Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTy SUWAŁKI/AUGUSTÓW/OLECKO I INNE


joker-lukasz

Rekomendowane odpowiedzi

chłopaki mam problem z autem może ktoś z Was będzie wiedział co to może być :mysli::wallbash:

jak nie odpalam auta to wszystkie światła mi świecą, długie krótkie i postojówki, jak odpalam auto to świecą mi tylko postojowki i nic poza tym, dodam że to stało się dziś i zaczęło mi strasznie głośno coś chodzić pod maską jakby z od strony rolek tylko nie wiem czy to od rozrządu czy od paska wielorowkowego bo dzwięk strasznie się niesie.. ma ktoś jakieś sugestie? myślicie że jedno z drugim może być powiązane?

bo jak nie to zostanie pewnie mi tylko wizyta u mechanika w sopocie co równa się kupa straconej $$$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Łukasz - sprawdź alternator, możliwe że to on tak hałasuje. Może regulator napięcia się sypnął, może łożyska poleciały. Ciężko gdybać na odległość.

Sprawdź tez, czy kluczyk w stacyjce odbija po rozruchu, może cały czas na rozruszniku chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Sylwek, jak zjem to wyjdę i sprawdzę to co mówisz, może coś wylookam ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz dokładnie ustalić co tak hałasuje to przydał by się stetoskop lekarski, wtedy można dokładnie ustalić co tak hałasuje. Ja wykorzystuję do tego kawałek wężyka i lejek - prowizoryczne ale skuteczne ustrojstwo. :) Na końcówkę lejka zakładasz jeden koniec wężyka, drugi przystawiasz do poszczególnych elementów osprzętu silnika. Sam lejek przystawiasz do ucha i nasłuc**jesz.

Na początek sprawdź to co wyżej napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sylwek powiem Ci że masz Ty łep.. :notworthy: trafiłeś z diagnozą na odległość :notworthy:

kluczyk nie odbija.. jak go trochę cofne to wszystko cichnie i lampy sie zapalają, tylko co z tym fantem zrobić żeby mi odbijało?

Trzeba coś wymienić czy da się to jakos naprawić? wystaczy coś nasmarowac czy w czym lezy problem? :mysli:

jestem Ci winien piwo za to :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się zacina to prawdopodobnie kostka się kończy lub sama stacyjka - obstawiam kostkę. Koszt nie duży bo max kilkadziesiąt złotych. Rozbieranie Ciebie nie ominie - poszukaj na forum, może ktoś już wymieniał to będziesz miał łatwiej.

Co do przesmarowania to spróbuj prysnąć jakimś olejkiem, może na jakiś czas pomoże (jeśli to wina samego mechanizmu w stacyjce). Jak masz drugi kluczyk to sprawdź, czy na drugim masz to samo. Pamiętaj, żeby po uruchomieniu cofać trochę kluczyk bo zarżniesz rozrusznik.

Ps. Moja kryształowa kula nigdy się nie myli. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wd40 i środek do czyszczenia przepustnic.. coś z tych rzeczy pomoże? czy dać trochę oleju roślinnego? czy ten olej to musi być specjalny do rzeczy samochodowych?? i prysnąc tym w miejsce gdzie wsadza sie kluczyk tak?

mam drugi kluczyk więc sprawdzę jak to będzie z nim

wielkie dzięki za pomoc bo już sie pzestraszyłem że to może coś z rozrządem a wiadomo jakie to koszty by były :/[br]Dopisany: 23 Maj 2011, 17:11_________________________________________________co do kuli to chyba masz jakąś droższą wersję.. bo jak machałem rękami nad swoją to nawet nie pokazała mojego smaochodu tylko wyskoczyła stara skoda sąsiadów :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz prysnąć trochę WD40, tego do przepustnic nie używaj - bardzo łatwopalny (wręcz wybuchowy). WD40 ma właściwości czyszczące i smarujące więc powinno pomóc - tylko wpuszczaj z umiarem. Trochę wpuść i sprawdź kluczykiem. Zrób tak ze 3 razy, jak pomoże to git, jak nie to rozbieranie i wymiana kostki.[br]Dopisany: 23 Maj 2011, 17:18_________________________________________________

co do kuli to chyba masz jakąś droższą wersję.. bo jak machałem rękami nad swoją to nawet nie pokazała mojego smaochodu tylko wyskoczyła stara skoda sąsiadów :polew:

Tzw. full opcja - krawaty wiąże, usuwa ciąże i takie tam. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i dziś wziąłem się za kombinowanie z tą stacyjką.. i lipa.. prysnąłem wd40 nic nie pomogło, drugi kluczyk też nie pomógł, wiec jednym słowem kiszka, w weekend może wezmę się za wymianę tej kostki,

wie ktoś czy dostanie się ją w sklepie motoryzacyjnym? czy jak zwykle czeka mnie tylko serwis? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś dostać w motoryzacyjnym tylko sprawdź, bo może się okazać że w serwisie zapłacisz praktycznie tyle samo. Jak będę miał chwilkę to podam Ci ile orientacyjnie kosztuje ta kostka w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie po dobrej cenie w sensie z upustem moge załtwic w auto premium i wyslac tylko nr cześci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer części zależy od numeru nadwozia a to już musi ustalić sam Łukasz. Wklejam małą ściągę. :)

Stacyjka.jpg

W sklepie http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ cena za "wyłącznik zapłonu" wynosi 133,97 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z innej beczki

ostatnio kupując zestawy hid d2s z 5 dwa do d*py

ma ktos cos sprawdzonego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swój zestaw z przetwornicami typu "slim" i palnikami po 50 PLN/szt. kupiłem u kolesia z Białegostoku, osobiście odbierałem, nie mam zastrzeżeń. Gość ma swój sklep internetowy, mogę Tobie podlinkować. Cena to 260 PLN za cały zestaw.

U tego kolesia kupowałem: http://allegro.onet.pl/show_user.php?uid=11886355

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzisz sylwek

a ja właseie od niego kupiełm i jest pupa

kupowałem od kolesia z krakowa droższe było ok.

ale wiekszośc chciał taniej to kupiłem najtansze i.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie lipa. :confused4:

Dobrze wiedzieć - następny zestaw kupię u kogoś innego. Może w międzyczasie skołuję sobie coś z używanymi ori przetwornicami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze tylko dotknęło

prawi swojego

najlepsze ze dzwoniąc koleś powiedział ze to wina źle dobranych palników do przetwornic. szkoda tylko ze na hasło brałem u Pana całe zestawy czyli przetwornice i palniki

odp.

niemożliwe i koniec

i prawie 500zł w plecy

b4będę pisał do federacji konsumenta. po padły pierwszy zestaw po około 3 godzinach

a drugi po 3 dniach.

i d*pa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to kur.. kawał. Czyli już więcej u takiego kolesia nie kupujemy.

Śmiało pisz, gość musi uwzględnić reklamację i łaski nie robi. Daj znać jak się sprawa zakończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sylwek dzięki za ściągę :) jutro podskoczę do serwisu i zapytam o ta część, mamy tutaj 15% zniżki więc cos tam zawsze taniej będzie..

Grzesiek wrzuciłbym Ci link z kolesiem od którego kupiłem, bo moje chodzą bez najmniejszego problemu, ale on nie ma D2S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na swoim zestawie śmigam już pół roku i nic złego się nie dzieje chłopy. dałem 150 z wysyłką, cb ładnie czysto odbiera, nic nie mruga- jest cacy :kox: odpukać oczywiście :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...