Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Czarna Perła 2,6 V6 by Arturo86r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok rozumiem jestem Ci bardzo wdzieczny za wszystkie uwagi :good: narazzie ciagle jestem na etapie poszukiwan wiec jest jeszcze troche czasu, mechanicy za wymiane samych sprezyn zycza sobie 200-300zl ciekawe ile wiecej beda krzyczec za wymianie z amorkami :mysli:

Opublikowano

Podejrzewam, że tyle samo. Ja płaciłem 200zł za wymianę sprężyn i amorków.

Opublikowano

Wyrezałem sobie te czarna obwodke grilla :tongue4: autko nabrało charakteru :evil:

Panowie co myslicie o tej zawieszce:

http://www.allegro.pl/item1026323021_zawieszenie_sportowe_audi_a4_b5_bilstein.html

Cena dobra tylko pytanie ile obniża ten zawias :mysli:

Też o takim czymś myślę.

Opublikowano

Wyrezałem sobie te czarna obwodke grilla :tongue4: autko nabrało charakteru :evil:

Panowie co myslicie o tej zawieszce:

http://www.allegro.pl/item1026323021_zawieszenie_sportowe_audi_a4_b5_bilstein.html

a to nie jest do Quattro? :mysli:

Po czym to wnioskujesz :mysli:

Opublikowano

Po czym to wnioskujesz :mysli:

Froger ostatnio zapodał fotki gwintu do siebie:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_audi_a4_b5_18t_quattro_od_krystyny-t125552.0.html;msg1596112#msg1596112

w Q tylne amortyzatory i springi są inne niż w ośce i te w aukcji wyglądają mi na Q :wink4:

tutaj przykładowa aukcja do FWD:

http://moto.allegro.pl/item1028108897_zawieszenie_gwintowane_kw_inox_audi_a4_b5_95_01.html

Opublikowano

O kur.... poraz kolejny widac jak to forum jest przydatne. Zadzwonie dzis do goscia i spytam czy aby to nie jest przypadkiem do Q

Opublikowano

Mam ciagly dylemat czy uglebiac auto. Moja miejscowosc jest tak rozkopana ze na seryjnym zawiasie ciezko jest o normalna jazde, a konca robót drogowych niestety jeszcze dlugo nie bedzie widac.

Opublikowano

Dawaj na glebę :decayed:

Wczoraj wracałem do domu volvo s60 - jechałem dziurawą nadwiślanką... Jak wysiadłem to pomyślałem sobie, jak dobrze że w audi mam glebę i twarde amortyzatory :gwizdanie:

Na seryjnym zawiasie buja, rzuca a u mnie jest twardo ale za to pewnie.

Opublikowano

tak rozumiem ze na twardszym zawiasie auto zyskuje na wlasciwosciach jezdnych, a co za tym idzie jest posadzone nizej, i tutaj pojawia sie problem nie chcialbym caly czas gubic zderzaka a na takiej drodze jak jest teraz raczej nie ma innej mozliwosci, no chyba ze jechalbym 3km/h

Opublikowano

I to jest właśnie mylne pojęcie o glebie :gwizdanie:

Jak ktoś ma obniżone auto samymi sprężynami to wszędzie zaczepia. Jak się ma amortyzatory o utwardzonym skoku to nie ma problemów z zaczepianiem.

Przykładowo, jak miałem moje obecne sprężyny i seryjne amorki to nie mogłem z garażu wyjechać bez podłożenia desek. A jak są amortyzatory o skróconym skoku to nie potrzebuje żadnych desek. Śpiących policjantów przejeżdza się lepiej niż na seryjnym zawiasie.

Jak są sportowe amortyzatory to czy to jest -20 czy -60 (tył) nie ma żadnego znaczenia bo i tak się nie zaczepi.

Opublikowano

Czegos chyba nie rozumiem skoro ma sie glebe -60 mm to oczywiste jest ze auto stoi blizej podłoza o 6cm. I nie zgodze sie z toba, na wybojach kolo bloku ja moja Audi przejzdzam normalnie a kolega ma Honde z obnizona zawiecha i juz tamtedy nie przejedzie bo obiera podwoziem o grunt

Opublikowano

Honda jest z założenia bliżej ziemi :gwizdanie:

Tu jest -35mm

HhFSA.jpg

A tak jest -40mm

58zBA.jpg

Zobacz ile jeszcze jest miejsca między nadkolem a oponą :cool1:

Opublikowano

Ale twardy amortyzator powoduje, że odległość od ziemi jest praktycznie nie zmieniona. A na seryjnych amortkach przód lata góra dół i dlatego się zaczepia.

Zrób taki test: Najeżdżasz przednimi kołami na śpiącego policjanta. Co się dzieje z przodem?

Na seryjnych sprężynach i amortyzatorach przejedziesz bez zaczepienia ale przód zbliży się do ziemi. Autem obniżonym tylko na sprężynach zaczepisz (zaryjesz) bo tak jak mówiłeś odległość od ziemi jest mniejsza i dodatkowo seryjny amortyzator pozwoli na to żeby tym przodem bujnęło. A jak jest auto obniżone i ma amortyzatory o skróconym skoku to amortyzator nie pozwoli na to żeby przód zaczepił o ten garb. Dlatego przez garby przejeżdża się lepiej niż na całkowicie seryjnym amortyzatorze.

Wiadomo jak ma się auto centymetr nad ziemią to pod garb nie podjedziesz tylko się z nim zderzysz. Ale żeby tak było to musiałbyś mieć gwint i to chyba maksymalnie opuszczony.

Zresztą będziesz miał glebę to zobaczysz :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...