pawelwor Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/530b5597692836bb.html Jeśli tak, to jakiego i od czego to jest? Dziękuję
szogun0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 A dlaczego sądzisz, że musisz mieć wszystkie sloty obsadzone, jeśli podstawa jest uniwersalna dla wszystkich tych aut?
zbychzz Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 jeżeli masz spryski do xenonów to może i brakuje bo to chyba o sprysków
czaja77 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 jeżeli masz spryski do xenonów to może i brakuje bo to chyba o sprysków nie Zbyszku Od spryskiwaczy jest w miejscu czarnego 377
zbychzz Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 jeżeli masz spryski do xenonów to może i brakuje bo to chyba o sprysków nie Zbyszku Od spryskiwaczy jest w miejscu czarnego 377 no to się zdziwiłem bo w sam naprawiam jest napisane że od sprysków
bin85 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Tak jeżeli są spryski to zamiast 377 jest przekaźnik o innym numerze a to miejsce też mam u siebe puste a sam naprawiam pod względem elektryki nie nadaje się do niczego schematy mają błędy.
pawelwor Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Opublikowano 7 Lutego 2010 Xenonów, ani spryskiwaczy reflektorów nie mam. Sądziłem, że jeżeli widać jakieś styki to może brakować jakiegoś przekaźnika Podpowiedzcie jeszcze, który z tych przekaźników jest od zaworka n109, bo z tego co wiem, to sam przekaźnik miał na obudowie 109, a u mnie był chyba wymieniony i teraz nie wiem który to..
Sztomel Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Z listwą przekaźników jest u Ciebie wszystko OK, nie wszystkie sloty (jak wcześniej wspomniał szogun0) mają być obsadzone, u Ciebie rolę przekaźnika 109 pełni z pewnością przekaźnik oznaczony nr 214 - aby się o tym upewnić, wyjmij go a z pewnością zauważysz, że podczas przekręcenia kluczyka w stacyjce nawet na chwilę nie mignie kontrolka świec żarowych i silnika nie uruchomisz - spróbuj, to nic nie kosztuje a w przypadku gdyby kiedyś zdarzyło się tak, że nie możesz uruchomić silnika bo nie zapala się i nie gaśnie ta kontrolka to w pierwszej kolejności winę za to będzie ponosił właśnie ten przekaźnik - wtedy tylko czyszczenie papierem ściernym lub pilniczkiem jego nóżek oraz poprawienie lutownicą jego lutów na płytce drukowanej pod plastikową obudową ożywi Twój silnik - warto o tym pamiętać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się