Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Autko podczas jazdy przechodzi w stan awaryjny!!!


DomynyK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko mianowicie gdy jade sobie powiedzmy ok120km\h to czasami gdy wciskam mu w deche to tak jak by sie turbina wyłączała i strasznie muli do puki nie wyłącze zapłonu a gdy to uczynie i włącze autko jeszcze raz jest ok. Czy on w ten sposób wchodzi w stan awaryjny jeśli takl to czym jest to spowodowane a jeśli to nie to to w czym szukać problemu.

Druga sprawa czasami jak wsiadam do autka i włączam zapłon to miga kontrolka samochodzik z kluczem i odpala na chwile i gaśnie ale po kolejnej próbie już nie miga ta kontrolka i pali ok Czym to może być spowodowane.

Będe niezmiernie wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam Dominik :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz podłaczyć VAGa...

pierwszy problem to tzw: notlauf... poszukaj w szukajce... następuje przeładowanie i odcina turbinę - po wyłączeniu i właczeniu powinien jechać... powodem jest zwykle syf jaki znajduje się w turbinie...

drugie to pewnie problem z immobiliserem lub kluczykiem (profilaktycznie zmień na drugi i pojeździj na nim trochę)

ale bez VAGa to można sobie gdybać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tak zrobie tylko pytanko czy jak będe podłączał vaga to ta 1 usterka ma być aktywna w tym momencie czy niekoniecznie!!!

ciężko byłoby trafić...

człowiek który podłaczy VAG powinien zrobić logi... a tam już wyjdzie że kierownice w turbinie się przycinają (brudne) nawet jak usterka nie wystąpi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tak zrobie tylko pytanko czy jak będe podłączał vaga to ta 1 usterka ma być aktywna w tym momencie czy niekoniecznie!!!

to nie ma znaczenia... :cool1: Vagiem co najwyżej sprawdzisz błąd i wykasujesz a tu trzeba zrobic logi :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to jeszcze jedno tak z ciekawości bo ja osobiście na vagu sie nie znam a z ciekawości "zrobić logi" tzn.

Domyślam sie ale chciał bym sie upewnić

w dziale diagnostyka vag we FAQ znajdziesz odpowiedz :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden tel do ASO i bedziesz wiedział, są sposoby na reanimacje tego zaworu - jest on poprostu zasyfiony

...mi też jeden znajomy powiedział że mam N75 do wymiany, zawór kupiłem - diagnoza była nietrafiona. :wallbash:

tak że radze ci z doświadczenia jedz lepiej do fachowca, najlepiej na Mineralną

...u mnie akurat łopatki były zapieczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rok temu przseczyscielm N75 pojezdzielm 15tysi i teraz do wymiany, raz sie da reanimowac raz nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u znajomego na vagu i powiedział mi że siadł zawór sterowania turbiny.

Chodzi o ten zawór N75!!!

Macie jakieś numery katalogowego tego zaworu!!!

na jakiej podstawie taka diagnoza ... ?

przejechaliscie sie autem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na vagu pokazało że jest zasłabe ciśnienie do katalizatora jeśli sie nie mylę i zostawiłem mu autko a on na piechote doszedł i poprostu kazał mi ten zawór wymienić i tyle

Ja sie akuratna tym nie znam :)

co takiego? :shocked: , chyba cos jednak pomyliłeś :wink4: pogadaj z kimś niech Ci zrobi te logi :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cos takiego mówił że za słabe ciśnienie dochodzi ale do czego mówił nie pamiętam

Ja tenzaworek wymontuje i goi przeczyszcze może to pomoże

Tylko jakieś wskazówki jak go wyjąć???

Pozdrawiam[br]Dopisany: 01 Luty 2010, 17:39_________________________________________________Przełożyłem sobie nowy zawór n75 i to samo (czy jak różni sie nowy od starego numerami może być tak że ten nowy nie spełnia norm i bedzie dalej przezniego nie działać czy to nie ma znaczenia???)

Przeciściłem i powymieniałem przewody od turbiny to samo

Przecisciłem katalizator to samo

Co dalej turbine reanimować ????

Postaram sie sprawdzić logi i wkleje to najwięcej powie.

Ps. ile za taką przyjemność na mineralnej trzeba zapłacić że zrobili to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cos takiego mówił że za słabe ciśnienie dochodzi ale do czego mówił nie pamiętam

Ja tenzaworek wymontuje i goi przeczyszcze może to pomoże

Tylko jakieś wskazówki jak go wyjąć???

Pozdrawiam[br]Dopisany: 01 Luty 2010, 17:39_________________________________________________Przełożyłem sobie nowy zawór n75 i to samo (czy jak różni sie nowy od starego numerami może być tak że ten nowy nie spełnia norm i bedzie dalej przezniego nie działać czy to nie ma znaczenia???)

Przeciściłem i powymieniałem przewody od turbiny to samo

Przecisciłem katalizator to samo

Co dalej turbine reanimować ????

Postaram sie sprawdzić logi i wkleje to najwięcej powie.

Ps. ile za taką przyjemność na mineralnej trzeba zapłacić że zrobili to

kolejny przypadek gdzie nadaremno wymieniono N75

turbine czyściłeś?

Przecisciłem katalizator to samo

:blink::mysli::(

możesz opisać tą czynność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na vagu pokazało że jest zasłabe ciśnienie do katalizatora jeśli sie nie mylę i zostawiłem mu autko a on na piechote doszedł i poprostu kazał mi ten zawór wymienić i tyle

:mysli::decayed:

sprawdz bledy, zrob logi - pogadamy :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...