SoMeS Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam. Mam mały (tak mi się wydaje) problem. Lewy przegłub wewnętrzny odmówił współpracy. Po rozebraniu okazało się że stoi w miejscu przy włączonym biegu (skrzynia DMX - automat 4o biegowy). Zauważyłem także że mocno zniszczone jest łożysko które siedzi w tej tuleji przykręconej na 6 torxów (jaki to rozmiar?) do skrzyni. Wygląda to tak jak poniżej: Pytanie do znawców tematu - Co muszę tutaj wymienić by to w pełni było sprawne? Jakieś specjalne narzędzia będę potrzebne? Jakie koszta? Jeżeli by ktoś podał numery części będę niezmiernie wdzięczny Z góry dziękuję
SoMeS Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 wewnętrzny przegub do wymiany interesują mnie tylko nowe najwyżej jakości części żadnych używek czy zamienników tym bardziej że tam wszystko jest pod znacznie większym obciążeniem niż seryjnie. jak jest cena takiego czegoś? jaki numer części? może link z allegro by zoobrazować?
SoMeS Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 jaki masz silnik i oznaczenie :?: AFN (++ ) + skrzynia DMX (4o biegowy automat)
mcm Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 ok 270 euro za wałek z przegubem nr 3 na fotce [br]Dopisany: 10 Luty 2010, 21:49_________________________________________________
SoMeS Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 ok 270 euro za wałek z przegubem nr 3 na fotce [br]Dopisany: 10 Luty 2010, 21:49_________________________________________________ to cena z aso? części przywiezione będę miał z Polski dlatego wydaje mi się że cena raczej mniejsza jakiej firmy zamawiać?
manqm Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 do odkręcenia tego przegubu będziesz potrzebował klucza typu splin (nie torx) chyba nr 8 ale mogę się mylić
SoMeS Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 do odkręcenia tego przegubu będziesz potrzebował klucza typu splin (nie torx) chyba nr 8 ale mogę się mylić jakieś specjalny klucz czy będzie można dostać w sklepach?
manqm Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 klucz do dostania praktycznie w każdym sklepie z takimi rzeczami...tylko poszukaj na forum jaki to jest rozmiar bo nie jestem pewnien czy to 8 Pozdrawiam
gregory Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Somes no to ukręciłeś przegub, gratuluję Mam półosie do automata w garażu lezą, prawą jak i lewą. Ori Audi o ile dobrze pamiętam i w stanie dobrym bo jeździły zaledwie na seryjnym 1.8T do końca i był z nimi spokój. Kiedyś przeca miałem Tiptronica Mam jeszcze więcej części do automatu. Trza tylko sprawdzić czy to są takie same półosie, bo ja miałem 5 bieg automat Tiptronic. Jakby co to priv.
SoMeS Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 Może ktoś mi na szybko powiedzieć czy takie będą pasowały? Gregory a jesteś w PL teraz?[br]Dopisany: 11 Luty 2010, 19:38_________________________________________________ klucz do dostania praktycznie w każdym sklepie z takimi rzeczami...tylko poszukaj na forum jaki to jest rozmiar bo nie jestem pewnien czy to 8 Pozdrawiam ok dzięki wielkie jutro sobie zakupię w motoryzacjnym w takim razie [br]Dopisany: 11 Luty 2010, 19:40_________________________________________________ Somes no to ukręciłeś przegub, gratuluję Mam półosie do automata w garażu lezą, prawą jak i lewą. Ori Audi o ile dobrze pamiętam i w stanie dobrym bo jeździły zaledwie na seryjnym 1.8T do końca i był z nimi spokój. Kiedyś przeca miałem Tiptronica Mam jeszcze więcej części do automatu. Trza tylko sprawdzić czy to są takie same półosie, bo ja miałem 5 bieg automat Tiptronic. Jakby co to priv. a powiedz mi czy to wyczyn jakiś jest czy takiego potwora już mam?
gregory Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Somes no to ukręciłeś przegub, gratuluję a powiedz mi czy to wyczyn jakiś jest czy takiego potwora już mam? Czy ja wiem, pewnie na skręconych kołach dałeś buta.....
SoMeS Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 ma ktoś jakiś pomysł jak odkręcić te śruby przy skrzyni? próbowałem imbusem 8 próbowałem odpowiedniej wielkości torxem i prędzej wyjadę całe te śruby niż je odkręce splina nie potrafię nigdzie znaleźć a zaraz jak się zirytuje to wyciągnę wiertarkę i je rozwierce Czy ja wiem, pewnie na skręconych kołach dałeś buta..... na autobahnie przy jakichś 160km/h but w podłoge i wtedy przy jakiś 200km/h wskazówka prędkościomierza zamknęła mi licznik i kompletny brak mocy... tak to wyglądało
OLO_GDA Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 no ale kolega juz Ci napisal ze to nie torxy tylko sruby typu SPLINE popatrz na allegro jak wygladaja. musisz tylko dobrac rozmiar... http://allegro.pl/item886467549_zestaw_nasadek_spline_na_szynie_5szt_yato_yt_0433.html nie radze odkrecac niczym innym bo klopotu sobie narobisz..
SoMeS Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 no ale kolega juz Ci napisal ze to nie torxy tylko sruby typu SPLINE popatrz na allegro jak wygladaja. musisz tylko dobrac rozmiar... http://allegro.pl/item886467549_zestaw_nasadek_spline_na_szynie_5szt_yato_yt_0433.html nie radze odkrecac niczym innym bo klopotu sobie narobisz.. tak też zrobie bo szkoda nerwów tylko dzięki za zoobrazowanie [br]Dopisany: 12 Luty 2010, 20:58_________________________________________________ok tak jak polecaliście zakupiłem zestaw nasadek typu SPLINE i nie bez problemów ale odkręciłem te śruby nieco je wcześniejszymi próbami wyjechałem i dla bezpieczeństwa założę nowe przy montażu nowej półośki tak to wygląda: Przy okazji natknąłem się na kolejny problem a mianowicie nasadka z drugiej strony... złamałem już 3 klucze, imbus i jedną grzechotkę i już nie mam pomysłu czym to najlepiej odkręcić kręcącą się tarczę powstrzymałem wkręcając 2 śruby z kół i naciskając na hamulec w którą stronę tak w ogóle? gwint normalny czy odwrotny? i czy to na pewno ta śruba? poniżej foto...
mcm Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 gwint normalny ale u mnie odkręcałem udarowcem bo dosyć ciężko idzie ta śruba od przegubu
Cristoforo Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 mega długa przedłuższka kilka jobów i daje rade u mnie też nie było łatwo ale jakoś poszło
bartek1605 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 bardzo dobry imbus pod kwadrat 1/2 + 2m rury + druga osoba do trzymania nogi na hamulcu i popuści
SoMeS Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 gwint normalny ale u mnie odkręcałem udarowcem bo dosyć ciężko idzie ta śruba od przegubu wiertarką udarową? czy pistoletem? na przedłużkach ponad metrowych zasada dźwigni już kilka kluczy złamałem bardzo dobry imbus pod kwadrat 1/2 + 2m rury + druga osoba do trzymania nogi na hamulcu i popuści imbus pod kwadrat?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się