Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Pęknięta głowica


dlugi11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :notworthy:.

Okazało się, że w moim aucie padła głowica :thumbdown:, dokładniej mówiąc pękła :wallbash: W związku z tym mam pytanko, czy głowica od silnika AEB podejdzie do mojego silnika? Szczerze mówiąc to ciężko mi znaleźć taką od AJL-a. Z góry dziękuję za podpowiedź.

Hej panowie znajdzie się ktoś kto ma jakieś doświadczenia i wiadomości w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wniosę do tematu tylko zapytam sie dlaczego padła głowica?

Niezły zbieg okoliczności bo mamy takie identyczne samochody, tak samo na imię i w dodatku mieszkamy w stolicy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głowica do AJL-a jest inna niż w AEB, ARK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę i imiennika :notworthy:

Pękła dlaczego, oto jest pytanie :wallbash:. Auto zaczęło delikatnie pobierać płyn z układu chłodzenia i delikatnie nierówno chodzić na wolnych obrotach. Diagnoza była taka, że to uszczelka pod głowicą, po demontażu i sprawdzeniu okazało się, że jest pęknięcie ;( Szlifierz który ją sprawdzał stwierdził, że to zmęczenie materiału i czasami tak się zdarza. 215000 przebiegu to wg. mnie nie jest to dużo. [br]Dopisany: 09 Luty 2010, 18:52_________________________________________________

głowica do AJL-a jest inna niż w AEB, ARK

Ale jakie są różnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w którym miejscu pękła ???

kiedyś w Gdańsku był koleś który naprawiał takie pęknięcia

ale nie wiem czy nadal jest w tym miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę i imiennika :notworthy:

Pękła dlaczego, oto jest pytanie :wallbash:. Auto zaczęło delikatnie pobierać płyn z układu chłodzenia i delikatnie nierówno chodzić na wolnych obrotach. Diagnoza była taka, że to uszczelka pod głowicą, po demontażu i sprawdzeniu okazało się, że jest pęknięcie ;( Szlifierz który ją sprawdzał stwierdził, że to zmęczenie materiału i czasami tak się zdarza. 215000 przebiegu to wg. mnie nie jest to dużo. [br]Dopisany: 09 Luty 2010, 18:52_________________________________________________

głowica do AJL-a jest inna niż w AEB, ARK

Ale jakie są różnice?

tylko na ile ten przebieg jest realny?? dziwna sprawa z tym ze sama od siebie pekla :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę i imiennika :notworthy:

Pękła dlaczego, oto jest pytanie :wallbash:. Auto zaczęło delikatnie pobierać płyn z układu chłodzenia i delikatnie nierówno chodzić na wolnych obrotach. Diagnoza była taka, że to uszczelka pod głowicą, po demontażu i sprawdzeniu okazało się, że jest pęknięcie ;( Szlifierz który ją sprawdzał stwierdził, że to zmęczenie materiału i czasami tak się zdarza. 215000 przebiegu to wg. mnie nie jest to dużo. [br]Dopisany: 09 Luty 2010, 18:52_________________________________________________

głowica do AJL-a jest inna niż w AEB, ARK

Ale jakie są różnice?

tylko na ile ten przebieg jest realny?? dziwna sprawa z tym ze sama od siebie pekla :mysli:

Własnie okazuje się, że realny ;( auto kupiłem sam osobiście od pierwszej właścicielki, która była jedyną właścicielką tego auta. [br]Dopisany: 09 Luty 2010, 19:12_________________________________________________

w którym miejscu pękła ???

kiedyś w Gdańsku był koleś który naprawiał takie pęknięcia

ale nie wiem czy nadal jest w tym miejscu

Pękła pomiędzy zaworami i w kierunku gniazda świecy.[br]Dopisany: 09 Luty 2010, 19:13_________________________________________________

Moze przyczyna bylo wkrecanie swiecy "bez umiaru" przy wymianie?

