DomynyK Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Witam mam pytanko mianowicie gdy jade sobie powiedzmy ok120km\h to czasami gdy wciskam mu w deche to tak jak by sie turbina wyłączała i strasznie muli do puki nie wyłącze zapłonu a gdy to uczynie i włącze autko jeszcze raz jest ok. Czy on w ten sposób wchodzi w stan awaryjny jeśli takl to czym jest to spowodowane a jeśli to nie to to w czym szukać problemu. Druga sprawa czasami jak wsiadam do autka i włączam zapłon to miga kontrolka samochodzik z kluczem i odpala na chwile i gaśnie ale po kolejnej próbie już nie miga ta kontrolka i pali ok Czym to może być spowodowane. Będe niezmiernie wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Dominik
GRazny Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 musisz podłaczyć VAGa... pierwszy problem to tzw: notlauf... poszukaj w szukajce... następuje przeładowanie i odcina turbinę - po wyłączeniu i właczeniu powinien jechać... powodem jest zwykle syf jaki znajduje się w turbinie... drugie to pewnie problem z immobiliserem lub kluczykiem (profilaktycznie zmień na drugi i pojeździj na nim trochę) ale bez VAGa to można sobie gdybać...
DomynyK Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 ok tak zrobie tylko pytanko czy jak będe podłączał vaga to ta 1 usterka ma być aktywna w tym momencie czy niekoniecznie!!!
GRazny Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 ok tak zrobie tylko pytanko czy jak będe podłączał vaga to ta 1 usterka ma być aktywna w tym momencie czy niekoniecznie!!! ciężko byłoby trafić... człowiek który podłaczy VAG powinien zrobić logi... a tam już wyjdzie że kierownice w turbinie się przycinają (brudne) nawet jak usterka nie wystąpi...
Wihajster Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 ok tak zrobie tylko pytanko czy jak będe podłączał vaga to ta 1 usterka ma być aktywna w tym momencie czy niekoniecznie!!! to nie ma znaczenia... Vagiem co najwyżej sprawdzisz błąd i wykasujesz a tu trzeba zrobic logi :gwizdanie:
DomynyK Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 ok to jeszcze jedno tak z ciekawości bo ja osobiście na vagu sie nie znam a z ciekawości "zrobić logi" tzn. Domyślam sie ale chciał bym sie upewnić
Wihajster Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 ok to jeszcze jedno tak z ciekawości bo ja osobiście na vagu sie nie znam a z ciekawości "zrobić logi" tzn. Domyślam sie ale chciał bym sie upewnić w dziale diagnostyka vag we FAQ znajdziesz odpowiedz
DomynyK Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 tdzieki za info pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Styczeń 2010, 10:02_________________________________________________A jeszcze jedno z kim można gadać z wawy lub okolic by mi na to vagiem zerknoł z klubowiczów!!!!
DomynyK Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 Najlepiej jak byście podali kto sie dobrze z wawy i okolic orientuje na ten temat a ja juz bym z nim zagadał odpowiednio
PP84 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 jedz na mineralną 26 to Ci ogarną temat raz dwa
DomynyK Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 Byłem u znajomego na vagu i powiedział mi że siadł zawór sterowania turbiny. Chodzi o ten zawór N75!!! Macie jakieś numery katalogowego tego zaworu!!!
bish - kopt Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 jeden tel do ASO i bedziesz wiedział, są sposoby na reanimacje tego zaworu - jest on poprostu zasyfiony ...mi też jeden znajomy powiedział że mam N75 do wymiany, zawór kupiłem - diagnoza była nietrafiona. tak że radze ci z doświadczenia jedz lepiej do fachowca, najlepiej na Mineralną ...u mnie akurat łopatki były zapieczone
trzeciaq Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 ja rok temu przseczyscielm N75 pojezdzielm 15tysi i teraz do wymiany, raz sie da reanimowac raz nie
spanky Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Byłem u znajomego na vagu i powiedział mi że siadł zawór sterowania turbiny. Chodzi o ten zawór N75!!! Macie jakieś numery katalogowego tego zaworu!!! na jakiej podstawie taka diagnoza ... ? przejechaliscie sie autem ?
DomynyK Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Na vagu pokazało że jest zasłabe ciśnienie do katalizatora jeśli sie nie mylę i zostawiłem mu autko a on na piechote doszedł i poprostu kazał mi ten zawór wymienić i tyle Ja sie akuratna tym nie znam
Gość majki-m Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Na vagu pokazało że jest zasłabe ciśnienie do katalizatora jeśli sie nie mylę i zostawiłem mu autko a on na piechote doszedł i poprostu kazał mi ten zawór wymienić i tyle Ja sie akuratna tym nie znam co takiego? , chyba cos jednak pomyliłeś pogadaj z kimś niech Ci zrobi te logi
DomynyK Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 no cos takiego mówił że za słabe ciśnienie dochodzi ale do czego mówił nie pamiętam Ja tenzaworek wymontuje i goi przeczyszcze może to pomoże Tylko jakieś wskazówki jak go wyjąć??? Pozdrawiam[br]Dopisany: 01 Luty 2010, 17:39_________________________________________________Przełożyłem sobie nowy zawór n75 i to samo (czy jak różni sie nowy od starego numerami może być tak że ten nowy nie spełnia norm i bedzie dalej przezniego nie działać czy to nie ma znaczenia???) Przeciściłem i powymieniałem przewody od turbiny to samo Przecisciłem katalizator to samo Co dalej turbine reanimować ???? Postaram sie sprawdzić logi i wkleje to najwięcej powie. Ps. ile za taką przyjemność na mineralnej trzeba zapłacić że zrobili to
bish - kopt Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 no cos takiego mówił że za słabe ciśnienie dochodzi ale do czego mówił nie pamiętam Ja tenzaworek wymontuje i goi przeczyszcze może to pomoże Tylko jakieś wskazówki jak go wyjąć??? Pozdrawiam[br]Dopisany: 01 Luty 2010, 17:39_________________________________________________Przełożyłem sobie nowy zawór n75 i to samo (czy jak różni sie nowy od starego numerami może być tak że ten nowy nie spełnia norm i bedzie dalej przezniego nie działać czy to nie ma znaczenia???) Przeciściłem i powymieniałem przewody od turbiny to samo Przecisciłem katalizator to samo Co dalej turbine reanimować ???? Postaram sie sprawdzić logi i wkleje to najwięcej powie. Ps. ile za taką przyjemność na mineralnej trzeba zapłacić że zrobili to kolejny przypadek gdzie nadaremno wymieniono N75 turbine czyściłeś? Przecisciłem katalizator to samo możesz opisać tą czynność?
Musashi Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Na vagu pokazało że jest zasłabe ciśnienie do katalizatora jeśli sie nie mylę i zostawiłem mu autko a on na piechote doszedł i poprostu kazał mi ten zawór wymienić i tyle sprawdz bledy, zrob logi - pogadamy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się