bolek157 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 dzisiaj gdy troche testowałem swoje audi zauwazyłem dziwne drgania przy 220 i od razu mnie to zmartwiło i zacząłem szukać przyczyny i zauwazyłem ze w tylnych kołach mam luzy i opona od wewnątrz jest 2x lepsza niz od zewnątrz , gdy odkreciłem koło zauwazyłem luz na piascie i to dosyc spory pomyslałem ze to moze łozysko ale nie słychac buczenia łozysk i nie wiem co to moze byc , czytałem rowniez ze mozna jakos dokręcic piaste ale nie wiem za bardzo w ktorym miejscu takie cos zrobic , moze mi ktos wytłumaczyc gdzie taką piaste sie dokręca ? z góry dziekuje i pozdrawiam [mod]Kolejny źle napisany temat - wątek leci do kosza - zapoznaj się regulaminem[/mod]
wiktorsam Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Mogą być tuleje, ale mi się wydaje że to łożyska. Jak masz luzy nie koniecznie musi się to objawiać huczącymi łożyskami.
sk baton Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 ściagnij koła , zdejmij dekielek małym wkretaczkiem , zdejmij zabezpieczenie i dokręc nakredkę delikatnie z czuciem i nie zamocno wykasujesz luz i nałóż w dekielki smaru
bolek157 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 no to do roboty jak zrobie to napisze jak bylo
ROBERT Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Dodam, że te śruby (łożyska) dokręca się tak, że podkładkę pod śrubą da się jeszcze swobodnie ruszyć końcówką np. śrubokręta. Przy dokręcaniu kręć kołem. Klucz nr.24. Smaru ja nie nakładam już do odrzutnika (dekielka)
Rekomendowane odpowiedzi