Raczej nie, sam zmieniam sobie świece i robię to naprawdę delikatnie :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie rzeczy jak pekanie głowic się zdarzają :kwasny: oraz to że można to naprawiać są wyspecjalizowane firm y które to robią :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a jak ci pekła ta głowica to miałes płyn chłodniczy w oleju?Pisze bo mnie ucieka gdzies płyn chłodzacy.Ale ani nie kopci i chodzi jak zyleta ale tez delikatnie na jałowym nierórno chodzi ale bardzo delikatnie.Ale olej czysty i korek tez takze moze jakis podpowiedzi?Bo juz jestem wstepnie załamany po twoim watku :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też była pęknięta, dałem 1000zł za regeneracje, według mechanika był dolewany płyn chłodzący na gorący silnik i to spowodowało pęknięcia, autko gubiło płyn poprzez pęknięty trójnik jak je kupiłem wiec bardzo prawdopodobne że poprzedni właściciel dolewał właśnie płyn na rozgrzany silnik i stąd pęknięcia

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a płyn ci nie uciekał?bo mi spierdziela i to sporo ale ani nie kopci, grzeje jak nalerzy nie paruja szyby olej jest ok nie ma mleka a korek tez czysty.i też nie wiem co jest.musze dokładnie wszystko sprawdzic znaczy weże ale bym cos widział na ziemi w garazu a tam sucho.hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też była pęknięta, dałem 1000zł za regeneracje, według mechanika był dolewany płyn chłodzący na gorący silnik i to spowodowało pęknięcia, autko gubiło płyn poprzez pęknięty trójnik jak je kupiłem wiec bardzo prawdopodobne że poprzedni właściciel dolewał właśnie płyn na rozgrzany silnik i stąd pęknięcia

pozdro

Witam kolegę :hi:.

A gdzie robiłeś tą regenerację i jak wyglądało to pęknięcie? Dużo już przejechałeś po tym remoncie? Ja jakoś nie mam przekonania do spawania tego typu rzeczy :no: Potem bałbym się pedał gazu mocniej wcisnąć. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a płyn ci nie uciekał?bo mi spierdziela i to sporo ale ani nie kopci, grzeje jak nalerzy nie paruja szyby olej jest ok nie ma mleka a korek tez czysty.i też nie wiem co jest.musze dokładnie wszystko sprawdzic znaczy weże ale bym cos widział na ziemi w garazu a tam sucho.hmmm

sprawdz pompe wody czy nie leci

mi tez spierdzielalo w poprzednim aucie ale jak podnosiles maske to bylo ok i jak silnik chodzil to nie bylo nic widac. ale w momencie gwaltownego dodawania gazu czy butowania auta wedy kiedy bylo wieksze cisnienie, zobaczyc mozna bylo ze byl pekniety wezyk ktory wychodzil tylko z bloku silnika i plyn lecial na silnik a jak silnik byl goracy to zaraz parowal i tak samo w garazu nie bylo nic widac na podlodze po nocy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mi sie to zaczelo dziac to juz wtedy bylo to moje 2gie auto i malo sie nim przejmowalem bo lada dzien szlo na allegro, uzywalem go tylko jeszcze do paru sparow bo audi bylo mi szkoda i bylo za slabe, i wlasnie podczas jednego ze sparow po 2giej rundce zaczelo mi sie kopcic z pod machy, nie przejalem sie tym (myslalem ze to z hantli) i bralismy sie dalej i po skonczonej zabawie podnioslem mache i zczailsmy o co kaman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :notworthy:.

Okazało się, że w moim aucie padła głowica :thumbdown:, dokładniej mówiąc pękła :wallbash: W związku z tym mam pytanko, czy głowica od silnika AEB podejdzie do mojego silnika? Szczerze mówiąc to ciężko mi znaleźć taką od AJL-a. Z góry dziękuję za podpowiedź.

Hej panowie znajdzie się ktoś kto ma jakieś doświadczenia i wiadomości w temacie?

Dla wszystkich zainteresowanych pseudo jak i prawdziwych znawców :naughty:: głowica od AEB pasuje bez problemu do silnika AJL!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...