lagadula Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 Czas na B7, ale trudno powiedzieć jaki silnik To repliki i jezdzi się ok. A autem jezdzi się mistrzowsko
Magdalenah Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Piękna.....ale żre !! Pomkneło by się autostradą Szkoda że sprzedajesz ale rozumiem, że jest powód.
turdzi Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 to troche jak carerra i cayman na początku, teraz szereg już ustalony jak ma być ciezko powiedziec , bo wedle wielu wiarygodnych opinii i za wyjatkiem modeli topowych z 911 , cayman i boxter to o wile lepiej prowadzace sie samochody Czas na B7, ale trudno powiedzieć jaki silnik To repliki i jezdzi się ok. A autem jezdzi się mistrzowsko w sumie to nie do konca rozumie decyzje o przesadce z B6 na B7 nie tylko twoja ale ogolnie.To dokladnie dwa takie same samochody rozniace sie wylacznie detalami w srodku jak i zewnetrznie , jak dla mnie zawracanie glowy tylko po to zeby pokazac sasiadowi ze jezdzi sie mlodszym autem Zdecydowanie lepiej zostawic i zberac na B8 , tylko przy tym spalaniu to ciezko mowic o oszczedzaniu
Flyer Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 lagadula... moglbys w koncu shamowac auto baaaaardzo ciekawi mnie jaka ma moc po odchwaszczeniu zaplonu
lagadula Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 Moim zdaniem B7 jest zdecydowanie ładniejsze, oferuje wiecej mozliwości indywidualnego zmodyfikowania z zewnatrz, opierając się o czesci Audi. Poza tym chciałbym coś z literką T ( jak 2.0TFSI), a może S4 ale manuał... zobaczymy. Cichym marzeniem jest RS4, ale musi trochę zmienić się w Polsce. A ja nie kupuję auta dla sąsiada, tylko dla siebie, mój sąsiad akurat parkuje koło mnie nowe X3 3.0i więc mu loto stare "ałdi". Nie wiem skąd ten wniosek, ale chyba sam tak nie uważasz ?
turdzi Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 A ja nie kupuję auta dla sąsiada, tylko dla siebie, mój sąsiad akurat parkuje koło mnie nowe X3 3.0i więc mu loto stare "ałdi". Nie wiem skąd ten wniosek, ale chyba sam tak nie uważasz ? gdybam.... , jak bym mial B6 to nigdy bym go na B7 nie wymienil bo roznica zadna ( no chyba ze ktos sie uparl na jakiegos konkret TDI np: 3.0 ) za to jak bym kupowal od nowa to raczej B7 bo wiadomo , mlodsze.Ale wymieniac S4 b6 na b7 to tak jak by wywalic 30K lub dac je komus za free. To chyba lepiej wymienic zderzaki maske i lampy i zrobi sobie w ten sposob B7 bo przynajmniej 25k by zostalo w kieszeni
Flyer Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Twoja kasa, Twoj wybor, ale turdzi ma troche racji. Doplacisz dobre 30-40k PLN do nowej blachy... bo reszta to jest dokladnie to samo. B8 to juz zupelnie inne auto... poczekalbym na S4 B8 na Twoim miejscu
KmK Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 s4 ma sens albo w b5 albo w b8, reszta mija się z celem. a jeśli nie s4 b8 to zdecydowanie przesiadł bym się na 2.0T ale również w b8 też przyłączam sie do opinii że zamiana b6 na b7 to troche jakbys swoją żonę wymienił na jej siostrę bliźniaczkę.. /żart/
turdzi Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 a jeśli nie s4 b8 to zdecydowanie przesiadł bym się na 2.0T ale również w b8 o wlasnie + program i bedzie jezdzic jak to S4 tyle ze polowe taniej
KmK Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 o wlasnie + program i bedzie jezdzic jak to S4 tyle ze polowe taniej ot, co tyle że jak s4 b7 bo b8 to na szczęście już nie :> a apropo cichych marzeń http://evo.org.pl/viewtopic.php?p=77368#77368 auta nie znam, ale bardzo mi się podoba
Thom4s Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 a apropo cichych marzeń http://evo.org.pl/viewtopic.php?p=77368#77368 Może i to wygląda, ale nie jedzie. Idę o zakład, że nie ma nawet 380KM z seryjnych 420. Jeden z najbardziej nieudanych silników w Audi S/RS. Co do S4 B6, to zmiana na B7 2.0T ma sens jeśli zależy Ci na mniejszym spalaniu w przeciwnym razie to poczekać lub dołożyć do B8.
