klodziu28 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam.Zastanawiam sie nad zakupem uzywanego zawieszenia gwintowanego ale potrzebuje do quattro i tu jest problem.Na alegro jest pare zestawow ale wszystko do a4 z przednim napedem.Zaczelem juz sie zastanawiac czy moze kupic na sam przod,obnizyc np o -35 a tyl zostawic (oryginalne amorki i sprezyny 1be)ale nie wiem czy bylby to dobry pomysl?Czy odpuscic sobie takie kombinacje i wytrwale szukac kompletu,do wiosny jeszcze troche czasu takze uzbroic sie w cierpliwosc i szukac dalej?
Pucek Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 akurat przerabiam to samo, miałem ośkę to gwintów było mało, teraz mam quattro i do ośki jest tego pełno, a do Q prawie wcale oczywiście można kupić coś typu ta-technix, mts technik czy też coś droższego firmowego... osobiście jeżeli już nie znajdę niczego ciekawego to albo założę na przód gwint a na tył sportowy kit obniżający np. o 35mm albo ta-technix na 1be może być za wysoko :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Tanie gwinty do Q to tylko Ta-technix, MTS nie ma w ofercie do Q, jeszcze sie nie spotkałem, a szukam od jakiegoś juz czasu sposobu obnizenia strucla w Quattro :gwizdanie: A używek to też jak na lekarstwo ;(
Pucek Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Kowi, poważnie nie ma? jakoś mi się kojarzyło że jest, ale po MTS nie patrzyłem bo słyszałem że beton nie wiem czy pakować się w Ta Technix jest gwint KW za 1100 zł na allegro, oczywiście nie wiadomo w jakim stanie, napisałem maila do sprzedającego czy nie orientuje się jaki jest stopień zużycia, to odpisał mi że w sportowych zawieszeniach to się nie liczy jak mam kupić nie wiadomo jak wywalone zawieszenie za 1100 zł to wolę dołożyć i kupić TA Technix :gwizdanie: a z drugiej strony nawet gdybym teraz założył same sprężyny -30 to i tak muszę wymienić z tyłu amorki bo są na wykończeniu więc wolał bym zainwestować w gwint
klodziu28 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 tez widzialem ten gwint kw za 1100,firma ok ale nie wiadomo jaki stopien zuzycia.Ta-technix drozsze 300 stowki ale zawsze nowe i gwarancja.Gdyby byla kasa to bez zastanowienia wzialbym ta-technixa,na wyscigi tym jezdzic nie bede a do jazdy po miescie to spokojnie powinno wystarczyc a wyglad auta odrazu lepszy.Moze kupic nowe ta-technixa na przod obnizyc tak zeby przod nie byl za nisko wzgledem tylu,a z czasem kupic na tyl i wtedy obnizyc tak jak sie podoba?Dobry pomysl?
Kowi87 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Niewiem ile teraz stoi zawias Ta-technix ale przed świetami, prawie juz na niego sie zdecydowałem był za 1400zł, jak by było nas wiecej to można było by sie połasić o jakis rabacik moze urwał by ze 100zł Chociaz czytając o tym zawiasie to sam nie wiem, jest gdzieś temat że skrzypi jak jest deszczowa pogoda, gdzies tam z montazem było jajo :gwizdanie: ale są też dobre opinie, tyle że wszystkie opinie dotyczą wersji FWD
Pucek Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Niewiem ile teraz stoi zawias Ta-technix ale przed świetami, prawie juz na niego sie zdecydowałem był za 1400zł, jak by było nas wiecej to można było by sie połasić o jakis rabacik moze urwał by ze 100zł Chociaz czytając o tym zawiasie to sam nie wiem, jest gdzieś temat że skrzypi jak jest deszczowa pogoda, gdzies tam z montazem było jajo :gwizdanie: ale są też dobre opinie, tyle że wszystkie opinie dotyczą wersji FWD no właśnie Kowi, też to czytałem, sam nie wiem co myśleć, do wiosny jeszcze trochę zostało, więc muszę to dobrze przemyśleć żeby można było kupić jakiś nowy gwint za np. 2000 zł to brał bym, oczywiście mowa o czymś firmowym
