czarny Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam chciałbym zmienić moje standardowe hamulce przednie na większe, jaki rozmiar mi polecicie i co oprócz zacisków klocków i tarczy muszę kupic? pozdrawiam
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam chciałbym zmienić moje standardowe hamulce przednie na większe, jaki rozmiar mi polecicie i co oprócz zacisków klocków i tarczy muszę kupic? pozdrawiam jakie masz w oryginale????? 288, 312mm ???? mozna wrzucić 320 albo 345 od Es-ki do tego klocki, polecam Ferodo DS, tarcze Otto Zimmermanna i hamowanie az miło ale wszystko i tak zalezy od głebokości Twojej kieszeni :> :> :> określ sie Kolego w temacie chętnie i rzeczowo doradze :>
czarny Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 portfel nie jest za gruby:P chyba bede mial 288 mm standardowe z 2,0
simi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 wtrace sie do tematu i chcialem zapytac jaka jest rozpietosc kosztow pomiedzy standardowymi halulcami a tymi od eski, tak mniej wiecej kompletna cena z montazem z gory dziekuje pozdro
Jarol Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zapodaj hamulce z A4 B7 3,0 TDI. Tarcza z przodu 320x30mm a z tyłu 288x12mm. Koszt takiego zestawu z nowymi tarczami iklockami to około 2-2,5tys zł.
czarny Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 acha dzięki:) a wystarczą tylko klocki i tarcze czy zaciski trzeba też zmienic?
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 tarcze, klocki, zaciski i jarzma niestety musisz wymienic wszystko najlepiej zrób to na raty, najpierw przód a potem tył albo odwrotnie na alledrogo spokojnie znajdziesz to co potrzebujesz
piotrsob1 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jak chcesz wrzucić na przód 312-tki , a na tył 255-tki to wymienasz tylko tarcze i jarzma i oczywiście klocki, ale na takie same jak były, zaciski mogą zostać stare. Do tyłu jarzma dostaniesz w Inter-Carsie ( Luk,TRW, BDA 559, koszt ok.80:100 zł/szt w zależności od zniżek). Z przednimi jest problem, potrzebujesz jarzma 4B0615125C, dostępne w serwisie, koszt pow. 400 PLN za sztukę, ja kupiłem używane od A4 2,5tdi z 2003r. za 50 PLN sztuka, ale było ciężko bowciskali mi razem z zaciskami :gwizdanie: Tarcze na przód to 4B0615301A, na tył 8E0615601D. Mam taki zestaw od dwóch miechów i jestem zadowolony , zdecydowanie lepiej z hamowaniem i mieszczą się pod felami 16" Razem koszt u mnie 1200 PLN + własna robocizna.
Jarol Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Jak chcesz wrzucić na przód 312-tki , a na tył 255-tki to wymienasz tylko tarcze i jarzma i oczywiście klocki, ale na takie same jak były, zaciski mogą zostać stare. Do tyłu jarzma dostaniesz w Inter-Carsie ( Luk,TRW, BDA 559, koszt ok.80:100 zł/szt w zależności od zniżek). Z przednimi jest problem, potrzebujesz jarzma 4B0615125C, dostępne w serwisie, koszt pow. 400 PLN za sztukę, ja kupiłem używane od A4 2,5tdi z 2003r. za 50 PLN sztuka, ale było ciężko bowciskali mi razem z zaciskami :gwizdanie: Tarcze na przód to 4B0615301A, na tył 8E0615601D. Mam taki zestaw od dwóch miechów i jestem zadowolony , zdecydowanie lepiej z hamowaniem i mieszczą się pod felami 16" Razem koszt u mnie 1200 PLN + własna robocizna. Zestaw 320 przód i 288 tył też mieści się pod felgą 16" a hamuje zdecydowanie lepiej.
david_n Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Jak chcesz wrzucić na przód 312-tki , a na tył 255-tki to wymienasz tylko tarcze i jarzma i oczywiście klocki, ale na takie same jak były, zaciski mogą zostać stare. Do tyłu jarzma dostaniesz w Inter-Carsie ( Luk,TRW, BDA 559, koszt ok.80:100 zł/szt w zależności od zniżek). Z przednimi jest problem, potrzebujesz jarzma 4B0615125C, dostępne w serwisie, koszt pow. 400 PLN za sztukę, ja kupiłem używane od A4 2,5tdi z 2003r. za 50 PLN sztuka, ale było ciężko bowciskali mi razem z zaciskami :gwizdanie: Tarcze na przód to 4B0615301A, na tył 8E0615601D. Mam taki zestaw od dwóch miechów i jestem zadowolony , zdecydowanie lepiej z hamowaniem i mieszczą się pod felami 16" Razem koszt u mnie 1200 PLN + własna robocizna. Zestaw 320 przód i 288 tył też mieści się pod felgą 16" a hamuje zdecydowanie lepiej. trzeba dodać, ze felga musi byc alu i z odpowiednim ET.
piotrsob1 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 No 312-tki wchodzą pod wszystkie 16", łącznie ze stalowymi :gwizdanie:
Jarol Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Pilem do zestawu 320mm ET felgi nie ma znaczenia. Ja zakładałem felgi z ET35, 42 i 45 i wszystkie bez problemu pasowały.
siemian Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 a ja nie rozumiem po co w ogóle odpisujecie na takie posty. Temat był wałkowany 100000 razy. Jest pełno tematów na forum w tej sprawie. Do zamknięcia... Trzeba się nauczyć używać funkcji [br]Dopisany: 03 Luty 2010, 15:39_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b7_czy_pod_felgi_17_wejda_tarcze_347mm-t83150.0.html;msg1166399#msg1166399[br]Dopisany: 03 Luty 2010, 15:49_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b6_upgrade_hamulcow_przednich_w_oparciu_o_zacisk_s4_b6_i_tarcze_321mm-t29591.0.html;msg1168452#msg1168452
piotrsob1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 a ja nie rozumiem po co w ogóle odpisujecie na takie posty. Temat był wałkowany 100000 razy. Jest pełno tematów na forum w tej sprawie. Do zamknięcia... Trzeba się nauczyć używać funkcji [br]Dopisany: 03 Luty 2010, 15:39_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b7_czy_pod_felgi_17_wejda_tarcze_347mm-t83150.0.html;msg1166399#msg1166399[br]Dopisany: 03 Luty 2010, 15:49_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b6_upgrade_hamulcow_przednich_w_oparciu_o_zacisk_s4_b6_i_tarcze_321mm-t29591.0.html;msg1168452#msg1168452 Pełno jest na temat dużych hamulcy, swap 312-tek był traktowany na forum po macoszemu... Swego czasu przeczytałem wszystko na forum o wymianie hamulcy , a i tak musiałem się dogrzebać do ETK-i żeby być pewnym co jest potrzebne, bo opinie na forum były niejednoznaczne, a czasem się wzajemnie wykluczały :gwizdanie: 312- tki przód i 255 tył, do normalnej dynamicznej jazdy w zupełności wystarczają, wiem że u Ciebie nie zdały egzaminu bo jesteś wyjątkowo wymagający........... :gwizdanie:
siemian Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 nie miałem 312... u mnie 321 nie dawały rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się