Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] 168KM i 380Nm


julo23

Rekomendowane odpowiedzi

MODEL AUTA: A4 B6 2004r

RODZAJ SILNIKA: 1.9 TDI, AVF

MODYFIKACJA SILNIKA: modyfikowany – program

MOC: 144KM, 344Nm -> 163KM. 380Nm

RODZAJ HAMOWNI:

TUNER: modyfikowany w DynoSoft w Tychach.

Miał być program bezdymny i bezpieczny i taki jest.

Autko bardzo przyzwoicie się odpycha.

890bac3988cca1d2med.jpg

38fcb09a7c97b8a2m.jpg

obecny, 168KM, 380Nm

http://www.fotoszok.pl/upload/f75a284b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko bardzo przyzwoicie się odpycha.

widać po Nm... programik lajtowy ale bardzo ładny i bezpieczny :good: ... dól nawet bezpieczniejszy niż w oryginale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MODEL AUTA: A4 B6 2004r

RODZAJ SILNIKA: 1.9 TDI, AVF

MODYFIKACJA SILNIKA: modyfikowany – program

MOC: 144KM, 344Nm -> 163KM. 380Nm

RODZAJ HAMOWNI:

TUNER: modyfikowany w DynoSoft w Tychach.

Miał być program bezdymny i bezpieczny i taki jest.

Autko bardzo przyzwoicie się odpycha.

38fcb09a7c97b8a2m.jpg

Pokusiłbym się chyba o więcej stada i momentu. Ale duży + za mod w dobrym kierunku.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekki dołek spowodowany ponoć napinaczem rozrządu, dziwne troche bo dopiero robiłem rozrząd i nie mam zamiaru rozgrzebywać tego od nowa. Podobno czasem tak jest... Więc następnym razem kupie ORY audi.

Napinacz niby był dobry bo SKL czy jakoś taka firma SLK... możliwe ze kolejnośc liter zmieniłem. mam ksiazke serwis. w aucie to moge sprawdzić.

od 0 do 100 km/h nie mierzyłem, bo aura nie pozwala. Nie mogłem sie powstrzymać żeby mu nie depnąc ale musiałem jak takie miałem krajobrazy po drodze :D Ale raczej bez problemu by łyknął A3 2.0 140KM w serii, bo miałem taką A3 8P i wiem jak chodziła i ona miała chyba 9 sek do 100km/h, była szybsza od 1.9 w serii ale wolniejsza niż teraz 1.9 po virusie, przynajmniej elastyczność, bo tylko ją testowałem w drodze powrotnej.

Swoją drogą Wojtek mówił że A3 8P 2.0 TDI zazwyczaj w serii mają ok .150-155KM.

44468e43f269a88fmed.jpg

2ca4b9c610a9bd68med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I rzeczywiście pomaga tylko wymiana tego ustrojstwa ?

Ja dopiero co robiłem rozrząd cholercia jasna, płaciłem jak za prezydenta i takiej też oczekuje jakości tej częsci...

Wymiana i rozbieranie tego teraz jest raczej bezsensowne. Jedynie na przyszlosc trzeba pamietac chyba i kupic w aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ładnie to to wygląda :good:

Chodzi mi po głowie wirusek u Rogala ale...

Bliźniaki w drodze i tak sobie myślę czy nie pora zacząć myśleć innymi kategoriami. Styl jazdy się będzie musiał zmienić itp itd :( czy ja to wykorzystam???? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadekblack, czy Twoj samochod ma wydech po obu stronach? bo spotkalem czarnego avanta A4 B6 z elblaskimi rejestracjami na nartach w Austrii ;) rzucil mi sie samochod w oczy, bo tez mam czarnego avanta, rejestracje NE i wydech po obu stronach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadekblack, czy Twoj samochod ma wydech po obu stronach? bo spotkalem czarnego avanta A4 B6 z elblaskimi rejestracjami na nartach w Austrii ;) rzucil mi sie samochod w oczy, bo tez mam czarnego avanta, rejestracje NE i wydech po obu stronach :)

Nie, ja mam zwykły wydech i :mysli: "srebrny" powiedzmy kolor :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. Da rade Passatowi 2.0TDI 170KM? On ma 8,5s do 100km/h.

:naughty: ja zrobiłem mojego służbowego paska moim wspaniałym magicznym condomem, ale łatwo nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się ale pewnie dopiero na wiosne juz na alumkach.

Edit., myśle że paska 140 to z palcem w ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aju, Paska 140 czy 170?

140 to nawet nie podchodzę bo szkoda auto gonić na tak mizerote

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekki dołek spowodowany ponoć napinaczem rozrządu, dziwne troche bo dopiero robiłem rozrząd i nie mam zamiaru rozgrzebywać tego od nowa.

Niestety ale nowsze silniki AWX/AVF maja zwykły npinacz który nie jest w stanie utrzymać paska rozrządu w odpowiednim napięciu po programie. Czy go wymienisz na nowy ori czy nie ori to dołek i tak będzie. Jedyny na to sposób to wymiana napinacza na hydrauliczny taki jak był w starszych silnikach z lat 2001-2003.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiłem EGR i byłem na hamowni.

Jutro wkleje wykres.

Jest pełne 170KM :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...