Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Całkowity brak mocy i szarpanie tylko na benzynie


kula2208

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. tak jak w temacie. auto na benzynie w ogóle nie chce jechać. na 1 i 2 biegu jest w miarę ok najgorzej jest na wyższych biegach. na 5 biegu to po dodaniu gazu obroty powoli spadają i zaczyna szarpać. na lpg jest wszystko ok. Jaka może być tego przyczyna?! czyżby padała pompa paliwa? czy może filtr powietrza do wymiany? (dawno nie był wymieniany ale wygląda jak nowy) ale chyba gdyby to był filtr to podobne objawy by były na lpg?! proszę o podpowiedzi. dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak można sprawdzić te cewki?[br]Dopisany: 30 Styczeń 2010, 15:48_________________________________________________dodam jeszcze że na jalowym równo pracuje i bez żadnych problemów wkręca sie na obroty. czy na vagu mi to wyjdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie padła cewka. Brat miał ostatnio identyczne objawy jak Ty ( co prawda w megance). Wymienili mu dwie cewki i wszystko wróciło do normy!

w jego przypadku nie cewka raczej bo przeciez na lpg tez by kulal prawda?

stawiam na uklad zasilania PB.

sprawdzenie pompy:

musisz odlaczyc przewod powrotu paliwa do ktorego dasz naczynie

podlacz voltomierz do akumulatora,najlepiej zeby byl on w dobrej kondycji (naladowany)

pompe zasterowac musisz na krótko na czas 15 sekund

przy napieciu aku czyli ok 10,5 Volt podczas testu w 15 sekund powinno nalac ci do pojemnika ok 300cm3 benzyny

a przy 12,5 ok 450cm3.

--------------------------------------------------------------------------------------------

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja sądzę że wina leży po stronie gazu, to znaczy masz mapę benzyny w rozsypce.

Jeżeli masz możliwość podłączenia VAG-a (komputera) to sprawdź blok pomiarowy nr.8 . Trzecie okienko (wskazania sondy

lambda tzw.pamięć długoterminowa) będzie wynosić -25. to będzie potwierdzenie tego o czym piszę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z mam taki problem ze swoim silnikiem, zarówno na benzynie jak i gazie powyżej 4-5 rpm auto zamiast przyspieszać ,muli się. tak jak by traciło moc. Filtry - ok, świece, przewody- nowe! Podpinałem pod kompa - wywala jedynie sonde lambe. Czy może mieć to wpływ na brak mocy? na jałowym biegu delikatnie faluje, prawie nieodczuwalnie. Dodam jeszcze jako ciekawostkę ,że przy wymianie świec na dwóch zauważyłem żółty nalot... Macie jakieś koncepcje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. dopiero teraz podłączyłem kompa i wyskoczyły mi takie błędy:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs

07-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16515 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0131 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

16885 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0501 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs

14-00 - Please Register/Activate

00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs

12-00 - Please Register/Activate

wiekszość z tego co znalazłem dotyczy lambdy. padnieta lambda może być przyczyną całkowitego braku mocy tylko na bp? dodam że na zimnym silniku kopci na czarno a jak sie rozgrzeje to przestaje. oleju nie bierze nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz blad czujnika przepustnicy oraz czujnika cieczy chlodzacej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od przepustnicy moga sie rozne kwiatki dziac, warto wyczyscic i zaadoptowac i wtedy zobaczyc co sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie objawy były takie że po przekroczeniu 3-tyś obrotów samochód przestawał przyśpieszać,zaczynał przerywać,po odjęciu gazu znowu zaczynał równo pracować.fakt że to może być nie to ,ale możesz to sprawdzić bez żadnych kosztów.Po wymianie pompy chodził super. :mysli: :wallbash:Sprawdź jeszcze czujnik w kolektorze ssącym jeżeli jest padnięty to objawy mogą być podobne.Po dwóch miesiącach jego też wymieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie takie same objawy tylko nawet przy 2 tys juz wariuje. a jak można sprawdzić?? a ten czujnik w kolektorze ssącym to który to? jak on wygląda i gdzie dokladnie sie znajduje i jak można sprawdzić go? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podpiąłem samochód pod kompa wywaliło parę błędów między innymi tego czujnika a co za tym idzie również sondy lamda.Skasowałem je i po trzech dniach znowu podpiąłem błędy wywaliło ponownie więc wymieniłem ten czujnik i skasowałem błędy teraz jest dobrze.Zarzucę Ci fotkę tego czujnika . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60e395f83ca45d26.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...