karolasterka 1 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam. Koledzy musze podłączyć alarm Veyron, ale nie wiem pod jakie przewody w samochodzie to zrobić. Sprawa wygląda następująco: do tej pory mialem otwieranie na pilota ale ten jest strasznie zniszczony, a centralka się zawiesza, dlatego kupiłem nowy... w samochodzie stara centralka jest podłączona ale pod wąską kostkę, a ta nowa ma inne podłączenia Czy moglibyście mi doradzić jakie kable pod co podłączyć, czy c. zamek jest sterowany - czy +, bym był bardzo wdzięczny za pomoc. Poniżej zamieszczam instrukcję obsługi, dla mnie nie jest zbyt zrozumiała ale z pewnością dla tego co się zna nie będzie problemu tak myślę... Z góry dzięki dodam ze najbardziej interesuje mnie podłączenie pod gniazdo 6P i 12P według schematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 na forum jest tyle na ten temat ze książkę można napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 na forum jest tyle na ten temat ze książkę można napisać jest bo szukałem i czytałem ale każdy tak pisze że zrozumiec to naprawde ciężko jest, a ja prosze o pomoc w podłączeniu tego konkretnego alarmu :gwizdanie:[br]Dopisany: 02 Luty 2010, 08:28_________________________________________________i jeszcze jaki mam rodzaj zamka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Zamek pneumatyk, ale według opisu powinienes zastosować schemat minusowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Zamek pneumatyk, ale według opisu powinienes zastosować schemat minusowy. to ja już nie kapuje, który schemat z tych czterech? nie znasz kabli a samochodzie pod jakie sie podpiąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Zamek w audi jest pneumatyczny ale sterowany minusem na załącz i minusem na włącz. Więc stosujesz schemat 1. Kabli nie pamiętam niestety. Tutaj masz co nie co http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_domykanie_szyb_sterowane_alarmem-t8107.0.html pamiętaj że domykanie szyb to dłuższy impuls na zamknięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 dzięki za numer schematu ale ten link nie wiele wnosi mi do tematu ponieważ ja che podłączyć tego pod dzrwi ( tzn pod kable w boczku) tylko pod kalble w słupku na dole po lewej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Zamek w audi jest pneumatyczny ale sterowany minusem na załącz i minusem na włącz. Więc stosujesz schemat 1. Kabli nie pamiętam niestety. Tutaj masz co nie co http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_domykanie_szyb_sterowane_alarmem-t8107.0.html pamiętaj że domykanie szyb to dłuższy impuls na zamknięcie. Mylisz się on nie stosuje schematu nr 1 tylko schemat 4 z pompką centralnego u siebie podłączałem według 4 tego schematu centralny zamek w nogach masz kostki różne musisz odszukać który kabelek odpowiedziałny jest za zamykanie, jak znajdziesz to przecinasz go i podpinasz jeden koniec do kabelka pomarańczowy/czarny a drugi do białego musisz zobaczyć kolejność bo możesz tak utrafić że będzie naciskał na pilocie otwórz a on będzie zamykał i na odwrót to będziesz musiał kabelki zamienić ten pomarań czowo czarny i biały na odwrót. A kabel biało czarny z pomarańczowym robisz mostek poprostu lutujesz ze sobą. a reszta wiadomo + i masa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 gippen mam do Ciebie prośbe, czy mógłbyś zaglądnąć u siebie pod jakie kabelki się wpiołeś w samochodzie? to dużo by mi pomogło.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 tutaj masz kolory kabli http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_podlaczenie_sterownika_centralnego_zamka_opis_i_zdjecia-t68804.0.html;msg754918#msg754918 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 a ja szukałem i tego nie znalazłem, no dzięki wielkie Tobie za pomoc teraz na pewno wszystko bedzie łatwiejsze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 najlepiej weś probówkę w rekę przytknij do masy zamknij drzwi i pokolej dotykaj kabelków w kostce jeżeli na którymś kablu zaryglują się drzwi to to będzie ten kabelek i musisz go wtedy przeciąć i podłączyć jeden koniec do jednego przewodu z centralki i drugi tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 w sobotę zabiore się za to:) tylko musze jeszcze transporder( czy jak to tam sie nazywa) sklonowac kupiłem scyzoryki,a mam tylko jeden kluczyk i z niego się nie wyciąga bo jest nierozbieralny a łamac nie będę bo jeszcze ta kapsułkę pobiję i bedzie wtedy cacy. za sklonowanie koleś chce 80 pln... na razie zamontuje centralkę a dorobie po wypłacie... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 w tym roczniku musisz zastosowac schemat 1szy z dwoma monusami i bez przecinania przewodu ,jest osobny przewod na otwieranie i na zamykanie ,jak podasz plus to spalisz pompke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 w tym roczniku musisz zastosować schemat 1szy z dwoma monusami i bez przecinania przewodu ,jest osobny przewod na otwieranie i na zamykanie ,jak podasz plus to spalisz pompke no kurde to jak w końcu? w tym linku co mi podał gippen http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_podlaczenie_sterownika_centralnego_zamka_opis_i_zdjecia-t68804.0.html;msg754918#msg754918 to kolo jak to robi bo mi sie wydaje ze właśnie pod 1wszy schemat? on montował w tym samym roczniku co moje audi. juz sam nie wiem według którego schematu sie wpinać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 podłącz schemat 4 tak jak ci napisałem podłączałem u siebie i jest ok i mam identyczną centralkę jak z w/w linku z tymi pilotami scyzorykami i chodzi mi jak talala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 ale w tym linku z opisem koleś podpina według pierwszego wzoru czyli bez rozcinania, pod dwa odzielne kabel, już wszystko mam przygotowane do montarzu i wiem co gdzie i jak tylko mam dylemat z tym schematem, a czemu ktoś pisał wczesniej że można pompkę uwalic? a może mozna zastosować schemat 1wszy lub 4rty obojetnie który?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 panowie przestańcie tam masz napisane na tych skrinach co dałeś że SCHEMAT Nr 4 zamki pneumatyczne Audi i tp zerknuijcie a nie gadajcie głupot zrpbisz jak uważasz ja podłączałem sterownik taki jak wyżej i użyłem schematu numer 4 i elegancko chodzi[br]Dopisany: 05 Luty 2010, 08:26_________________________________________________zerknij który kabelek odpowiada za zamykanie pretniesz go i jeden koniec podłączysz z jednej strony a drugi z drugiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 mam jeszcze jedno szybkie pytanie pod jakie kolory kabli lub pod co podłączyc kabel fioletowy i niebieski wychodzący z centralki ( schemat rys. 4 na stronie pierwszej tematu). Proszę o podpowiedz bo zazraz biorę sie za rezanko [br] Dopisany: 06 Luty 2010, 09:37[/size]_________________________________________________to są klable do krańcówek drzwi, ale nie wiem gdzie je wpiąć, siedze w garażu i marzne, zostało mi podlączenie tylko tego ktoś wie cos na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 no kolega wpinasz sie do krańcówki drzwi najczęściej brazowe cienkie kabelki ale próbówka w łape i heja a jak nie to pod lampkę oświetlenia wnętrza i spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się