Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Rozmiar opon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam mały problem, mam felgo sline 8EO601 025E

7,5J x 17H2

ET 45

opony 235/45/17

opony są za szerokie na przód na tym et. Czy ma ktoś takie felgi z takim et, jakie opony macie zołożone. Co myślicie o 205 lub 215 /50 lub 45??

Opublikowano

dystanse nie za chetnie, nie chce zmieniać fabryki. Mam igłe opony 235. Tył jest ok ale na przód są za szerokie :kwasny:

Opublikowano

Ja mam takie felgi 7.5x17 ET43 opony 235/45/17 jest ok. choć nie powiem że z przodu jest ciasno, ale nic nie obciera

Wiec Twoja felga jest schowana więcej o jakies 2mm.

Powinna wystarczyć ci opona 225/45/17 i będzie gites , albo tak jak pisali wcześniej dystanse przelotowe 10mm i na tych oponkach 235/45/17 też będzie dobrze :good:

Opublikowano

et 43 a 45 jaka różnica mm??? z 235 na et45 sie nie zmieści 225 na et 45 si zmieści?

Opublikowano

Załóż dystanse. Albo oponka 225. Ja mam 225/45 ET35 i jest :good:

Czym mniejsze ET tym ładniej wygląda, ET45 jest trochę za bardzo schowane

Opublikowano

Popieram, im mniejsze et (oczywiście w granicach rozsądku) tym lepiej :cool1:

Opona 225 też powinna pomóc, ja na takiej śmigam i jest wszystko ok, tylko że mam et35 :decayed:

Opublikowano

Kriss-82 a nie masz tak przypadkiem że w zakręcie na jakimś dołku łapie ci błotnik? U mnie tak właśnie się dzieje :wallbash:

Chyba mam za miękkie amorki z przodu...

Opublikowano

Z przodu jeszcze nic takiego mi się nie przydarzyło, z tyłu przy dość dużym obciążeniu (4-5 os.+full bagażnik) zdarzyło się że przytarłem lekko oponą o nadkole na dużych dołach. Dodam, że mam obniżony zawias, ale przód naprawdę "twardo stoi" :tongue4:

Opublikowano

Chyba będę musiał zmienić amorki z przodu bo teraz mam serie przy sportowych springach. Z tyłu mam fele 9 cali i non stop przyciera :naughty:

Opublikowano

Chyba będę musiał zmienić amorki z przodu bo teraz mam serie przy sportowych springach. Z tyłu mam fele 9 cali i non stop przyciera :naughty:

To w Twoim przypadku FAFAL przydałby się chyba już dość twardy gwint :naughty:

Wracając do tematu, żeby nie było OT, jeśli oponki są igła i nie chciałbyś ich zmieniać to ja zainwestowałbym parę zł. w jakieś dystanse 5-10mm i powinno być ok i ładnie :gwizdanie:

Opublikowano

dystans, nie jestem przekonany do tego, szybciej sie zużywają podzespoły, przecież większe obciążenia, do tego dłuższe śruby, i robi sie 300zł bez sensu nie:)

Opublikowano

No to pozostaje Ci chyba tylko zamiana opon na węższe, jak znajdziesz dobrego kupca na Twoje oponki to może to być operacja prawie po kosztach, chyba że koledzy doradzą Ci jeszcze coś innego :)

Opublikowano
dystans, nie jestem przekonany do tego, szybciej sie zużywają podzespoły

ze co? :blink: skad takie stwierdzenie?

Opublikowano

npewno łożyska mają większe obciążenie

Opublikowano

npewno łożyska mają większe obciążenie

Dokładnie, ale nie popadajmy w skrajność. To co dopiero mówić po zmianie zawiechy na sportową?

Na pewno większe ET ich nie obciąża aż tak drastycznie żeby wytrzymałość zwiększyła sie dwukrotnie jeśli już to minimalnie więc spoko luz to nie jest żaden argument :decayed:

Opublikowano

ja mam założone 215/45 tylko, że moja felgo jest 8j ale się mieści idealnie et takie samo 45. Przy 235 jest za szeroko - wystaje poza auto.

Opublikowano

ja mam założone 215/45 tylko, że moja felgo jest 8j ale się mieści idealnie et takie samo 45. Przy 235 jest za szeroko - wystaje poza auto.

a jak wygląda opona 215 na 8j, nie jest za bardzo rozpłaszczona?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...