Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Napinacze i rolki paska rozrzadu+paska akcesoriów (alter,wspomaganie,klima)


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

Czy uszkodzony napinacz paska rozrzadu lub paska akcesoriow moze miec zly wplyw na prace silnika? Tzn drgania na biegu jalowym? Od jakiegos czasu siedzac w samochodzie na postoju z zalaczonym silnikiem na biegu jalowym i wolnych obrotach,odczuwam wibracje silnika.Nie byloby w tym nic specjalnego gdyby nie to ze takich wibracji wczesniej nie bylo.Sa one dosc mocno odczuwalne i co ciekawe nie zawsze wystepuja.Wlaczanie odbiornikow pradu nie ma tu znaczenia-poprostu raz wibruje mocniej raz slabiej na normalnym poziomie.Patrzac na silnik tez to widac ze raz delikatnie wibruje a innym razem wibracje sa o wiele mocniejsze..Kolega podpowiada ze to moze byc jaka rolka lub napinacz :mysli: Zastanawiam sie tez nad ktoras poduszka silnika lub skrzyni(automat) A moze ktorys wtrysk szwankuje? Troche mozliwosci jest i jak teraz se do tego zabrac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem :)

Raz częsie mocno raz słabiej i nie wiem od czego to zalezy :disgust: Cały tydzień np jest ok! drgania delikatne tak jak na diesla przystało a innym razem trzęsie, że aż czuć te drgania na dupsku jak sie siedzi na fotelu :naughty: Tak więc nie wiem o co chodzi. Teraz od jakiegos tygodnia mam spokój i nie trzęsie.

Zachwile ktoś napisze, ze to dwumas ale ja narazie nie przyjmuje takiej opcji do wiadomości :)

Poduszke skrzyni wymieniłem na ori z ASO razem z aluminiową łapa bo miałem pękniętą i nic sie nie poprawiło.

Poduszka silnika wymieniona i też bez róznicy

Za tydzień wymieniam kompletny rozrząd oraz graty w alternatoze itp więc zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem :)

Raz częsie mocno raz słabiej i nie wiem od czego to zalezy :disgust: Cały tydzień np jest ok! drgania delikatne tak jak na diesla przystało a innym razem trzęsie, że aż czuć te drgania na dupsku jak sie siedzi na fotelu :naughty: Tak więc nie wiem o co chodzi. Teraz od jakiegos tygodnia mam spokój i nie trzęsie.

Zachwile ktoś napisze, ze to dwumas ale ja narazie nie przyjmuje takiej opcji do wiadomości :)

Poduszke skrzyni wymieniłem na ori z ASO razem z aluminiową łapa bo miałem pękniętą i nic sie nie poprawiło.

Poduszka silnika wymieniona i też bez róznicy

Za tydzień wymieniam kompletny rozrząd oraz graty w alternatoze itp więc zobaczymy.

ja nie mam dwumasu ...wkurza mnie to ze moze byc tyle mozliwosci :wallbash: najlepiej byloby wylozyc tak z 10 tys na czesci powymieniac i spokoj :) gorzej gdyby dalej trzeslo :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie trzęsie wtedy mocno wydechem?

Kiedyś u żonki tak było, jak złapałem za wydech przestawało, wymieniłem tłumik drgań i było ok (mimo że stary był szczelny, nic nie pierdziało)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jestes na 100% pewien ze nie 2mas i poduchy sa ok to nalerzy sprawdzic cay wydech,jak kupilem swoja niunie nic takiego nie bylo dojechalem do polski i co jakis czas drazek zmiany biegow itp latao jak glupie wiec rozebralem skrzynie 2mas byl ok poduchy wymienilem i tez nic okazala sie plecionka i 2 wieszaki w szoku bylem ze takie pierduly moga powodowac takie drgania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem :)

Zachwile ktoś napisze, ze to dwumas ale ja narazie nie przyjmuje takiej opcji do wiadomości :)

Poduszke skrzyni wymieniłem na ori z ASO razem z aluminiową łapa bo miałem pękniętą i nic sie nie poprawiło.

Poduszka silnika wymieniona i też bez róznicy

Za tydzień wymieniam kompletny rozrząd oraz graty w alternatoze itp więc zobaczymy.

mam podobnie, pomogła ta wymiana? bo będę robił dokładnie to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprzęgło jednokierunkowe alternatora było przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy uszkodzony napinacz paska rozrzadu lub paska akcesoriow moze miec zly wplyw na prace silnika? Tzn drgania na biegu jalowym? Od jakiegos czasu siedzac w samochodzie na postoju z zalaczonym silnikiem na biegu jalowym i wolnych obrotach,odczuwam wibracje silnika.Nie byloby w tym nic specjalnego gdyby nie to ze takich wibracji wczesniej nie bylo.Sa one dosc mocno odczuwalne i co ciekawe nie zawsze wystepuja.Wlaczanie odbiornikow pradu nie ma tu znaczenia-poprostu raz wibruje mocniej raz slabiej na normalnym poziomie.Patrzac na silnik tez to widac ze raz delikatnie wibruje a innym razem wibracje sa o wiele mocniejsze..Kolega podpowiada ze to moze byc jaka rolka lub napinacz :mysli: Zastanawiam sie tez nad ktoras poduszka silnika lub skrzyni(automat) A moze ktorys wtrysk szwankuje? Troche mozliwosci jest i jak teraz se do tego zabrac ?

Mialem to samo po zakupie auta. ale dopiero na rozgrzanym silniku sie zaczynalo, Okazal sie kat synchro w okolicach 5-6 (druciarz ktory wczesniej zmienial rozrzad nie ustawil kąta i stad problem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam dwumasu ...wkurza mnie to ze moze byc tyle mozliwosci :wallbash: najlepiej byloby wylozyc tak z 10 tys na czesci powymieniac i spokoj :) gorzej gdyby dalej trzeslo :kox:

To dla mnie dziewicze rejony ale... z tego co wiem to u nas Mariuszu właśnie dwumas siedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...