Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problemy z mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mój problem wygląda tak.

Auto straciło moc przy 3 tys, wyczyściłem doloty, sprawdziłem węże, rozruszałem sztange i problem zniknął ale cały czas na wagu pokazuje błąd 00575 czyli n75 oraz sensor MAP, auto nie muli, jeździ dobrze ale mam te błędy :kwasny:

Opublikowano

mój problem wygląda tak.

Auto straciło moc przy 3 tys, wyczyściłem doloty, sprawdziłem węże, rozruszałem sztange i problem zniknął ale cały czas na wagu pokazuje błąd 00575 czyli n75 oraz sensor MAP, auto nie muli, jeździ dobrze ale mam te błędy :kwasny:

bład 00575 wcale nie oznacza walnietego N75

Opublikowano

to od czego zacząć, auto śmiga dobrze, ale cały czas mam te błędy

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Opublikowano

no wygląda na to że szwankuje ci czujnik ciśn G71 i z tego jest bląd ciśn. - przeładowanie 00575

Opublikowano

wyczyściłem cały dolot powietrza z oleju, przeczysciłem wszytskie czujniki, zmieniłem jedną obejme która słabo ściskała i auto nie do poznania, na vagu wszytsko ok, wszytskiemu winna była ta obejma od strony interkulera

Opublikowano

ale przeładowanie masz bo łopatki nie pracują w pełnym zakresie ja tak miałem i przy 170 km/h wpadał w tryb awaryjny po jakimś czasie to już przy 120 że aż nie dało rady jechać no i ta turbo dziura

Opublikowano

witam

a ja nie wiem od czego zacząć wróciłem od "mechanika" VAG bezbłędny ,filtry sprawdzone, przepływomierz, turbina,egr , przewody wszystko ok powiedział ze może sterownik silnika albo pompa -bo ponoć Vag nie wykaże pomóżcie - nie da rady nikogo wyprzedzić

Opublikowano

wyczyść wszytskie doloty z oleju, i czujniki z nich wychodzące, sprawdź wszytskie obejmy miałe to samo, dzisiaj na a2 moja świnia dała 205 km/h chodziło mi o 200 więc jest si +5

Opublikowano

dziś czyściłem i nic to nie dało dalej powyżej 3tys obrotów wchodzi w tryb awaryjny i d... a oleju nie bierze bo sprawdzałem to chyba będzie turbina do czyszczenia - macie jeszcze jakiś pomysł ????

Opublikowano

nie może być vag bezbłędny jak masz notlauf - na 100% jest bląd 00575 przeładowanie a niedomagania pompy dobry vagowiec też odczyta ze wskazań choć nie ma konkretnego błędu

wyczyść turbine

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...