Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zachodniopomorskie pogaduchy


spiidy

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli masz 2000 to w klapie nie powinno być siłownika pneumatycznego, ale na dwoje babka ...

Jeśli jest to może przez niego długo kręci - nieszczelność.

Jeśli nie ma pneumatycznego a elektryczny to jedno z drugim nie ma nic wspólnego

Oczywiście jeśli masz walnięty wirnik to chętnie naprawię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Druga rzecz do zrobienia pompka centralnego ... naprawia to ktoś ? czy szukać używek ? nie zamyka klapy

Skąd taka pewność że to wina pompki a nie np wężyka lub siłownika podciśnieniowego w klapie przy zamku lub np zamek uległ uszkodzeniu...

No w sumie to sam już nie wiem.. szukałem informacji w necie i niby wina pompki, jakiegoś wirnika, tylko w sumie dziwne to że drzwi zamyka i otwiera normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja też się dziwie że odrazu aż tak celujesz.

Zamknij auto i nasłuc**j przy klapie syczenia.

Zdejmij osłonę na klapie zdejmij weżyk z siłownika i spr czy zasysa tak samo przy pompce jesli przy pompce zasysa to szukaj dziury w przewodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tapicerkę już ściągałem i sprawdzałem tam wszystko i jest okej, ale w sumie wężyka nie sprawdzałem, a może bez kitu tam go nie ma... :kwasny:

Muszę w takim układzie posprawdzac wszystkie przewody i posprawdzać przewody przy pompce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siłownik klapy bagażnika w polifcie jaki mam, nie jest pneumatyczny.

8968169622_32d5e4703e.jpg

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dokładnie nie pamiętam rozwiązania,ja mialem b5 98r to tam była pompkd pneumatyczna-chyba... To w takim razie trzeba spr napięcie do siłowniczka lub samo spr pod kątem przerwy na instalacji elektr.

Jak napiecie z modualu wychodzi i instalacja jest sprawna to trzebaby bylo przyjżeć się siłownikowi i zamkowi.

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wekenda w takim ukladzie muszę rozebrać tapicerkę i upewnić się co ja tam mam

Pany jeszcze jeden kłopot, mianowicie podkrada mi prąd, myślalem że to zegary, lecz się myliłem sprawdzam dalej, lecz muszę zdemontować radio, panel od klimy i popielniczkę, jak wyciągnąć radio ? wciskałem w te szczeliny jakieś płaskie cienkie szczypce itp i nic nie chce puścić ,

A może ma ktoś pożyczyć na chwilę te uchwyty do wyciągania radia, oczywiście za jakieś piwko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie znasz ich działania tych zatrzaskow to ciezko wyjąc czym innym niz kluczami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ma ktoś pożyczyć na chwilę te uchwyty do wyciągania radia, oczywiście za jakieś piwko :D

Mam takie-zrobiłem sobie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zrób sobie na wzór ze starych kart bakomatowych bo wlasnie ich kształt ma największe znaczenie

Ja radzę sobie dwoma pilnikami do paznokci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciskałem tam pincetę , i jakoś nie mogłem trafić na te zatrzaski, tak jak kolega wyżej pisał jak się nie zna zasady ich działania to ciężko dobrze trafić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie wystrugałem z kluczy do wyciagania radia Sony lub JVC. i działą. zrobienie ich to 20min roboty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za udostępnienie kluczy :wink:

Jednak ryłem wszystko na desce i nic... chyba wszystko co możliwe już sprawdziłem

Nie mam zbytnio pomysłu co może podkradać dalej ten prąd...

Ma może ktoś schemat instalacji elektrycznej do mojego modelu ? :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że w tym roku się z żadnym z Was już widzieć nie będę ... to wszystkim hurtowo dużo zdrowia, pomyślności i realizacji marzeń na przyszły rok życzę!

No i tak samo Wam jak i sobie życzę częstszych sposobności do wzajemnego oglądania naszych mordek na żywo ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dla zainteresowanych dziś odnalazłem problem podkradania prądu, mianowicie Navi w bagażniku ...

Nie wiem co z nim nie tak, ale skoro nie korzystam to w cholerę odpiąłem te ustrojstwo

Dla przypomnienia przed odpięciem pobór prądu spadł na 0,03 / 0,02 A

Co do bagażnika to też troszkę poryłem i wychodzi na ten siłownik, co to na zdjęciu od kolegi jest za białym plastikiem, prąd dochodzi lecz jak się bliżej przyjrzeć to nic nie trybi

Więc muszę na necie poszukać i podmienić, mam nadzieję że z elektryką będzie spokój ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pompkach najczęściej robią się zimne luty. Wystarczy rozebrać i przelutować od nowa. Przeważnie duże luty.Chyba że wirnik się rozsypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam za białym plastikiem jest zamek (ten na kluczyk).

Tam na zdjęciu może wygląda to dziwnie, ale z lewej jest siłownik i idzie od niego cięgno wzdłuż czerwonej kreski do zatrzasku (góra zdjęcia a dół klapy) a od zatrzasku (w dół zdjęcia górę klapy) do zamka, więc to pod białym plastikiem to zamek ten na kluczyk, nawet widać tam mikrostyki do otwierania klapy a odchodzą od niego kable bo tam są mikrostyki zamka do kontroli pozycji zamka.

No Kubas już ustalił, że siłownik z klapy nie trybi.

Teraz widzę, że idą tam dwa przewody, więc idzie masa na bank (brąz) i żółty, pewnie plus z pompki, najprawdopodobniej +12. Jeśli miernik pokazuje, że masz tam napięcie to padł siłownik.

Już nie pamiętam czy jest rozkładalny, ale chętnie bym go w ręce swoje dorwał i sprawdził to aby była pewność dla potomnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ci prądu nie odcina. Bo po zamknięciu samochodu do około minuty powinno dociąć prąd z elektroniki. Kiedyś kolega miał podobny problem i był przyczyną moduł komfortu. Ale na vagu były błedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Teraz widzę, że idą tam dwa przewody, więc idzie masa na bank (brąz) i żółty, pewnie plus z pompki, najprawdopodobniej +12. Jeśli miernik pokazuje, że masz tam napięcie to padł siłownik
jesli sa we wtyczce 2 kabelki to silownik wysterowany jest zmienna polaryzacja (zamknij/otworz)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ah, no tak. Aczkolwiek, wróć, nie, niekoniecznie. Przecież zamek normalnie jest zamknięty i siłownik chyba nie służy do ryglowania, więc wystarczy tylko + do otwarcia.

Tak czy siak tylko miernik rozwiałby wszelkie wątpliwości.


Popatrz na konstrukcję siłownika, cięgno nie jest zablokowane na siłowniku i ma swobodę ruchu w stronę obudowy siłownika.

Siłownik ma za zadanie jedynie ciągnąć cięgno, nie pchać.

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...