cocoo24 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 mój problem wygląda tak. Auto straciło moc przy 3 tys, wyczyściłem doloty, sprawdziłem węże, rozruszałem sztange i problem zniknął ale cały czas na wagu pokazuje błąd 00575 czyli n75 oraz sensor MAP, auto nie muli, jeździ dobrze ale mam te błędy
bish - kopt Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 mój problem wygląda tak. Auto straciło moc przy 3 tys, wyczyściłem doloty, sprawdziłem węże, rozruszałem sztange i problem zniknął ale cały czas na wagu pokazuje błąd 00575 czyli n75 oraz sensor MAP, auto nie muli, jeździ dobrze ale mam te błędy bład 00575 wcale nie oznacza walnietego N75
cocoo24 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 to od czego zacząć, auto śmiga dobrze, ale cały czas mam te błędy 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent
bish - kopt Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 no wygląda na to że szwankuje ci czujnik ciśn G71 i z tego jest bląd ciśn. - przeładowanie 00575
cocoo24 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 wyczyściłem cały dolot powietrza z oleju, przeczysciłem wszytskie czujniki, zmieniłem jedną obejme która słabo ściskała i auto nie do poznania, na vagu wszytsko ok, wszytskiemu winna była ta obejma od strony interkulera
salaj11 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 ale przeładowanie masz bo łopatki nie pracują w pełnym zakresie ja tak miałem i przy 170 km/h wpadał w tryb awaryjny po jakimś czasie to już przy 120 że aż nie dało rady jechać no i ta turbo dziura
aik72 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 witam a ja nie wiem od czego zacząć wróciłem od "mechanika" VAG bezbłędny ,filtry sprawdzone, przepływomierz, turbina,egr , przewody wszystko ok powiedział ze może sterownik silnika albo pompa -bo ponoć Vag nie wykaże pomóżcie - nie da rady nikogo wyprzedzić
cocoo24 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 wyczyść wszytskie doloty z oleju, i czujniki z nich wychodzące, sprawdź wszytskie obejmy miałe to samo, dzisiaj na a2 moja świnia dała 205 km/h chodziło mi o 200 więc jest si +5
aik72 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 dziś czyściłem i nic to nie dało dalej powyżej 3tys obrotów wchodzi w tryb awaryjny i d... a oleju nie bierze bo sprawdzałem to chyba będzie turbina do czyszczenia - macie jeszcze jakiś pomysł ????
bish - kopt Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 nie może być vag bezbłędny jak masz notlauf - na 100% jest bląd 00575 przeładowanie a niedomagania pompy dobry vagowiec też odczyta ze wskazań choć nie ma konkretnego błędu wyczyść turbine
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się