Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy felgi 18-stki w a4 b5 avant to coś strasznego


adik1983

Rekomendowane odpowiedzi

czy 17 stki do a4 b5 bedą odpowiednim kompromisem między komfortem i wygladem

czy to bedzie to samo co na 18 stce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Między komfortem, a wygladem wydaje mi się że będą kozackie 16, bo 17 i 18 to chyba już troszkę za duże na nasze drogi :) Wiadomo też, że wszystko zależy też od profilu i jak twardo lubi sie jezdzić :D

[mod]wklej jeszcze raz takiego linka,a przez jakiś czas, nie wkleisz żadnego[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Między komfortem, a wygladem wydaje mi się że będą kozackie 16, bo 17 i 18 to chyba już troszkę za duże na nasze drogi :) Wiadomo też, że wszystko zależy też od profilu i jak twardo lubi sie jezdzić :D

http://www.okazje-cenowe.pl/?uid=7319

OJ, kolega chyba musi trochę forum poczytać a najlepiej przetestować na swojej skórze, bo głupoty p... :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy 17 stki do a4 b5 bedą odpowiednim kompromisem między komfortem i wygladem

czy to bedzie to samo co na 18 stce

i na tych i na tych nie bedzie komfortu wiec bez roznicy. co do wygladu to wiadomo ze 18" lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to za duzo juz.. 17stka to max a najlepiej 16stka.. jak bedziesz miał oryginalne zawieszeni to napewno z czasem dostanie ono po du**e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tamten sezon przesmigałem na 18 i było spoko, teraz założyłem nowe wachacze, a za niedługo gwintowane zawieszenie, i zobaczę ile ten setup wytrzyma, choć narazie jak patrzę na te dziurawe drogi po zimię, to normalnie :sick3:, 15" na balonie się prosi :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slepy bądź twardzielem ja czekam aż mniej więcej dziury połatają i jazda na 19" :decayed:

16 - dobre na zimę

17 - w miarę ale bez szału

18 - nieźle i już lansik się robi

19 - mi odpowiadał taki rozmiar tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15-16" to dla mojego starego dobre....

17" na poczatku jest ok ale potem czlowiek widzi ze to ch*j nie rozmiar

18" po co skakac z 17" na 18" jak mozna na jedyny sluszny rozmiar:

19" to jest idealny kompromis miedzy komfortem a wygladem

20" marzy mi sie ;)

do tego gleba musi byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 - w miarę ale bez szału

17" na poczatku jest ok ale potem czlowiek widzi ze to ch*j nie rozmiar

podzielam zdania szanownych kolegów, jeszcze nie założyłem 17" a już wydają mi się za małe :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15-16" to dla mojego starego dobre....

17" na poczatku jest ok ale potem czlowiek widzi ze to ch*j nie rozmiar

18" po co skakac z 17" na 18" jak mozna na jedyny sluszny rozmiar:

19" to jest idealny kompromis miedzy komfortem a wygladem

20" marzy mi sie ;)

do tego gleba musi byc

Nowak ja wskoczyłem z 15" na 18" i narazie wystarczy :wink4:, 19" do następnej fury :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest źle na 19" nie przesadzajmy, trzeba trochę uważać ale tragedii nie ma, przy 235/35 trochę tej opony jednak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na swoim doświadczeniu mogę podzielić się wrażeniami. Kupiłem A4 na 18" świetnie się prezentowała, co do jazdy na tej feldze to przyznaję że czuć było każdą małą dziurę na drodze. No ale coś za coś oczywiście. Sprzedałem i aktualnie posiadam 17" która na moje zawieszenie i na drogi po których się poruszam zdaje egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie niestety 17 (225/45) sie nie sprawdzily - na zime 15, na lato obecnie tylko 16 (205/55) - po 1 sezonie na 17 szlag trafil prawa strone zawieszenia a zaznaczam ze jazde slalomem po naszych drogach opanowalem bardzo przyzwoicie (inna sprawa ze zawias juz i tak sie prosil o remont ale roznica miedzy prawa a lewa strona byla baaaardzo zauwazalna)

Jako bonus zaczelo trzeszczec w desce i slupku srodkowym (prawa strona rzecz jasna). Ponadto chyba wazniejsza jest jakosc i stan opon, a nie sam rozmiar - na 17 byly podniszczone Dunlopy SP2000 czy jakos tak a na 16 roczne Goodyear Excellence i daje rade - smiga az milo. Co do spadku osiagów to roznicy miedzy 15 a 17 nie zauwazylem (na pewno jakas jest, bo fizyka tak mowi :wink4:)

Poza tym bez solidnej gleby i tak wszystko powyzej 16 wyglada smiesznie a auto sie robi jak czolg :naughty:

Reasumujac - na nasze drogi wiekszy rozmiar = wieksze koszty (niestety)

Ale 19 na glebie jest :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety praw fizyki nie oszukasz a jak chcesz mieć kozak fure to niestety koszty trzeba ponosić i nie chodzi tylko o elementy zawieszenia ale choćby konsekwencje spotkania dużej kosztownej felgi z jeszcze większą paskudną dziurą :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...