Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Kilka pytań odnośnie do stanu przepustnicy a instalacji gazowej...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy

Na wstępie przepraszam jeśli w niewłaściwym wątku. Chciałbym zgazować moje autko i stąd pytanie... Falują mi obroty na wolnych między 600-1000 i chciałbym wiedzieć czy przed zgazowaniem coś trzeba z tym robić (wyregulują gazownicy), czy po założeniu instalacji będzie jeszcze z tym gorzej...

Opublikowano

Do montażu dobrze jest "przygotować" samochód pod względem technicznym, aby potem nie mieć problemów z pracą na LPG. Regulacja przy sekwencji polega w skrócie na "porównanie czasu" pracy wtrysków gazowych do wtrysków benzynowych, czy gazownik wyreguluje? No na pewno będzie miał łatwiej, przy prawidłowo działającym silniku przy zasilaniu na benzynie.

Opublikowano

Napraw przepustnicę, bo jak założysz LPG to będzie jeszcze gorzej. Będą trudności z ustawieniem, przy złej regulacji LPG rozjadą się mapy ECU i sam nie będziesz wiedział co się dzieje. Prawdopodobnie całą winę zwalisz na gaz, że popsuł Ci auto. A to nie o to chodzi. Zanim założysz gaz, auto musi być w 100% sprawne. Tylko wtedy będzie je można poprawnie zestroić i nie będzie kłopotów.

Opublikowano

Witam

Spokojnie prawdopodobnie wystarczy ją wyczyścić. Miękka szmatka troszkę rozpuszczalnika,odkręcasz przepustnicę i czyścisz(gardziel) od wlotu i wylotu.Dla ułatwienia możesz odchylić "ten metalowy krążek" co jest na środku.

By nie robić sobie zbyt dużo problemów proponuję nie odpinać kabelków.

Pozdrawiam

Opublikowano

Chyba bez jej całkowitego wyjęcia ciężko będzie ją wyczyścić. Filozofii nie ma - wyciągnąć, wyczyścić ( w dziale warsztat- zrób to sam, wszystko opisane), potem adaptacja Vagiem.

Opublikowano

Tylko nie wiem czy czyszczenie pomoże... Ona już była raz czyszczona, ale jakoś chyba przestaję wierzyć temu mechaniorowi, do którego wtedy odstawiłem furkę... Fachmani polecili mi ją wymienić... Nie wiem czy bawić się w kolejne czyszczenie - bez torksów chyba sam nie dam rady... a pakować kasę w kolejne diagnozy? Hmm... Prędzej kupię używkę na allegro i wstawić każę... A potem gazownik... Chyba, że to przepływka... Cholerne diagnozy w ADP sprawiają, że do końca sam nie wiem co to jest... Faluje tylko na jałowym, jak np dojezdzam do krzyzowki miedzy 500 a 1000 - tak ze 2-3 razy a potem jest ok.

Opublikowano

Witam

Przy swoim silniku jak mam objaw że przy skrzyżowaniu mam bujnięcie obrotami raz, lub dwa to odkręcam tylko gumowy wąż,ściągam go z przepustnicy i szmatka na palec i pucuje.Efekt końcowy jest pozytywny ,a o to chyba chodzi.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

""Falują mi obroty na wolnych między 600-1000 i chciałbym wiedzieć czy przed zgazowaniem coś trzeba z tym robić ""

Myślę że nie odchodzimy od tematu.

W ostatnim swoim poście pisałem o swoim silniku , a Ty musisz to dopasować do swojego silnika(nie sprawdzałem jak wygląda układ dolotowy w 1,6 i nie będę Ci pisał że do odkręcenia tej śrubki użyj śrubokręta, lub jakiegoś innego klucza)

Pozdrawiam

Opublikowano

Jutro czyszczą przepustnicę i przepływkę oraz gazują mi moją niunię :kox: Zobaczymy, czy czegoś nie sknocą... Sugerowałem się jednak warsztatem polecanym przez nasze forum w moim mieście - Instal Auto Gaz na Czarnkowskiej 7. Szefo tej firmy jeździ też zgazowaną A8 a jego żona A3 - myślę, że widok dwóch Audiczek w LPG na parkingu równiez można uznać za budujący fakt, iż chłopaki znają się na rzeczy... Jutro napiszę co i jak wyszło. Temat można zamknąć - mam nadzieję :cool1::hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...