Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z przeładowaniem - pomocy


lukasz80

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku nowego roku została zregenerowana turbina. Kilka dni temu na trasie jadąc pod górę turbina odmówiła posłuszeństwa i z wydechu poszedł niebieski dym. Wiem że do oceny powinno się zamieszczać komplet logów, ale nie chcę katować samochodu.

http://rtnet.pl/vaglog/pigeon80_6035.html

wyskoczył też błąd 575

Na wolnych obrotach czasami słychać turbinę a przecież powinna "wstawać" dopiero przy ok 1800 2000obr.

vw passat afn 110 koni

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia,jest na granicy notlaufa.Przeladowanie takie konkretne.Pod pojeciem,,regenerowana turbina'' mam rozumiec ze czyszczona czy cos innego.Od razu jedz tam gdzie ci regenerowali te turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Pod pojeciem,,regenerowana turbina'' mam rozumiec ze czyszczona czy cos innego.

Turbina była regenerowana w Mielcu z tego co twierdzą zostały wymienione uszczelniacz(e) i jakieś tulejki od łopatek.

Przez kilka dni turbina pracowała super czyżby była źle zregenerowana czy coś innego?

No i chyba przy takiej regeneracji czyszczą po stronie gorącej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź do nich niech oni patrza.Pewnie Dostales jakas gwarancje.Moze zle wyczyscili,ze znow sie zapiekla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź do nich niech oni patrza.Pewnie Dostales jakas gwarancje.Moze zle wyczyscili,ze znow sie zapiekla.

Gwarancja jest i pojechał bym ale 1400 km to trochę za dużo chyba będzie taniej jak sam ją rozbiorę, kilka instrukcji krok po kroku jest na necie. Miałem nadzieję, że coś jeszcze innego może odpowiadać za tak duże przeładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt nie bedziesz gonil 1400 zeby turbo wyczyscic.No na internecie znajdziesz instrukcje

Gonił nie będę ale druga turbina przygoni do mnie. Przy okazji wymiany turbiny wyczyszczę kolektory wymienię wszystkie wężyki podciśnieniowe. Jak by ktoś mógł napisać jakie uszczelki (czy tam części) muszę się zaopatrzyć przy tej robocie było by miło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt nie bedziesz gonil 1400 zeby turbo wyczyscic.No na internecie znajdziesz instrukcje

Co do czyszczenia to oki... :wink4:

ale gdy:

...Turbina była regenerowana w Mielcu z tego co twierdzą zostały wymienione uszczelniacz(e) i jakieś tulejki od łopatek...

...to już większy problem i sam tego nie zrobisz. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kilka dni druga turbina do mnie przyjedzie i po zmianie zamieszczę komplet logów. Na razie wielkie dzięki za porady :hi:

To moje logi po wymianie suszarki i wypaleniu kolektora.

Statyczne:

vuz10.jpg

x5NEJ.jpg

XKJnS.jpg

dtGAS.jpg

XKTmr.jpg

vv9r9.jpg

Dynamiczne:

x6o3S.jpg

x6vyi.jpg

x6AxA.jpg

duour.jpg

duttJ.jpg

XLIKr.jpg

BS:

XLQdS.jpg

x8TcS.jpg

x8Yc9.jpg

dxk40.jpg

Po zeskanowaniu wywaliło błąd 00553 mass air flow sensor g(70) 28 -10 short to B+ intermittet

Więcej deptać po gazie nie mogłem z powodu lodowiska na drodze. Z tego zo wyczytałem z tych logów to:

- Lmm nie domaga

- coś nie tak z termostatem

- coś nie tak z czujnikiem położenia pedału przyśpieszenia

Co do reszty mam nadzieję, że koledzy się wypowiedzą. [br]Dopisany: 08 Luty 2010, 18:50_________________________________________________??? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LMM w tym samochodzie to oryginalny jest....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LMM w tym samochodzie to oryginalny jest....?

Niestety jakaś podróbka. Czyli mam rozumieć jak będzie ori lmm to i w logach wróci wszystko do normy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LMM w tym samochodzie to oryginalny jest....?

Niestety jakaś podróbka. Czyli mam rozumieć jak będzie ori lmm to i w logach wróci wszystko do normy?

... i pozbedziesz sie tego błedu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam klubowiczów. Chciałbym się podzielić z wami moim doświadczeniem na temat spadku mocy lub jak inni opisują wchodzeniu w tryb awaryjny z reguły ale nie zawsze na 4-tym biegu przy ok.3000 obr/min.Co ja nie robiłem żeby do tego dość co jest naprawdę grane. Zacząłem od sprawdzenia wężyków podciśnienia i nic. Po za tym komp pokazywał błąd: przekroczona górna granica doładowania.Wyczyściłem wszystkie węże gumowe, fakt były całe w oleju ale to nadal nic nie dało.Przeczyściłem intercooler potem sprawdziłem i przedmuchałem przepływomierz i nic. Cały czas przechodził w tryb awaryjny.To poczytałem na forum jakie inni mają czasem objawy i co robią. czyli wymieniłem zawór N75(zawór regulujący ciśnienie doładowania)nic potem N18(zawór recyrkulacji spalin)i nic. Czego się obawiałem to turbina ale po przeczyszczaniu przez zaufanego mechanika nic.Ręce mi opadły byłem pewien,że czyszczenie turbiny pomoże po niby zacinała się kierowniczka . Mechanik w turbinie stwierdził, że turbina była tylko lekko zakopcona i nie miała rys w środku. To co jest grane???Mechanik podpowiedział mi, żeby przeczyścić czujnik G71 (czujnik ciśnienia powietrza dolotowego,temp. powietrza). Zrobiłem to chwile było lepiej potem znowu wskoczył na tryb awaryjny.Odpowiedź sama się nasuwa czyszczenie nic nie daje.Więc kupiłem nowy czujnik G71 no i jak ręką odjął.Tyle zachodu i czasu dla tek prostego ale jak się okazało nie oczywistego zabiegu.Pozdrawiam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...