Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9]Lekki spadek mocy i kopcenie 1.9 tdi????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Co moze być przyczyną lekkiego spadku mocy i kopcenia, autko ma juz 210tys stało sie to nagle. Czy moze to być przepływomierz?? Komputer nie wykazuje zadnych błędów :sad:

Pozdrawiam i z góry dziekuje.

Opublikowano

przyczyn moze byc wiele, przedewszystkim napisz jaki kolor jest tego dymu (niebieski, czarny, bialy) kazdy swiadczy o czym innym (zapraszam do przywitania sie w NEWBIE)

Opublikowano

Witam ponownie

Kopci na czarno, teraz podłączaliśmy go jeszcze raz pod komputer i wyszło że jest za małe ciśnienie w rurze ssącej, mi nic to nie mówi a gość co ma kompa nie zna sie na dieslach .Auto raz rozpedza sie do 120 i nie chce isc dalej, raz do 160 i tez na tym staje, dopiero jak sie troche gazem ponaciska to predkosc bardzo powoli przekracza magiczne 120.

Opublikowano
Witam ponownie

Kopci na czarno ... a gość co ma kompa nie zna sie na dieslach

w profilu masz 1.6 benzyne...to w koncu co masz??

Jezeli to jest benzynka to kopcenia na czarno przedewszystkim moze swiadczyc o spalaniu oleju, mozesz miec rowniez pierscienie w tragicznym stanie

(ale jezeli te 210k km to prawdziwy przebieg to watpie)

Opublikowano

No kolega troche nie bardzo napisal bo nie wiadomo co ma. No niby diesla ale teraz jakiego :?: :?:

Obstawiam problem z regulacja lopatek i poprostu nie pompuje wlasciwego cisnienia. :mrgreen:

Opublikowano

Wtryskik leją trzeba naprawić

Opublikowano
Witam maniaków a4 i pozdrawiam

Jestem z Gliwic, w końcu znalazlem troszke czasu żeby tu zawitac, Moje autko to skromne a4 1.6 ale ja nie jestem wymagający :razz: To moje pierwsze audi po kliku fiatach i fordach ale juz chyba zostane przy tej marce do końca

to kolega napisal w newbie, czyli jednak benzynka

Opublikowano

Moga być 3 przyczyny

1) Przyczyną jest obluzowanie się przewodów gumowych na odcinku od turbiny do intercoolera. Obluzowaniu uległy opaski lub mogłaś złapać dziurę w którymś z wezy lub samym ic. Typowa przypadłość tego modelu z tym silnikiem. :mrgreen:

2) Drugą z przyczyn może być awaria zaworu N75 (sterowanie ciśnieniem doładowania turbiny). KOszt zaworka ok 150 zł. Wymiana trwa 15 minut.

3) Awaria turbiny, ale prawdopodobieństwo wynosi 1% . Obstawiaj to na samym końcu jak 2 pierwsze próby zawiodą.

Osobiście obstawiam 1. :twisted:

Opublikowano
to kolega napisal w newbie, czyli jednak benzynka

Ale zobaczcie na temat. :lol:

[ Dodano: 2006-06-27, 20:21 ]

Moga być 3 przyczyny

1) Przyczyną jest obluzowanie się przewodów gumowych na odcinku od turbiny do intercoolera. Obluzowaniu uległy opaski lub mogłaś złapać dziurę w którymś z wezy lub samym ic. Typowa przypadłość tego modelu z tym silnikiem. :mrgreen:

Osobiście obstawiam 1. :twisted:

O tym zapomnialem, a sam mialem kiedys taki przypadek. :mrgreen:

Opublikowano

temat brzmi : Lekki spadek mocy i kopcenie 1.9 tdi???? wiec domniemywam ze to autko kolegi/taty lub kogos innego .... ;-)

troszke za malo napisales ..... czy kopci na niskich czy na wysokich obrotach ..... czy przy ostrym gnieceniu autka czy przy normalnej jezdzie ... dawaj wiecej szczegółów....

osobiscie stawiam na nieszczlnosc w ukladzie dolotowym .....

P.S kurcze ... basket byl pierwszy ... ale mamy podobne zdanie ..... :twisted:

Opublikowano

baskecior, benzyniak to jest...chyba ze jednak nie ...chaos powstal :razz:

dla benzyniaka:

1.sprawdzenie cisnienia na tlokach (wyeliminuje to pierscienie)

2.sprawdzenie oleju (latwo poznc czy jest palony czy nie

Opublikowano

Ale jesteście dociekliwi, ja mam benzynke 1,6 i nie ma z nią żadnych problemów jak narazie <odpukać> Kolega kupił 1,9 tdi 3 miesiące temu zrobił nią juz 15 tys i teraz własnie wyszło to kopcenie i spadek mocy. Kolega niestety nie ma dostepu do netu i prosił zeby wrzucic taki temat na forum. Pozdrawiam

Opublikowano
Ale jesteście dociekliwi, ja mam benzynke 1,6 i nie ma z nią żadnych problemów jak narazie <odpukać> Kolega kupił 1,9 tdi 3 miesiące temu zrobił nią juz 15 tys i teraz własnie wyszło to kopcenie i spadek mocy. Kolega niestety nie ma dostepu do netu i prosił zeby wrzucic taki temat na forum. Pozdrawiam

czyli wszystko jasne .. a odpowiedz (prawdopodobne rozwiazanie problemu ;-) ) masz wyzej ......

Opublikowano

OK wielkie dzieki za ekspresowe podpowiedzi idziemy szukać nieszczelności. Aha zawór N75 napewno nie bo juz go wymienił.

A co do kopcenie to na niskich słabo kopci a jak sie depnie to jak stary ikarus.

Pozdrawiam

Opublikowano
A co do kopcenie to na niskich słabo kopci a jak sie depnie to jak stary ikarus

Nieszczelnosc w ukladzie dolotowym. Jak koledzy wczesniej wspomnieli.

Opublikowano

Witam Panowie

A jednak mieliście nosa, było małe pęknięcie w wężu gumowym w układzie dolotowym.

Wąż wymieniony, autko śmiga jak talala. WIELKIE DZIEKI

Opublikowano
Witam Panowie

A jednak mieliście nosa, było małe pęknięcie w wężu gumowym w układzie dolotowym.

Wąż wymieniony, autko śmiga jak talala. WIELKIE DZIEKI

nie ma za co ..... :twisted:

Opublikowano
Witam Panowie

A jednak mieliście nosa, było małe pęknięcie w wężu gumowym w układzie dolotowym.

Wąż wymieniony, autko śmiga jak talala. WIELKIE DZIEKI

:twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...