Gość czesiu-84 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam. Koledzy, mam problem z zapachem spalonego oleju w samochodzie. Dzieje się to sporadycznie.Zauważyłem, że niekiedy z egr kapnie trochę oleju na katalizator, i wtedy śmierdzi w aucie. Chciałem zapytać co to może być, turbo pada, czy egr, czy może trzeba coś przeczyścić? Dodam, że zużycie oleju to około 0,3 litra NA 10.000 Km.a samochód ma teraz 130.000 przelatane. Czy powinienem się martwić? Na vagu nie ma błędów. Pozdrawiam
Gość czesiu-84 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Dziękuję za tak szybką odpowiedź. Jeszcze jedno pytanko, czy tam gdzie ten olej się sączy ma prawo być olej?
Cristoforo Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 jeśli kapie z tej dziurki z EGR to EGR kwalifikuje sie do wymiany a jak Ci ubywa 0.3 litra oleju na 10kkm to sie ciesz bo innym ubywa 3litry oleju na 10kkm
Carlos Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Proponuję zaślepić EGR na stałe a katalizator wyciąć i wspawać rurkę o tej samej średnicy. Nie jestem specem od mechaniki ale za namową kolegów z klubu i poradzie wszystkim znanego tunera tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony. Auto lepiej wkręca się na obroty, turbo odżyło W autach z przebiegiem po wyżej 200kk i tak EGR i kat już nie spełniają swojego zadania No chyba że wymienisz na nowe :gwizdanie: Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się