PAWEL69 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam szanowne grono Jako że w motorach benzynowych jestem niedouczony proszę o podpowiedż znawców w temacie PB Silnik jak w opisie, kuleje na jałowym, w logach ewidentne niedoładowanie pow.3000 obr[może DV].przepływator wg.logów OK Po adaptacji przepustnicy pracował dobrze trzy dni i znowu CHECK świeci po oczach Przepustnica nie była czyszczona przeze Mnie,ale adaptacja poszła prawidłowo. Podejrzewam nieszczelność pomiędzy turbinką a przepustnicą[tylko moje domysły] Proszę o potwierdzenie lub znegowanie mojego toku myślenia Błędy i kody gotowości wyglądają tak: Logów niestety nie mogę zamieścić poniewarz zostały na lapku w robocie :doh1: Address 01: Engine Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 6 Faults Found: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0010 1101 znaczenie znam tylko niech ktoś z Szanownych kolegów podpowie "gdzie włożyć ręce które leczą" :> Pozdrawiam serdecznie Paweł P.S. Log 115 prawie taki sam jak BFB Bryni za wyjątkiem logu przepływki gdzie wskazania są wyższe. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t13325.0.html;highlight=bfb :decayed:
spanky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Podejrzewam nieszczelność pomiędzy turbinką a przepustnicą[tylko moje domysły] no to moze zaczac od sprawdzenia ... 115 pokazuje niedoladowanie ?
PAWEL69 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 no to moze zaczac od sprawdzenia ... 115 pokazuje niedoladowanie ? Dzięki spanky Dziś wszystko sprawdzone,dolot o A do Z wszystko szczelne Tak w bloku 115 jest niedoładowanie Po adaptacji przepustnicy obroty wracają do normy do momentu przegazowania... Potem zaczyna rzucać motorem i wywala błąd: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded czyli w moim tłumaczeniu "nieszczelność między turbo a przepustmicą" Po przejażdżce wywala reszte: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Nadmienię że logi z wypadania zapłonów są OK[ 014 015 ] Masz jeszcze jakieś pomysły P.S. A co myślisz o kodach gotowości? Readiness: 0010 1101 Pozdrawiam serdecznie Paweł Jutro jeszcze sprawdzę przepustnice [wyczyszcze]i zobacze co się wydarzy.
toldek1 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Nie ma co czepiać się przepustnicy, ewidentnie wypadają zapłony i to sprawdzić na początek.
PAWEL69 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Nie ma co czepiać się przepustnicy, ewidentnie wypadają zapłony i to sprawdzić na początek. Przecież napisałem Nadmienię że logi z wypadania zapłonów są OK[ 014 015 ] A pozostałe błędy Moim skromnym zdaniem są pochodnymi tego 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded
toldek1 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Owszem napisałeś ale nic nie zrobiłeś aby to sprawdzić.
PAWEL69 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Owszem napisałeś ale nic nie zrobiłeś aby to sprawdzić. Zrobiłem logi grup 014 015 016... Masz pomysł jak sprawdzić wypadanie zapłonów w trybie statyczym?[pogoda nie pozwala na dyn.] Czy to cewki czy świece?[świece podobno wymienione, wizualnie wyglądają OK] cewka była wymieniona jedna [na którym cyl. nie wiem]ale pewnie ta której nie wywalił VAG. Czy od wypadających zapłonów może wystąpić niedoładowanie rzędu 0.3 bara Pozdrawiam Paweł P.S. po adaptacji przepustnicy jakiś czs chodzi OK. ostatnio trzy dni.Dlatego pomysł z czyszczeniem.
spanky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 P.S. po adaptacji przepustnicy jakiś czs chodzi OK. ostatnio trzy dni.Dlatego pomysł z czyszczeniem. ale doladowanie tez jest ok ... ?
PAWEL69 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 ale doladowanie tez jest ok ... ? Niestety nie A kolega zaczyna pisać sofciki ... xxxPS/xxxNm soft by spanky - testy trwają ... _________________________________________________ Ma ktoś inne pomysły.[br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 20:08_________________________________________________ Witam Jako że mało jest wątków o silnikach Pb postanowiłem dokończyć,podać rozwiązanie problemu Jedynym konkretnym wątkiem jaki znalazłem na forum to wątek koleżanki Bryni ale niestety nie dokończony[brak rozwiązania] http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t13325.0.html;highlight=bfb Winowajcą całego zamieszania był 'zawór regulacji ciśnienia" w silnikach DIESLA potocznie zwany ODMĄ.... notabene powiązany z kolektorem ssącym,pokrywą zaworów oraz dolotem za przepływką Cały ten zawór siał błędami jak wyżej... Objawy to: rzucanie motorem,niestabilne obroty,brak doładowania w całym zakresie obrotów[wskazania przepływki bardzo w normie] Koszt zaworu w ASO Palmowski Olsztyn 110 PLN. ewidentnie wypadają zapłony i to sprawdzić na początek. Jednak nie... tak jak podejrzewałem pochodne tego błędu: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded Po wymianie tego zaworu wszystkie błędy zniknęły i już nie powróciły. Pozdrawiam Serdecznie Paweł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się