Pzwmichal Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 tak sie sklada ze takowe uzytkowalem w sezonie 2009. Dokladnie model Sessanta 225/40/18 Plusy: - rewelacyjne trzymanie na zakretach - nie piszcza - na suchym ciezko zerwac przyczepnosc na starcie (swietnie sie "odpychaja" od asfaltu - na mokrym pewne prowadzenie i kontrola - bardzo ciche - super wzór bieznika - naprawde solidny rant ochronny felgi - rewelacyjny stosunek jakość/cena Minus: - praktycznie po 1 sezonie zostało jakies 3mm bieznika na przodzie (na tyle tez wiele lepiej nie jest) > zapewne to wynik dosc dynamicznej jazdy Moim zdaniem: Nie mialej jeszcze lepszej opony. Gdyby nie ta scieralnosc to opona WZÓR. kilka wątków wcześniej ktoś pisał, ze przejechał na nich 150k km i ubyło 3mm takze rozbiezność ogromna
KOval81 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 No mi się wydaje, że to raczej niemożliwe, żeby 1,5 mm poszło po 150 tyś km :gwizdanie: koledze chyba wkradł się lekki błąd
seegi Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 hehehe 150tyś i zdarty 1,5mm???? na pewno błąd mi opony "żyją" średnio 50-60tyś. mam w tej chwili nalatane 100tyś km od nowości autem, i w zeszłym sezonie zakładałem drugi komplet letnich, a na pierwszych zimówkach może jeszcze jeden sezon przelatam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się