Bulczas Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Ostatnio na allero widziałem nowe gwinty FK tyle że do FWD za 1200zł. Pisało w aukcji że można sprowadzić inne na zamówienie może zagdajcie do gościa i wam nagra do Quattro :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 więc napisałem do tego kolesia (DEXX) z allegro, ten który handluje nowymi FK (żółte) za 1100 zł, no i dostałem info tego typu: Witam! Do Quattro FK brak TA TECHNIX 1666 zł, V-MAXX 1888 zł wysyłka kurierem 25 zł realizacja ok. 7 dni więc ciągle lipa
Kowi87 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 więc napisałem do tego kolesia (DEXX) z allegro, ten który handluje nowymi FK (żółte) za 1100 zł, no i dostałem info tego typu: Witam! Do Quattro FK brak TA TECHNIX 1666 zł, V-MAXX 1888 zł wysyłka kurierem 25 zł realizacja ok. 7 dni więc ciągle lipa to drogie ma ceny jeśli chodzi o TA-T
klodziu28 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 To widze ze kazdy stawia jednak na komplet a nie jakies kombinacje ze najpierw przod a pozniej tyl
Kowi87 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 To widze ze kazdy stawia jednak na komplet a nie jakies kombinacje ze najpierw przod a pozniej tyl Też tak myślałem żebu kupić pierw prżód póxniej tył, ale w Q cena tyłu jest o 200zł większa, noi w moim wypadku dwa razy płaciłbym za wymianę
klodziu28 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 ciekawe tylko jakby auto wygladalo po takiej kombinacji?
Kowi87 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 ciekawe tylko jakby auto wygladalo po takiej kombinacji? normalnie, gwint bys wyregulował do pozycji standardowego zawieszenia drugiej osi, jedynye co mogło by zastanawiać to stabilnosć auta na 2 innych zawieszeniach, pewnie zachowywał by sie tak jak by amory były padniete
klodziu28 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 kupowanie uzywanych osobno to chyba nie jest zadobry pomysl bo znalezc na tyl pozniej tej samej firmy co przod graniczyloby z cudem,a przy ta-technix mialbym gwarancje ze kupie na tyl,wiec albo uzywany komplet albo nowe pojedynczo przod a pozniej tyl,dobrze mowie?
Kowi87 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 kupowanie uzywanych osobno to chyba nie jest zadobry pomysl bo znalezc na tyl pozniej tej samej firmy co przod graniczyloby z cudem,a przy ta-technix mialbym gwarancje ze kupie na tyl,wiec albo uzywany komplet albo nowe pojedynczo przod a pozniej tyl,dobrze mowie? nie no o uzywkach w ten sposób to nawet nie myśł, tu ciezko o komplet a co dopiero szukac na tylna oś używki :gwizdanie: jeśłi chcesz partiami to tylko ta-technix bo nic innego nie znajdziesz z ate pieniadze
klodziu28 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 tez mi sie tak wydaje,troche jeszcze poszukam uzywanego kompletu ale jak do wiosny nic nie znajde to kupuje nowy ta-technixa i mysle ze bedzie ok.Dzieki a jezeli ktos slyszalby o uzywanym to bede wdzieczny za info
Kowi87 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 tez mi sie tak wydaje,troche jeszcze poszukam uzywanego kompletu ale jak do wiosny nic nie znajde to kupuje nowy ta-technixa i mysle ze bedzie ok.Dzieki a jezeli ktos slyszalby o uzywanym to bede wdzieczny za info Tu kazdy czeka na okazje :kox:
klodziu28 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 wiem hehehe :> ciekawe co jest nie tak z tym kompletem kw na allegro za 1100,cena?
Pucek Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 wiem hehehe :> ciekawe co jest nie tak z tym kompletem kw na allegro za 1100,cena? niby to laska sprzedaje, napisałem maila to mi napisała że w sportowym zawieszeniu nie liczy się zużycie zapytałem gdzie można zobaczyć na żywo gwint to zero odzewu, no i jedną fotkę wysłała, ogólnie nic ciekawego ja chyba na razie kupię spreżyny eibach pro kit i tyle, a za rok kupię coś nowego :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się