zgaszeniu silnika i pokreceniu owym wentylatorem slychac jakby zgrzytanie lub cos podobnego tak wiec domniemam , ze to wycie czy tez buczenie podczas pracy silnika i wentylatora to sprawa lozyska w tym wentylatorze. Moje pytanie(a) czy istnieje mozliwosc wymiany samego lozyska czy moze lepiej wymienic kompletny wentylator? Moze ktos juz przerabial podobny problem i wie jak zdjac ten wentylator i czy musze rozbierac caly przod zeby sie do niego dobrac? Dziekuje za wszelkie porady i pomoc. [br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 21:42_________________________________________________Ok mzona temat juz zamknac , problem rozwiazany , lozysko wiskozowe wentylatora oraz lozysko osadzenia osi wentylatora wymieniane
mariusz1890 Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Stawiam na rolkę napinacza paska wielorowkowego kiedy wymieniałeś tą rolke ostatnio? [br]Dopisany: 15 Luty 2010, 21:11_________________________________________________Jeżeli chodzi o wentylator blokujesz go imbusem tak żeby ci się nie obracał odkręcasz go sruba jest w środku rolki bardzo prosto go zdiąć [br]Dopisany: 15 Luty 2010, 21:15_________________________________________________sorry niezauważyłem że temat jest zamknięty ,ale może komuś sie przyda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się