Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Dziwne drgania i dźwięki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, koledzy od kiedy kupiłem swoją A4 mam problem z nią, a mianowicie powiedzmy, że jadę na 4 biegu mam 1500obr, wciskam pedał gazu na max i auto przyśpiesza obryty dochodza do 1800 i się zaczyna taki dźwięk dziwny i drgania pod nogą i na karoserii, dzieje się to do 2300obr i po przekroczeniu ich mija wszystko. Miał ktoś taki objaw może u siebie. Może coś poradzicie bo uciążliwe jest to zwłaszcza przy jeździe pod górkę w korku bo jadąc na 3 z obrotami 2200 nie da się jechać muszę dawać 2 bieg i mieć te 3500 obr bo ten dźwięk i te drgania powodują uczucie że coś odleci za moment.

Opublikowano

Kurde ciezka sie polapac z twojego opisu ??

Dobrze zrozumialem jedziesz na 3-biegu masz 2200obr. i auto niec chce jechac,redukujesz i podczas przysp.zaczyna telepac buda i cos huczec?

Telepac moze przez poduszki pod silnikiem?

A dzwiek ,moze sprobuj na jalowym niech ktos mocniej przygazuje a ty nasluc**j a noz cos wypatrzysz,bo te telepanie ?? moze dwomas!!!!

Opublikowano

Lukas4334

Jest tak, że na 1 i 2 nie ma tego objawu ale juz na wyższych biegach w przedziale 1800-2300 obrotów jest to trzęsienie i ten dźwięk, dlatego muszę w czasie jazdy pod górkę jadąc w kolumnie pojazdów unikać tego przedziału obrotów redukując z 3 na 2 lub jechać więcej niż 2300 obrotów.

Dżej

Przebieg wg licznika to 243 000 z czego ja zrobiłem nim 43 000 i ten objaw mam od kupna.

Tak się zastanawiam czy to czasem nie wina złego chipa, który powoduje to spalanie stukowe :mysli: Kiedyś coś o tym czytałem.

Opublikowano

Dwumasy w 1z raczej nie ma a spalanie stukowe to raczej w benzyniaku ;).

Ja bym sprawdził poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów.

Opublikowano

Przepraszam za dwumas -nie popatrzylem na opisie.

I tez zaczal bym od poduszek pod silnikiem.

Opublikowano

Sprawdź też wydech -wieszaki, a zwłaszcza plecionkę - daje takie objawy jak piszesz gdy jest już za twarda.

Opublikowano

Plecionka jest nowa bo stara furczała ale ten odgłos został dalej, a takie pytanie bo tłumikarz przy wymianie plecionki stwierdził że katalizator jest wybity i została sama puszka i czy to czasem nie robi się tam w niej jakiś rezonans. Poduszki sprawdzę na trzepakach przy okazji robienia przeglądu? Jak powinna wyglądać uwalona poduszka?

Opublikowano

Kolego a ten dzwiek to nie przypadkiem take syczenie tzn.jak przycisniesz pedal gazu (oczywiescie w trakcie jazdy) wkrecajac sie na obroty jest ten dzwiek ale nie caly czas ???

Ja tez niemam kata i po wywaleniu zostawilem puszke i zadnej rurki tam niewspawywalem i tez taki dzwiek wystepuje!

Opublikowano

To nie syczenie, to taki dźwięk jak by się tłumik przepalił w tym przedziale obrotów. Miałem dziurawy IC tak że wiem jak to syczy. To jest dziwne ze jadąc na wyższym biegu np 4 mając 1000obr i wciskając pedał gazu do oporu auto się rozpędza i jest spokój aż do 1800 i wtedy zaczyna trzepać karoserią i drgania czuć na pedale gazu.

Opublikowano

U mnie sprzęgło pracuje dobrze nic nie ciągnie, nie ślizga. Na postoju "gazując" nie ma tych objawów na biegu jałowym. Juto będę robił zaciski z przodu to przy okazji mi poduszki sprawdzą na podnośniku. Takie pytanie mam jeszcze odnośnie hamulca przedniego może coś pomożecie, mój wątek jest w dziale UKŁAD HAMULCOWY.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...