turdzi Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 a apropo cichych marzeń http://evo.org.pl/viewtopic.php?p=77368 KmK cos cie ciaga po jakis dziwnych forach Idę o zakład, że nie ma nawet 380KM z seryjnych 420. Jeden z najbardziej nieudanych silników w Audi S/RS. a niech ma nawet 350 i tak bzm to bral w ciemno bo wzglad powala.Niestety nie dla psa kielbasa ;(
KmK Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 turdzi , nawet nie mnie co Jacka , mam podobne zdanie, wygląda przepięknie, jedzie na tyle fajnie, że byłbym w stanie przeżyć brak trzymania serii /czego w s4 nie przeżyje bo nie wygląda tak fajnie/, a teorie /zresztą potwierdzone/ może głosić Poziek, lub inni wyjadacze z grubo grzebanymi furami, ale nie my poczciwi właściciele 200hp.. odnośnie cichych marzeń to pisałem odnosząc się do opinii lagadula, nie koniecznie moich choć przygarnąłbym do ciepłego garażu takie nie jadące w pięknym kolorze rs4 :> nadal podtrzymuje teorie, że zamiana na b7 nie ma sensu, a gdyby zależało by mu na spalaniu nie kupił by s4.. powtarzam, b6 na b8 a jeśli nie to dać sobie siana
turdzi Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 A proponuje ... RS4 B5. tyle ze jak mial bym jezdzic na co dzien to by mnie bardzo draznil srodek , bo to juz stare auto......jako kolekcjonerskie stojace w garazu na weekendy to OK ale juz do upalania tez sie nie nadaje , zreszta szkoda by bylo.
lagadula Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Opublikowano 31 Lipca 2010 Widzę że za mnie już decydujecie co mam zrobić ? :> Sprzedaję i już. Potrzebuję kasę we wrześniu na interes. A jak zostanie to może wtedy pomyślę co dalej. Ale tak szczerze to zakres mam duży, od B7 Q (może być i TDi) , poprzez GTI V do starej dobrej poczciwej 330cd.
Flyer Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 GTI V odpusc... lepiej juz kupic R32 IV z uwagi na silnik i naped
Thom4s Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 GTI V odpusc... lepiej juz kupic R32 IV z uwagi na silnik i naped IMO GTI jest dużo lepsze, szczególnie z DSG. Tym bardziej, że IV jest już stara i jeździ tego od groma. Sam myślę nad GTI V DSG jako drugi samochód.
Flyer Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 R32 IV jezdzi baaaardzo malo... fakt faktem - wnetrze traca myszka. GTI V to auto nie dosc, ze wolne, to jeszcze FWD :gwizdanie: Wolalbym juz stara S3 8L, bo na 8P trzeba wylozyc sporo dolarow.
boseron Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 włąćze sie w dyskusje bo tez chce pogonic moje b6 i zamienić na b7, mam możliwość bo ojciec chce sprzedać swoje b7 więc mam od pewnego klienta tylko najpierw trzeb znaleźć kupca na b6. moim zdaniem to dwa bardzo podobne samochody różniące sie detalami aczkolwiek odczucia z jazdy troche inne, w b7 wydaje sie ze jedzie sie masywniejszym samochodem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się