Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AKE] Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zmęczonych ta minusowa temperatura forumowiczów.

Problem polega na tym: podczas jazydy na stałych obrotach silnika nie ważne na jakim biegu (np: 2000 pbr/min)

Podczas dodania gazu auto w ogóle nie przyspiesza wręcz zaczyna się dusić. trwa to jakieś 10s zanim auto zacznie sie rozpędzać.

Problem znalazłem na forum AKP http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=46499&highlight=dodaniu+gazu+auto+przyspiesza

ps: nie wiem czy mogę umieszczać takie linki.

Tam ten wątek nie został dokończony.

Moje logi:

N75 011BS - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/981d33acec3bf92e.html

Przepływomierz 008d - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b8be49a760849602.html

Doładowanie 011d - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7d6bc5f203cf17eb.html

Auto od niskich obrotów po dodaniu gazu na max kreci się znakomicie, właśnie problem polega na dodaniu gazu przy wyzszych obrotach

(ok 1500-2200) "max pedał gazu" autko zaczyna się mulic i nie przyspiesza ;/

Wszystkie propozycje z uzasadnianiem mile widziane :)

Dziękuję z góry :)

Opublikowano

Proponuje zaczac od KOMPLETU... logów...przy max. nagrzanym silniku... :)

Opublikowano

Witam ja mam tak samo i po przeczytaniu info na naszym forum doszedłem do wniosku że najpierw odłącze przepływomierz. i jest masakra. samochód zapierdziela ja n owka sztuka. Jednak jak tylko podepnę znowu przepływomierz muli go strasznie. Oznacza to że przepływomierz jest do wymiany?????

Dzisiaj wymontowałem przepływomierz i wyczyściłemkontakt sprayem i niestety nic nie pomogło

i sam sie zastanawiam co dalej. chyba pod ko0mpa go podłącze

Opublikowano

i sam sie zastanawiam co dalej. chyba pod ko0mpa go podłącze

Trzeba bylo to najpierw zrobic...

Opublikowano

Dorzucam komplet logów i proszę o analizę.

000s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95654e23d161632d.html

001s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a303084092ef402.html

003s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1735e87d19be846a.html

004s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b95fa028fa63ce57.html

007s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a23e15532b533c87.html

013s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34eb6f4cde5e0b97.html

014s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7cf519a5a4332472.html

018s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8dc3b4f6a033a57.html

000bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ff681aaf898eb92.html

003bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2643d47d9700e521.html

004bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad527d1f742a0f43.html

011bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04575364d263b98b.html

000d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b66a481b076cf18c.html

001d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb93b926d5191f8d.html

003d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6fe91ffc9d92d144.html

004d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/191b82f45edbaa7c.html

008d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9de9152bf10a1714.html

010d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86a58ce024f22844.html

011d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb3a1e1aa86e0a9b.html

Jeszcze raz sprecyzuje problem

- gdy przyspieszam powoli dodam mocniej gazu reakcja jest natychmiastowa (auto przyspiesza szybciej) "bez zarzutu"

- gdy samochód zwalnia na biegu dodam gazu także reakcja jest natychmiastowa i przyspiesza "bez zarzutu"

- gdy jadę równo ze stałą prędkością dodam gazu auto się przymula i po chwili dopiero zaczyna przyspieszać - to jest ten problem

Opublikowano

Dorzucam komplet logów i proszę o analizę.

Były jakies błedy w pamieci sterownika ?

Opublikowano

Był taki błąd

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

Mozesz go sobie podarowac - jesli poduszka silnika nie powoduje drgania karoserii.

Pytanie : czy przy wykonywaniu logu 004 dyn - pedał akceleratora byl wcisniety do oporu ?

Opublikowano

Twoje problemy są związane ewidentnie z ukladem paliwowym.

Mogą pochodzic od :

- zle dzialajacego wtrysku sterujacego - proponuje zaczac od sprawdzenia polaczen do niego

- fatalnie zapowietrzonego ukladu - najmniej prawdopodobne

- slabosci samej pompy wtryskowej

Ze wzgledu na fakt, ze są to powazne(czyt drogie) tematy proponuje zeby ktos potwierdzil moją diagnoze.

Ze swojej strony polecam Ci aby na poczatek sprawdzic polaczenia do wtrysku sterujacego oraz czy w wezach paliwowych nie ma powietrza.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...