zbyszek512 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam serdecznie Przeszukałem cały dział i nie znalazłem nikogo z taki problemem jakim się borykam od wczoraj a mianowicie,wracając z pracy za trzymałem się na chwile i zgasiłem silnik, po samym przekręceniu kluczyka zaświeciła mi się kontrolka ABS i zaczął migać (!) przy czym z pod maski maski było słychać odgłosy pracującej pompki ABS. Wyłączyłem zapłon kontrolki zgasły a pompa nadal pracowała, wyjąłem kluczyk całkowicie i to samo więc postanowiłem rozłączyć klemę (+) od akumulatora. Rozłączyłem i po chwili podłączam, żeby jechać dalej a tu pompa dalej pracuje, przestała pracować dopiero gdy odłączyłem wtyczkę od sterownika pompy, po ponownym podłączeniu tej wtyczki niby wszystko wróciło do normy ale po przejechaniu kilku km znowu wszystko się zaświeciło, pompka ciągle pracuje, hamulce są ale ABS-u niema Nie mam teraz dostępu do VAG-a więc może coś podpowiecie co może się dziać z tą pompą
Adrenalina Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 sprawdź sobie przekaźnik pompy abs-u, być może się zawiesza. Ale raczej bez vag-a się nie obejdzie ...
zbyszek512 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Na razie wypiąłem wtyczkę od sterownika pompy i jeżdżę bez ABS-u , muszę przyznać jest różnica , trzeba to zrobić jak najszybciej. Sam nie mam VAG-a ale może uda się z kimś ustawić na vagowanie . Z tego co wyczytałem w necie to jeśli sterownik ABS- u nie będzie mi się komunikował z VAG- iem to możliwy jest zimny lut masy w sterowniku, podobno samemu można to naprawić. Co o tym sądzicie? Co do przekaźnika to będzie sprawdzony
Adrenalina Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 zdejmij obudowę ze sterownika i przekaźnika abs-u i sprawdź sobie czy przypadkiem nie były zalane, bo słona woda mogła skorodować ścieżkę lub zrobić zwarcie...
krzysaudi Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tylko jak bedziesz rozbierał sterownik ABS-u to zrób to nożykiem do tapet . Idzie tym jak masło . I jesli poszła tobie masa na takich 2 najgrubszych drucikach to nie próbuj ich lutowac bo są nie do polutowania .Mase lepiej daj do takiego punktu na rogu plytki od sterowania . A jeszcze lepiej - jesli masz mase w sterowniku dziabnieta mozna ja podpiąc na zewnatrz ale to tylko wtedy gdy naprawde jest masa udziabana . Mozna to sprawdzic miernikiem . Kiedys tak zrobilem w A6 2,4 benzynce i dzialą juz ponad rok bez problemu . Krzysiek
zbyszek512 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tylko jak bedziesz rozbierał sterownik ABS-u to zrób to nożykiem do tapet . Idzie tym jak masło . I jesli poszła tobie masa na takich 2 najgrubszych drucikach to nie próbuj ich lutowac bo są nie do polutowania .Mase lepiej daj do takiego punktu na rogu plytki od sterowania . A jeszcze lepiej - jesli masz mase w sterowniku dziabnieta mozna ja podpiąc na zewnatrz ale to tylko wtedy gdy naprawde jest masa udziabana . Mozna to sprawdzic miernikiem . Kiedys tak zrobilem w A6 2,4 benzynce i dzialą juz ponad rok bez problemu . Krzysiek Sprawdzałeś wcześniej VAG-iem Dzięki za redę
krzysaudi Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 VAG-iem nie dało się połączyć z ABS-em . Dlatego ze sterownik nie miał masy a poprzez to brakowało mu zasilania
gocek_ Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Ja również mam ten sam problem z ABS-em . Po podłączeniu VAG-a pokazał mi błąd `00302 - ABS solenoid valve relay (j106)` . A co do przekaźnika to gdzie on się znajduje ????
zbyszek512 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 Podłączyłem dzisiaj autko do VAG-a i coś takiego wyskoczyło, może ktoś powie co jest tutaj napisane Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 K Component: ABS/EDS BOSCH 5 7680 Coding: 0265109031 Shop #: BB 37680 2 Faults Found: 00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 35-10 - - - Intermittent 00642 - EDL Change-Over Valve: Right Front (N166) 35-10 - - - Intermittent
chudineze Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 00301 Pompa strumienia powrotnego ABS (V39) 00642 Zawór przełączania EDL – prawy przód – N166
zbyszek512 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Dzięki chudineze [br]Dopisany: 30 Styczeń 2010, 15:35_________________________________________________.... w myśl tego, że coś się dzieje z czujnikem z przodu (prawym) zdjąłem koło i zauważyłem, że opaska ( ta przy kole) , która trzyma gumę przegubu poluzowała się i z pod gumy wydobywał się smar, który wymazał wszystko dookoła . Zmieniłem opaskę wytarłem co się dało... Zmierzyłem oporność czujnika i wynosi 1,2kOma czyli jest sprawny... Czy możliwe, że ten samr wymazał czujnik i dlatego ABS mi świruje... [br]Dopisany: 30 Styczeń 2010, 19:37_________________________________________________Jak na razie wszystko jest dobrze z ABS-em i nic mi nie świruję... Podejrzewam, że ten smar narobił tego zamieszania ...
markus1985 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 odświeżam mam taki sam problem co zbyszek pompa działa caly czas nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki po podlączeniu do kompa pokazało błąd silnika pompy i przekaźnika czy to możliwe że przekaźnik się zblokował i podaje cały czas napięcie ? jak się dobrać do tego przekaźnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się