pauel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Silnik jest z osprzętem i skrzynią, brak tylko pompy klimy i alternatora, poza tym kompletny. oryginalny przebieg 220tys km. Silnik sprawował się znakomicie zamykał zegar bez problemu.
seba1-2 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 popatrz na allegro i sam sobie cenę ustal, ja dałem 3 kafle za avf ze skrzynią i gratami a było ich dużo
odzim Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 silnik 1000 turbo 600-700 wtryski z 300 , egr 100 ,skrzynia z 600 ,w calosci raczej nikt Ci nie wezmie bo i po co komu , taki motor , swapa nik na taki nie bedzie robil rozkomletuj i sprzedawaj nawet i głowice moze warto osobno sprzedac bo chodza po 600- 800
filip1978 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 najszybciej i najrozsądniej sprzedać oddzielnie chyba że trafi się odrazu sprzedać całość
Sztomel Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 silnik najlepiej sprzedawać wraz z kompletną wiązką i sterownikiem silnika czyli ECU, mam tu na myśli goły słupek czyli blok bez osprzętu ale jeśli wolisz z osprzętem to czemu nie, zasada jest taka, jeśli ktoś robi swapa silnika AFN w miejsce jakiegoś badziewiaka to będzie się domagał silnika kompletnego z osprzętem, ECU, wiązką elektryczną i skrzynią biegów a jeśli ktoś chce wymienić ten sam silnik to będzie potrzebował tylko bloku z głowicą - proponuję złożyć ofertę dla całego zestawu jak i dla samego słupka - sam powinieneś skalkulować co Ci się bardziej opłaci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się