marcinek_audi Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam zmęczonych ta minusowa temperatura forumowiczów. Problem polega na tym: podczas jazydy na stałych obrotach silnika nie ważne na jakim biegu (np: 2000 pbr/min) Podczas dodania gazu auto w ogóle nie przyspiesza wręcz zaczyna się dusić. trwa to jakieś 10s zanim auto zacznie sie rozpędzać. Problem znalazłem na forum AKP http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=46499&highlight=dodaniu+gazu+auto+przyspiesza ps: nie wiem czy mogę umieszczać takie linki. Tam ten wątek nie został dokończony. Moje logi: N75 011BS - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/981d33acec3bf92e.html Przepływomierz 008d - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b8be49a760849602.html Doładowanie 011d - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7d6bc5f203cf17eb.html Auto od niskich obrotów po dodaniu gazu na max kreci się znakomicie, właśnie problem polega na dodaniu gazu przy wyzszych obrotach (ok 1500-2200) "max pedał gazu" autko zaczyna się mulic i nie przyspiesza ;/ Wszystkie propozycje z uzasadnianiem mile widziane Dziękuję z góry
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Proponuje zaczac od KOMPLETU... logów...przy max. nagrzanym silniku...
tonio81 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam ja mam tak samo i po przeczytaniu info na naszym forum doszedłem do wniosku że najpierw odłącze przepływomierz. i jest masakra. samochód zapierdziela ja n owka sztuka. Jednak jak tylko podepnę znowu przepływomierz muli go strasznie. Oznacza to że przepływomierz jest do wymiany????? Dzisiaj wymontowałem przepływomierz i wyczyściłemkontakt sprayem i niestety nic nie pomogło i sam sie zastanawiam co dalej. chyba pod ko0mpa go podłącze
przemik Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 i sam sie zastanawiam co dalej. chyba pod ko0mpa go podłącze Trzeba bylo to najpierw zrobic...
marcinek_audi Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Dorzucam komplet logów i proszę o analizę. 000s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95654e23d161632d.html 001s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a303084092ef402.html 003s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1735e87d19be846a.html 004s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b95fa028fa63ce57.html 007s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a23e15532b533c87.html 013s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34eb6f4cde5e0b97.html 014s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7cf519a5a4332472.html 018s http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8dc3b4f6a033a57.html 000bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ff681aaf898eb92.html 003bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2643d47d9700e521.html 004bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad527d1f742a0f43.html 011bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04575364d263b98b.html 000d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b66a481b076cf18c.html 001d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb93b926d5191f8d.html 003d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6fe91ffc9d92d144.html 004d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/191b82f45edbaa7c.html 008d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9de9152bf10a1714.html 010d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86a58ce024f22844.html 011d http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb3a1e1aa86e0a9b.html Jeszcze raz sprecyzuje problem - gdy przyspieszam powoli dodam mocniej gazu reakcja jest natychmiastowa (auto przyspiesza szybciej) "bez zarzutu" - gdy samochód zwalnia na biegu dodam gazu także reakcja jest natychmiastowa i przyspiesza "bez zarzutu" - gdy jadę równo ze stałą prędkością dodam gazu auto się przymula i po chwili dopiero zaczyna przyspieszać - to jest ten problem
przemik Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Dorzucam komplet logów i proszę o analizę. Były jakies błedy w pamieci sterownika ?
marcinek_audi Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2010 Był taki błąd 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent
przemik Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Był taki błąd 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent Mozesz go sobie podarowac - jesli poduszka silnika nie powoduje drgania karoserii. Pytanie : czy przy wykonywaniu logu 004 dyn - pedał akceleratora byl wcisniety do oporu ?
marcinek_audi Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2010 Nie ma drgań karoserii, myślę ze to wtyczka się wypiela. Tak pedał gazu wciśnięty do oporu
przemik Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Twoje problemy są związane ewidentnie z ukladem paliwowym. Mogą pochodzic od : - zle dzialajacego wtrysku sterujacego - proponuje zaczac od sprawdzenia polaczen do niego - fatalnie zapowietrzonego ukladu - najmniej prawdopodobne - slabosci samej pompy wtryskowej Ze wzgledu na fakt, ze są to powazne(czyt drogie) tematy proponuje zeby ktos potwierdzil moją diagnoze. Ze swojej strony polecam Ci aby na poczatek sprawdzic polaczenia do wtrysku sterujacego oraz czy w wezach paliwowych nie ma powietrza. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się