karolasterka Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 więc tak, podlączyłem sie według schematu 4. Znalazłem = i - na krańcówkach ale jest tak ze po zazrbrojniu alarmu kierunki mrugają przez 15-30 sekund ( chyba dopóki światełko wnętrza nie zgaśnie). Przy zamykaniu i otwieraniu słychać ze pompka pracuje ale drzwi się nie ryglują ( zamykają). po zamknięciu dzrwi poprzez przekręcenie drzwi się zamykają le gdy chce je otworzyć z pilota słychać jak pomka pracuje ale nic pozatym - dalej zamknięte jest. mi sie wydaje ze wszystko w dobrze podłączyłem... to ja już nie wiem
grippen Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 zrobiłeś mostek tak jak na 4 schemacie ? musi być przeciołeś ten kabekl tak jak ci mówiłem [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 14:13_________________________________________________musisz ustawić zworke w centralce bo musi być impuls 3,5s i będzie chodzić
karolasterka Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 tak moztsek zrobiony, kabel przecięty i podłączone wszysko tak jak mi pisałeś
grippen Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 tak moztsek zrobiony, kabel przecięty i podłączone wszysko tak jak mi pisałeś to ustaw tą zworkę na większy czas i będzie chodzić na 100% [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 14:16_________________________________________________2 rysunek zworka J3 zeknij ma mieć 3,5 s
karolasterka Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 to też sprawdzałem, a czemu te kierunki mrygają tak długo?
grippen Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 chwilową odłącz z tych krańcówek i spróbuj wtedy uruchomić a spróbuj dłużej przytrzymać przycisk na pilocie jaka będzie reakcja weś pstryknij fotkę gdzie się wpiołeś i pokaż te kabelki jak połączyłeś przy centralce
karolasterka Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 nie mam obecnie kabelka do aparatu więc nie zrzuce zdjęć na kompa, moze spróbuje podpiąć sei wedłg 1wszego schematu zobaczymy co będzie
grippen Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 ja obstawiam 4 bo ja tak podpinałem u siebie i śmiga weż przytrzymaj dłużej przycisk na pilocie i zobacz co będzie siędziało tak z 4 sekundy podłącz najpierw tylko centralny zamek wpiołeś się w te kostki koło lewej nogi ba ja tam wpinałem
grippen Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 a na pewno dobry kabel przeciołeś ? zrób tak weź odłącz centralkę i te kabelki co przeciołeś nie podłączaj ich niech sobie wiszą i spróbój zamknąć z kluczyka jak ci zamknie wszystkie drzwi tzn że nie ten kabelek przeciołęś jeżeli zamknie tylko kierowcy to dobry przeciołęś
karolasterka Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 zamieniłem kabel biały z pomarańczowo/czarnym i działa zamyka i otwiera ale zamyka przyciskiem od otwierania a otwiera tym od zamykania, gdy samochód jest otwarty to mruga dioda od alarmu a gdy zmaknięty nie mruga. gdy zamienie znów kabel biały z pomarańczowo/czarnym to zamek nie reaguje dioda mruga prawidłowo
Góral.tz Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 kolego centralny trzeba było sobie według schematu nr 1 zrobić :hi:
grippen Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 ja mówię że 4 ja tak mam podłączony i chodzi
Góral.tz Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 słuchaj no nie wiem dlaczego ktoś Ci kazał schemat 4 wykorzystać bo jedyny słuszny to schemat 1 i tam wtedy biało/czarny spiął byś z zielono/czarnym wpiął byś się w kostkę koło nóg kierowcy i byś byl szczęśliwym posiadaczem funkcji komfort. i w elektronice musisz pamiętać o biegunowości +/- bo łatwo coś z dymem puścić
karolasterka Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 no ale nic z dymem nie poszło tylko alarm sie załaczył i tak do tej pory nie mogę go wyłączyć
grippen Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 słuchaj no nie wiem dlaczego ktoś Ci kazał schemat 4 wykorzystać bo jedyny słuszny to schemat 1 i tam wtedy biało/czarny spiął byś z zielono/czarnym wpiął byś się w kostkę koło nóg kierowcy i byś byl szczęśliwym posiadaczem funkcji komfort. i w elektronice musisz pamiętać o biegunowości +/- bo łatwo coś z dymem puścić ja mu kazałem 4 bo uważam że taki powinien być montowałem kilkanaście sterowników zamków do różnych modeli samochodów i w tym audi i nikt nie narzekał że mu nie chodzi mam u siebie podłączone tak jak na schemacie 4 i chodzi bez problemu ten sam rocznik auta
Góral.tz Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 słuchaj no nie wiem dlaczego ktoś Ci kazał schemat 4 wykorzystać bo jedyny słuszny to schemat 1 i tam wtedy biało/czarny spiął byś z zielono/czarnym wpiął byś się w kostkę koło nóg kierowcy i byś byl szczęśliwym posiadaczem funkcji komfort. i w elektronice musisz pamiętać o biegunowości +/- bo łatwo coś z dymem puścić ja mu kazałem 4 bo uważam że taki powinien być montowałem kilkanaście sterowników zamków do różnych modeli samochodów i w tym audi i nikt nie narzekał że mu nie chodzi mam u siebie podłączone tak jak na schemacie 4 i chodzi bez problemu ten sam rocznik auta no i ok ja polecam schemat 1 kolega wybrał i zadziałał :wink4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się